|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GBktmexc400
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DZL
|
Wysłany: Sob 20:10, 06 Sie 2016 Temat postu: lagi ktm exc 400 |
|
|
Mam pytanie Ktm EXC400 2001, w czasie jazdy po wertepach zdaza sie ze rzuca mi kierownica, ciezko ja utrzymac, tak jak by jeden amortyzator kulal, po dluzszej jezdzie gdy moto sie dobrze rozgrzeje problem ustaje, czy na 100%, to tego nie jestem pewiem, sprawdzalem regulacje, sa oba po 10 klikniec, jeden delikatnie jest mokry od oleju, nie zeby kapalo, wlasnie w miejscu regulacji na dole, nie wiem jak sie do tego zabrac, czy wymiana oleju, czy kompletna zorbiorka i wymiana uszczelniaczy?
Moze mial ktos pdobny problem? Z gory dziekuje za odpowiedz i jesli taki juz temat istnieje to sory za smiecanie forum:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:23, 06 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Serwis zawieszenia. Rozbiórka, wymiana elementów zużytych, nowy olej. Następnie regulacja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 8:38, 07 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Sprawdź łożyska główki ramy i druga ważna rzecz - nie masz czasami ściśniętych lag na ośce?
Bardzo powszechny błąd podczas zakładania przedniego koła.
Jak nie wiesz o co chodzi to wpisz sobie w google lub na yt jak zakładać przednie koło w KTM.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GBktmexc400
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DZL
|
Wysłany: Nie 19:34, 07 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Z tym montazem kola to niby taka prosta sprawa a tego nie wiedzialem, skrecilem jeszcze raz prawidlowo.
Wyregulowalem dol i grore wedlug serwisowki, bo na gornej regulacji na jednym bylo 16 a na drugim 20 klikniec i mysle jest gitara, a to ze przy przyspieszniu podnosi przod i kolo czasam spadnie na nierownosci i raz czepnie kierownica w prawo raz w lewo to chyba normalne?
Dzieki za podpowiedz z tym montazem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GBktmexc400
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DZL
|
Wysłany: Pią 6:29, 12 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Zupelnie inna jazda, po prawidlowym zamontowaniu i ulozeniu sie prawej lagi i tyle musialem sie meczyc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wuhacz
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pią 10:26, 12 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | Sprawdź łożyska główki ramy i druga ważna rzecz - nie masz czasami ściśniętych lag na ośce?
Bardzo powszechny błąd podczas zakładania przedniego koła.
Jak nie wiesz o co chodzi to wpisz sobie w google lub na yt jak zakładać przednie koło w KTM. |
Możesz podesłać jakieś materiały odnośnie tej operacji? Szukałem ale nic ciekawego nie wyskoczyło. Chyba, a raczej na pewno popełniłem ten błąd ostatnio.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 10:31, 12 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
było nie raz
na szybko
montujesz koło ośka itp.
( prawa lewa podaje tak jakbyś siedział na moto wiec po lewej masz zacisk np )
dokręcasz duzą nakrętke ( korek) z lewej strony, jak sie ośka zaczyna obracać - dokręcasz srubki po prawej stronie, dociągasz nakrętke 27mm do konca i dokręcasz po lewej stronie dwie srubki 10mm. potem luzujesz po prawej stronie srubki i powciskaj zawieszenie jak tylko dasz rade. potem dokręcasz prawe dwie srubki - gotowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 10:48, 12 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
tutaj ładnie widać
https://youtu.be/n6roPN4QoAs?t=10m33s
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Pią 10:49, 12 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|