|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hawick / UK
|
Wysłany: Czw 10:17, 31 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Pośrednio tak jest, normy coraz ostrzejsze a to powoli zabija dwutakty.
Nie jest tak, że już wcześniej ktmy z salonu wyjeżdżały z katalizatorami i zwężkami w dyfuzorze, śmiesznymi dyszami w gaźniku? były ustawione na baaaardzo ubogą mieszankę i to gdzieś tam poniekąd przechodziło testy czystości spalin. Zaraz po kupnie dilerzy od razu dawali zestaw do odblokowania (czy może trzeba było dopłacić ? nie wiem).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Czw 23:22, 31 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
na FB profilu branzowym jest info ze ktm wprowadza wtrysk w 2t od 2018 roku. Niby w czerwcu tego roku maja przedstawic nowe jednostki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 22:41, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Chyba przez to wstrzymali się ze zmianą w SX 250.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
frendzel
Gość
|
Wysłany: Pon 19:08, 27 Lut 2017 Temat postu: dwusuw |
|
|
Wszystkie narzędzia ogrodowe będą dalej 2t a crossów i skuterów 2t juz nie będzie hehe.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 19:57, 27 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
bedą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HaardRock
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 9:42, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Lars Enockl jechał megawatta na wtryskowym dwusuwie
Jeszcze znalazłem fotki z Roof of Africa
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HaardRock dnia Śro 9:44, 01 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:50, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
będą ale czy będzie je można rejestrować to już inna sprawa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 10:36, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
te300 napisał: | będą ale czy będzie je można rejestrować to już inna sprawa |
myślę że właśnie po to cała ta akcja żeby można było homologwać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 12:29, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Podobno nawet z wtryskiem bedzie ciezko z normami w 2t :d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
picolo
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:01, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Niekoniecznie... Beta 250/300 2t 2017r jako jedyny endurak chyba spełnia normy euro 4 na gaźniku. Jest to oczywiście na pseudo dyfuzorze i wtrysku oleju, który z powodu masy nie jest wkładany do najbardziej wypasionych wersji, ale skoro jest homologacja to i z rejestracja żadnego problemu nie będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:57, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
czas pokaże, tu nie tylko chodzi o Euro4;
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DumDum
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mogilno/Poznań
|
Wysłany: Czw 22:36, 02 Mar 2017 Temat postu: Re: dwusuw |
|
|
Historia zna wiele prób zaadoptowania wtrysku do 2T, niestety nie słyszałem jeszcze o udanej i niezawodnej. Może i gaźnik bywa problematyczny, może i źle reaguje na zmiany warunków, ale jednak jedzie, prycha, strzela, kaszle, ale jedzie. Z wtryskiem w 2T jest gorzej, w 4T to zbawienie, w 2T może być największą udręką.
Wspomniany wcześniej wtrysk montowany w skuterach Aprili był niewypałem, dziś większość z tych skuterów ma już zamontowany gaźnik. W zasadzie to nie tylko Aprilia z tym eksperymentowała. Żadnej firmie nie wyszło.
Kiedyś nawet Bimota pakowała kupę siana we wtrysk do VDue. Skończyło się splajtowaniem firmy. Większość VDue jeździ/stoi na gaźnikach.
Jestem ciekaw jak skończy się historia 2T w przypadku KTM'a. Jest większa szansa na utrzymanie się firmy niż w przypadku Bimoty. Ale jest też duże prawdopodobieństwo, że przez kłopoty z zasilaniem, 2T znikną z oferty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:00, 02 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Przecież spokojnie mogą sprzedawać bez homologacji modele XCW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Czw 23:30, 02 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
rams napisał: | Przecież spokojnie mogą sprzedawać bez homologacji modele XCW. |
Oraz SX.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|