henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 21:49, 23 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
jak SXF to powinien byc dwukomorowy.
w tym moto masz wiec dwa obiegi jeden w kartridżu a drugi po prostu zalany do srodka. w kartridż wchodzi około 150 ml, do okoła z 350 ml około. kartridż trzeba odpowietrzyc i umieć to robić, z zewnatrz po prostu zalewasz olej, i po wsadzeniu wszystkiego na moto, srubką od odpowietrznika spuszczasz ewentualny nadmiar powietrza.
co do samego oleju - leje sie nie na ilosc podaną w litrach tylko na wysokosc słupa oleju, a raczej głębokosc słupa powietrza, bo sie odsysa nadmiar oleju od górnej krawędzi zawieszenia.
a co do opinii - iloscią oleju reguluje sie poduszke powietrzną wiec miedzy innymi charakterystyke pracy zawieszenia, opinia jest jedna tylko kierowcy różni i kazdy jak wie co i jak to dopasowuje to do siebie
i radze zajrzeć do serwisówki
Post został pochwalony 0 razy
|
|