Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lagi Wp 48 regulacja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czop9541




Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Myślenic

PostWysłany: Czw 15:10, 15 Maj 2014    Temat postu: Lagi Wp 48 regulacja

Panowie mam pytanie ile klikow ma pelna skala regulacji od gory a ile od dolu(kompresji) na lagach poniewaz u mnie jest juz zastana a jak bede krecil z uzyciem wiekszej sily to moge urwac.Mowa o exc 250 2006 lagi wp 48.Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Czw 15:29, 15 Maj 2014    Temat postu:

minimum 30 klików, z tyłu tak samo, jeśli masz problem ze śrubami regulacyjnymi radzę najpierw zrobić serwis

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 16:01, 15 Maj 2014    Temat postu:

najczęsciej górne sruby od odbicia z przodu sie zapiekają i warto jak najszybciej tam zajrzeć ;D ja miałem to takie zasyfione że nawet po czyszczeniu nie pracowało to płynnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czop9541




Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Myślenic

PostWysłany: Czw 16:42, 15 Maj 2014    Temat postu:

henio12323 napisał:
najczęsciej górne sruby od odbicia z przodu sie zapiekają i warto jak najszybciej tam zajrzeć ;D ja miałem to takie zasyfione że nawet po czyszczeniu nie pracowało to płynnie


Wiem ze sie zapiekaja ale domyslam sie ze trzeba pewnie cale lagi rozbierac,czyz nie?Dotychczas udalo mi sie naliczyc na gornej prawej regulacji 37 klikow wiec pewnie to bedzie to.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 19:35, 15 Maj 2014    Temat postu:

tak trzeba praktycznie całe lagi rozebrac, oczywiscie uszczelniacyz nie musisz zaczepiać, jedynie spuscic olej, odkręcic góre i dół, wyjąć cały kartridż jego porozkręcać żeby dostać się do tego zaworka sterowanego tą długą aluminiową rurką, u mnie to wszystko było aż czarne od syfu. musiałem dremelkiem poszlifować gniazdo gdzie zaworek pracuje bo domyc się niczym nie dało Very Happy i na koniec taka rada - zalej dodatkową iloscią oleju tą aluminiową rurke, wtedy nie zbiera siętam syf a jak juz to zawsze jest smarowanie i nic sie nie zapieka

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czop9541




Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Myślenic

PostWysłany: Pią 12:56, 16 Maj 2014    Temat postu:

henio12323 napisał:
tak trzeba praktycznie całe lagi rozebrac, oczywiscie uszczelniacyz nie musisz zaczepiać, jedynie spuscic olej, odkręcic góre i dół, wyjąć cały kartridż jego porozkręcać żeby dostać się do tego zaworka sterowanego tą długą aluminiową rurką, u mnie to wszystko było aż czarne od syfu. musiałem dremelkiem poszlifować gniazdo gdzie zaworek pracuje bo domyc się niczym nie dało Very Happy i na koniec taka rada - zalej dodatkową iloscią oleju tą aluminiową rurke, wtedy nie zbiera siętam syf a jak juz to zawsze jest smarowanie i nic sie nie zapieka



Spoko,dzięki za odpowiedź.
Generalnie to wielkimi krokami zmierzam do małej regeneracji przodu: olej + uszczelnienia, także będzie okazja to obczaić dokładnie. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin