Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM NAPĘD

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal
Gość






PostWysłany: Nie 22:53, 08 Mar 2009    Temat postu: KTM NAPĘD

Witam Mam KTM EXC 450 Przygotowuje sie to wymiany Napędu z Tad moje Pytanie jaki Kupic. Nie Ukrywam ze Licho z Kasą Orginalny KTM kosztuje w okolicach 600zł, a mzoe jest cos Co Zda Egzamin Tanio. Zeby był Wytrzymały co Proponujecie ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 8:52, 09 Mar 2009    Temat postu:

ja zawsze ładuję łańcuch DID 520 + zębatki prox, z tanich akcesoriów wyleczyłem się gdy zamontowałem łańcuch za ok 200pln i na drugi dzień strzelił rozwalając pompę sprzęgła (500pln),

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal
Gość






PostWysłany: Pon 13:49, 09 Mar 2009    Temat postu: ?

A gdzie kupić Napęd co Proponujesz ? jakies Sklepy ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
L0rdGrax




Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:06, 09 Mar 2009    Temat postu:

heh ale przecież DID 520 kosztuje w granicach 200zl. Z tego co pamiętam ok 150 zwykły, na O-RINGu 250, a na X-RINGu 350 wszystkie w złotym kolorze i wszystkie nie do zdarcia (oczywiście musisz wybrać łańcuch pod teren w jakim śmigasz).
Teraz śmigam na DID 520VM X-RING zapłaciłem dokładnie 360zł, zębatki nie pamiętam jakiej firmy, ale za przednią dałem 40, a tył 100. Śmigam na tym zestawie od początku listopada i jak na razie nie zauważyłem większego zużycia.
aha i nie radziłbym kupować zębatek z jakiegoś tam stopu aluminium, jak kupiłem moto to miałem taką założoną i po kilku wyjazdach w teren zęby znikłyWink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 23:05, 09 Mar 2009    Temat postu:

nie wiem ile kosztuje zwykly did, może i 200 pln, generalnie nie polecam tanich rzeczy bo sie to mści. zębatki kupuję alu (tył -prox) i spoko dają radę. faktycznie że szybciej się zużywają ale mniej wyciągają łańcuch. na swojej zrobiłem ok 500km i jak na razie bez śladów zużycia. Jeżeli naciąg łańcucha jest taki jak powinien - zębatka nie powinna szybko polecieć.

pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
L0rdGrax




Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:55, 09 Mar 2009    Temat postu:

Możliwe, że moja miała już dosyć długi przebieg i dla tego znikła w oczach. Sam też nie polecam tanich części do mocnych maszyn, ale wszystko zależy od tego gdzie jeździsz. Bo ten zwykły DID za 150zł ma praktycznie taką samą wytrzymałość jak ten za 350zł, tylko ma słabą odporność na zanieczyszczenia. I jeśli śmigasz przeważnie po lesie(błotach) to zajeździsz go w miesiąc na amen, ale gdy jeździsz tylko po torze to posłuży ci bardzo długo.
Co do zakupu to bierz chociażby te z allegro, byle by tylko zbytnio nie odbiegały ceną. Podobno podróbki DIDa dotyczą tylko łańcuszków rozrządu, ale kto ich tam wie.

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moto_X




Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 13:08, 08 Wrz 2009    Temat postu:

Witam,
Stoje wlasnie przed wymiana napedu i oczywiscie mam kilka pytan i watpliwosci co do lancucha i zebatek/przelozen.
Otoz, oczywiscie lancuch i zebatki juz kupione - czyli najpierw zakup, potem analiza. Lancuch DID 520 ERT2 - i tu pierwsza du*a - bez-oringowy, po przemysleniu i przeanalizowaniu terenu w jakim latam chyba nie najlepszy wybor - teren to las, blota, piach i tym podobne bajora. Boje sie, ze zywotnosc bedzie bardzo ograniczona.

Co do zebatek. Przod mialem 13z wiec taki zostawilem. Tyl byl oznaczony jako 45, a okazalo sie ze jest 50, a ja zdolniacha zamiast policzyc, sprawdzic organoleptycznie, zasugerowalem sie tym co tam jest wybite. Idac tym tropem stwierdzilem, ze troche "wzmocnie" naped i dodam ze 3 zeby. I tak sobie zakupilem 48z, co ostatecznie dalo mi zebow mniej o dwa w stosunku do napedu poprzedniego.
moje pytanie - jak to bedzie latac, jakie roznice w stosunku do poprzedniego, badz do serii, jesli chodzi o zestaw 13/48z.

Dodam, co moze dosc wazne w tym temacie, sprzet to EXC 525.

Dzieki za kometarze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TrIjSoN




Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:01, 08 Wrz 2009    Temat postu:

moto_X roznica zerowa Very Happy .POZDRAWIAM !!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
L0rdGrax




Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:09, 09 Wrz 2009    Temat postu:

Heh obawiam się, że niedługo będziesz musiał zakupić kolejny łańcuch. W takim terenie jest to kwestia kilku wypadów i wiem co mówie. Najlepiej staraj się unikać głębokiego błota i przede wszystkim jak najmniej po piasku.
Co do zębatki, moto będzie szybsze i będzie go łatwiej zdusić(biegi dłuższe), ale są to minimalne różnice, które mogą Ci tylko przeszkadzać na ścianach. Na średnim i płaskim terenie będzie OK, a nawet lepiej:)

pzd


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin