|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kowal
Gość
|
Wysłany: Wto 21:09, 08 Lut 2011 Temat postu: Łańcuch rozrządu ktm 520 |
|
|
witam kolegow od niedawna jestem posiadaczem ktm 520 exc zaczalem go sprawdzac co i jak, po wyjeciu napinacza rozrzadu okazalo sie ze zostaly 2 zabki do maxa. I moje pytanie brzmi ile czasu jeszcze moge tak jezdzic a jesli nie to jak sie zabrac do tego rozrzadu,jakie sa zanki itp.ktore dekle odkrecic z gory dziekuje za pomoc ps.chyba jak juz zainwestowac i kupic lancuch D.I.D
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 22:46, 08 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
siema jak juz sie kończy to lepiej zmienic teraz niż w sezonie jak bedzie do jazdy ciągnęło koszt nie jest taki masakryczny. co trzeba zrobic ? dostac sie do głowicy. wiec odkrecasz bak chłodnice. potem te 2 dekielki od regulacji rozrządu. następnie odkręcasz całą pokrywe głowicy. nie wiem czy łatwo sie rozkręci z silnikiem w ramie ale na 99% sie da D no i masz łancuszek na wierzchu ;P rozkuwasz go tam gdzie masz spinke potem do starego łancucha spinką łączysz nowy i obracasz wałem aż wciągnie go z powrotem. tylko zrób to tak żeby sobie nie poprzestawiac całego rozrządu. i jak bedziesz miał nawinięty nowy łancuszek ustawiasz walek rozrządu żeby 2 kropki były równo horyzontalnie i zapinasz łancuszek żeby spinka była centralnie na górze zębatki wałka rozrządu ;D oczywiscie musisz posiadac skuwarke do łancucha. co do firmy polecam zamiast dida IWISA czyli oryginalny łancuszek. did tez jest ok.. ale jakos iwis jednak do mnie lepiej przemawia. tez na dniach to bede wymieniał. i ja stawiam an seryjne częsci. mój kat 525 ma przejechane z 450 mth na tym łancuszku i jeszcze jeździł ( niestety nie wiem jak z napinaczem bo go w złej kolejnosci rozebrałem a potem mi sie z powrotem nie chciało sprawdzac ) także kilkadziesiat zł dopłacasz i masz 100% pewnosc
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batsopot
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:07, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Witam
w 525 trzeba wykrecic sruby mocujace silnik aby centa opadł bo przeskdza rama
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 9:53, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
i uwaga żeby rozrząd nie spadł na dół - kiedys tak mi się poskładał na zębatce dolnej że 4 godziny go wyciągałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kowal
Gość
|
Wysłany: Śro 20:19, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Witam henio12323 wspomnial zeby nie poprzestawiac rozrzadu przy wymianie lancucha tylko skad bede wiedzial ze jak po przypieciu nowego do starego wal ustawi mi sie w odpowiednim miejscu?i czy pompa wody(jej wirnik nie bedzie mi przeszkadzal?bo czy wal ma jakies znaki?np.na kole magnesowym ze jest na swoim miejscu bo o kropkach na zebatce na walku rozrzadu wiem z gory dziekuje czekam na odpowiedz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:23, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ja to dla pewnosci bd robił tak jak masz rozrządu kropki w pozycji horyzontalnej to wtedy hmm ta śrubka co wkręcasz bez podkładki do blokowania wału bedzie własnie na miejscu blokowania i mozesz po prostu w ślepo zablokować wał rozpiąć łancuch przewinąć i jak juz bedziesz miał przewinięty to znowu wkręć śrubke szukając tego wcięcia na wale i wtedy bedziesz miał 100% pewnosci że od tego samego momentu do tego samego masz obrócony wał. no a wałek znowu ustawiasz kropkami poziomo i zapinasz. heh nie wiem czy to ci duzo mówi - nie umiem opisywac cos co jest dla mnie oczywiste xD jc pisz na PW albo gg to moge porobic jakies foto czy cos bo akurat silnik stoi koło mnie rozebrany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 20:23, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
jak zdejmiesz dekle to na starym łańcuchu ustaw sobie koło zębate na znakach (punkty równo z głowicą) i wtedy rozpinaj, później zapnij na tym samym ustawieniu i będzie OK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|