|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil exc 300
Dołączył: 17 Lut 2019
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 20:58, 17 Lut 2019 Temat postu: Ładowanie i światła |
|
|
Witam wszystkich jestem tu nowy także sorki za błedy😅
Motor exc 300 2011 problem; po odpaleniu motocykla od razu zapalaja sie światła i pali żarowki po dodaniu gazu Z pradnicy oprocz kabli zaplonowych ida 2 żołte kable na jednym jest prąd podczas kopania na drugim nie czy to normalne? Druga sprawa czy prąd z cewki ladujacej idzie najpierw na regulator a potem na aku czy od razu na aku. Pytam bo chcem wykluczyc regulator napiecia chyba ze jesli jest uszkodzony to takie sa objawy. Wczesniej swiatla dzialaly normalnie. Obstawiam regulator lub jakis kabel robi zware bezpisrednio na swiatlo bez obiegu przez rwgulator. Prosze o mądre sugestie. Pozdrawiam wszystkich zajawkowiczow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:48, 17 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
jakby cos robiło zwore to by sie przewody paliły a nie zarówka
alternator wytwarza prad zmienny - wiec nie moze isc bezposrednio na akumulator - musi byc prostowany i regulowany regulatorem napięcia
czy powinien byc prąd - nie wiem ciezko mi powiedziec nigdy nie sprawdzałem, ale tam przede wsyzstkim jest prad zmienny, miedzy zółtym a zółtym powinno byc jakies spore napięcie ale prądu zmiennego 30-70V powiedzmy - to trafia do regulatora gdzie jest prąd prostowany, i regulowany na te 14V napiecia które jest podawane na akumulator - wiec mozesz zaczac od zmierzenia jaki prad masz ładowania na zaciskach akumulatora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil exc 300
Dołączył: 17 Lut 2019
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 22:06, 17 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Super wszystko wiem tylko pytanie czy usuwac starą elektryke wszystko w oryginale dobrze zachowane🙄
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 22:31, 17 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
zalezy co chcesz osiągnac - po co chcesz usuwac elektryke ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 7:05, 18 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Chcem osiagnac porządek z elektryka kupilem motor juz bez kierunkowskazow i innych tematów potrzebnych do homologacji a instalacja zostala Strasznie chaotycznie wygląda ta instalacja szkoda tez usuwać bo jednak wszystko jest oryginalnie. Zrobie poprostu porządek z calością. Bedzie troche zabawy😁. A moze jest gdzies opcja pobrania schematu do tej instalacji?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 7:45, 18 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
oczywiscie w ksiazce serwisowej na koncu są schematy
kristofsx.com - tu forumowy kolega ma troche tego ,pewnie znajdziesz
skoro wiązka jest oryginalna to tam jest porządek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|