|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 18:23, 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Zamykając przepustnice hamujesz silnikiem a w 2t zamykasz nie tylko dopływ paliwa co i oleju ,który go smaruje. Podobna sytuacja jest najczęściej spotykana w skuterach. Skuter jedzie 80km/h to z góry poleci 100 i potem już tych 80 nie chce osiągnąć o własnych siłach bo w momencie maksymalnie otwartej przepustnicy dysza głowa podaje maksymalną dawkę paliwa z olejem rozkręcając silnik do danej prędkości a gdy pojadą z górki prędkość obrotowa wzrasta i zaczyna brakować paliwa z olejem, silnik się przegrzewa i traci na kompresji.
Więc nie polecam hamowania silnikiem w 2t.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Nie 18:24, 21 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hus300
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 6:20, 22 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
O oczywistych rzeczach wiem, problem polega na tym, że jak całe życie jeździłeś 4t to musisz myśleć o tym żeby zapewnić mu odpowiednie smarowanie, dopiero później masz już wyrobione nawyki i "przegazowujesz" go bez zastanowienia. Ważne jest to żeby te nawyki były właściwe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Pon 7:32, 22 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Tak dla uściślenia dodam, że KTM zastąpił tą kiepską uszczelkę pod dekiel sprzęgła nową, która teraz wygląda tak:
Powinny skończyć się problemy z ubytkiem płynu chłodniczego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominikcudak
Dołączył: 28 Wrz 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:16, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
mieszanka paliwa 1:60 ? Nie za uboga trochę ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hus300
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:36, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
zgodna z zaleceniem producenta, nie wiem jak inni u nas posiadacze 300 exc do jazdy enduro 1:60 stosują
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:09, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
to masz zeby spełniać normy
powinienes lać przynajmniej 1:40
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hus300
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:38, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
kolega jeździ 2t od lat , teraz ma od nowości '12 robi 1:60 przy 100 mth zmieniał tłoka - był w normie, cylinder bez śladu zużycia, 1:50 robi ale na tor i zawody cross country.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:32, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Nie popadajmy w paranoję. Dawka 1:60 jest zalecana przez producenta i nawet zawodnik może taką mieszankę robić. Jak komuś łatwiej przeliczać to od biedy może rozrabiać 1:50. Na 1:40 silnik nie uzyskuje optymalnych parametrów, nie spala oleju i odkłada go w postaci nagaru co przynosi odwrotny do zamierzonego skutek.
Obecnie testujemy w ekipie na ktm 300exc 2013r. mieszankę 1:80(castrol R2), przy przebiegu 240godz cylinder trzyma wymiar, dalej będzie założona sel A, a dół silnika w bardzo dobrym stanie.
Z wiarygodnego źródła wiem że silniki ktm exc 250/300 spokojnie wytrzymują na mieszance 1:100
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hus300
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 7:14, 29 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
no właśnie co możesz powiedzieć o tym castrolu r2 mam go trochę od poprzedniego właściciela ale jakoś zaufania nie mam (używam motul 800v)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:43, 29 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
W dziale "zdjęcia i filmy" w moim temacie zamieściłem relację z wymiany tłoka więc sam oceń czy Castrol R2 jest coś wart.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Pon 15:43, 29 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Wto 22:53, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Ale lejesz normalny zakupiony w PL z butelek, czy lany z beczki?
Też jeździłem na R2 dwa lata i wszystko ok, teraz jeżdze na elfie ale ten mocniej dymi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:40, 01 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ja kupuję rozlewany z beczki bo jest tańszy. Ładna butelka mi nie potrzebna. Oczywiście trzeba mieć sprawdzonego sprzedawce aby nie nalał ci jakiegoś gówna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|