|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris500
Dołączył: 19 Sty 2014
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazury
|
Wysłany: Czw 19:31, 30 Sty 2014 Temat postu: Łańcuch do EXC 500/450 |
|
|
Witam. Tematu odpowiedniego nie znalazłem zatem pytam.
Jaki polecacie najlepszy/najmocniejszy łańcuch do EXC 500?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 19:52, 30 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
ja polecam Reginę z KTM Powerpartsa , własnie załozyłem koleny raz
KTM Code: 5031080011804
po 120 mth rozciągnięcie było dalej w normie, wymieniłem bo rolki były luźne a,e łańcuch jeszce nadawał się do jazdy,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris500
Dołączył: 19 Sty 2014
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazury
|
Wysłany: Czw 19:56, 30 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
tak długo dał rade? a co z zębatkami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 21:10, 30 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
wrzucaj DID VX2 i będziesz zadowolony, cena max 230zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 21:19, 30 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
kris500 napisał: | tak długo dał rade? a co z zębatkami? |
poszły chyba ze 3 przednie i 2 alu tylnie, teraz latam na stalowej , zobaczymy jak sobie poradzi,
ostatnio czytałem artykuł odnośnie zużycia łańcucha na stalowej zębacie i wniosek był taki że stalowe nie zużywają bardziej łańcucha ze względu na podobne wartości tarć materiału czy coś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:37, 30 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
KozioŁ napisał: | wrzucaj DID VX2 i będziesz zadowolony, cena max 230zł |
Ile wytrzymuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 22:27, 30 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
spokojnie jeden sezon wytrzyma, zależy ile kto jeżdzi, kumpel przejeździł cały sezon w EXC 500 i spokojnie prawie cały kolejny wytrzyma
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KozioŁ dnia Czw 22:29, 30 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 23:02, 30 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
ja mam vx2 i wylatane ponad 100 mth naciągałem moze ze 4X. i zakładam i zamierzam wylatac kolejny sezon zębatki przód nowa oryginał bo jest dosyc pancerna, teraz bedzie supersprox, a tył supersprox który też zostaje. łancuch po tym czasie jedynie ma zaoraną zapinke, w zasadzie to juz 2/3 zapinki bo zgubiłem zabezpieczenie ;D i dobrze ze wszystko na wcisk jest to mi nie wypadła nigdzie podczas jazdy całkiem. także ten zestaw polecam i nie kosztuje chorych pieniędzy. bo mozna bawic sie w jakies ironmany ( kolezanka ma w exc-f widac że katowana dłuugo a prawie nadal jak nowa ) łancuchy są też tsubaki nie tsubaki po ponad 400 zł ale 1000 zł na napęd który wytrzyma niewiele dłuzej niz taki za 400 zł -moim zdaniem szkoda kasy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:51, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
vx2 - oring czy xring?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:54, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam VX2 w swoim 450. Wylatane jakieś 50 godzin. Nie jestem specjalnie zadowolony. Kilka razy wymagał solidnego podciągnięcia. Średnio co 10 godzin. Szacuje że nie dojeżdzi do 100 godzin.
Następny kupie ten KTM'owski z PowerParts.
Nie wiem czy lepszy, ale na 100% lepiej wygląda
Jeszcze jedno. Nie wiem czy to ma znaczenie ale współpracuje ze stalowymi zębatkami.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Pią 11:56, 31 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Effendi
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 12:46, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Barek vx2 jest x-ringowy. Mój kumpel lata na VX2 już jakieś 120 mth, no nie ukrywam, że kilka razy naciągał, ale łańcuch ciągle nadaje się do jazdy, nie były to też niedzielne wypady tylko ostre endurzenie na WR 450, ja obecnie mam go założonego u siebie i zębatki supersproxa, ale ma wyjeżdżone tylko 20 mth, narazie go nie naciągałem ani razu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Effendi dnia Pią 22:15, 31 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris500
Dołączył: 19 Sty 2014
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazury
|
Wysłany: Pią 13:06, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
jest ktoś kto może wypowiedzieć się na temat DID ZVMX
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 13:28, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
chyba najmocniejszy od DIDa ale i kosztuje swoje ;/
co do vx2 on jest x ringowy i na prawde u mnie sie sprawdza a jakos nie specjalnie o niego dbam bida jest i smarów uzywam dorywczo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapek
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 21:24, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: |
co do vx2 on jest x ringowy i na prawde u mnie sie sprawdza a jakos nie specjalnie o niego dbam bida jest i smarów uzywam dorywczo |
Też mam VX2 i po kilkunastu mth nie naciągałem jeszcze.
A jak nie chce mi się ketten sprayem to smaruję pędzlem zużytym olejem i mam za free a łańcuch nie rdzewieje bo tylko o to chodzi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vtec
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 22:31, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
kris500 napisał: | jest ktoś kto może wypowiedzieć się na temat DID ZVMX |
mam go w ETV1000 , bardzo jestem zadowolony latam na nim jakoś od września i jeszcze ani razu nie podciągałem...a to ciężkie moto + wheelie itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|