|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
studencik
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nekla
|
Wysłany: Czw 23:00, 01 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Łożyska KOYO to najwyższa japońska półka więc skoro są zakryte i maja plastikowy koszyczek to tak ma być konstrukcja takiego łożyska nie wymaga dodatkowego smarowania i " podlewania olejem "
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 0:11, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
wiekszosc łozysk jest fabrycznie zakryta, bo nie jest produkowana typowo pod wałek rozrządu w ktmie z silnikiem RFS a to czy producent sciąga uszczelnienia czy nie to juz inna kwestia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pią 0:47, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | wiekszosc łozysk jest fabrycznie zakryta, bo nie jest produkowana typowo pod wałek rozrządu w ktmie z silnikiem RFS a to czy producent sciąga uszczelnienia czy nie to juz inna kwestia. |
praktycznie każde łożysko możesz kupić w wersji zakrytej lub nie, to samo tyczy się luzów, to ty wybierasz jakie łożysko potrzebujesz.
Skoro producent silnika zaleca takie łożyska (w tym przypadku zakryte) to po co kombinujecie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|