|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JasiuVIP
Dołączył: 23 Gru 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:26, 23 Gru 2014 Temat postu: Kupno KTM Exc 250 z 2001r. WARTO? |
|
|
Witam wszystkich forumowiczów! Jestem nowy na forum, więc jak piszę nie w tym miejscu co trzeba, to proszę mi wybaczyć :)
W przyszłym roku (na wakacje) chcę kupić swoje pierwsze enduro. Mój znajomy ma akurat KTM Exc 250 2T z 2001 roku na sprzedaż za 6000zł. Kupił go sobie, jednak jazda na takim sprzęcie nie spodobała mu się i został przy ścigaczach. KTM przez 12 lat znajduje się w garażu i nie jest używany.
I tutaj moje pytania:
-Czy warto kupić tak stary motor?
-Czy fakt, że stoi on przez tyle czasu nieużywany, może stanowić problem?
-Jakie części należy wymienić? (motor ma przebieg ok. 600km)
Na wymianę części jestem w stanie przeznaczyć 5000zł.
Z tym że planuje kupić wydech Akrapovic, bo ten oryginalny tłumik nie podoba mi się więc zostanie około 3000-3500zł.
Bardzo proszę o pomoc :D Będę strasznie wdzięczny.
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JasiuVIP dnia Wto 21:39, 23 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:19, 24 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
jeśli rzeczywiście jest tak mało uzywany to bardzo się opłaca, jest stary ale to ta sama generacja co 2007, w tych latach nie było wielkich zmian no moze oprócz przedniego zawiasu
jest to gdzies wystawione?
napewno trzeba by przesmarowac wszystkie łożyska bo zaraz polecą,
wymienic olej w silniku, filtr powietrza, wyczyscic gaźnik (na myjce) i można próbowac odpalac
akrapovic w takim motku to tylko gadżet ktory w dodatku łatwo uszkodzic, szkoda kasy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JasiuVIP
Dołączył: 23 Gru 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:02, 24 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Tak, motor naprawde ma tylko 600km, niestety nie ma go na żadnej aukcji.
Czyli te czynności co napisałeś powinny starczyć do poprawnego działania sprzętu?
Może mi jeszcze ktoś napisać gdzie kupić dobre felgi supermoto, które będą pasować do tego modelu, bo chętnie pojeździłbym troche na asfalcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Śro 13:35, 24 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
montarz kół supermoto nie jest dobrym pomysłem w 250 4t chyba ze stac sie na serwisy. 250 ze wzgeldu na jej wage tylko w teren
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 14:01, 24 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
łozysk bym chyba nie smarował bo znajac zycie i tak po kilkuset km sie rozsypią. o ile nie było wilgoci w silniku powinno to jeździc. ale rame bym troche poeksploatował i wymieniał to co wymaga wymiany
generalnie to jak taki przebieg to niezła okazja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|