Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

luźny temat - EXC 2T 2017 VS. 2018 ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik




Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hawick / UK

PostWysłany: Czw 10:17, 31 Mar 2016    Temat postu:

Pośrednio tak jest, normy coraz ostrzejsze a to powoli zabija dwutakty.

Nie jest tak, że już wcześniej ktmy z salonu wyjeżdżały z katalizatorami i zwężkami w dyfuzorze, śmiesznymi dyszami w gaźniku? były ustawione na baaaardzo ubogą mieszankę i to gdzieś tam poniekąd przechodziło testy czystości spalin. Zaraz po kupnie dilerzy od razu dawali zestaw do odblokowania (czy może trzeba było dopłacić ? nie wiem).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kudłady




Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Czw 23:22, 31 Mar 2016    Temat postu:

na FB profilu branzowym jest info ze ktm wprowadza wtrysk w 2t od 2018 roku. Niby w czerwcu tego roku maja przedstawic nowe jednostki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 22:41, 01 Kwi 2016    Temat postu:

Chyba przez to wstrzymali się ze zmianą w SX 250.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
frendzel
Gość






PostWysłany: Pon 19:08, 27 Lut 2017    Temat postu: dwusuw

Wszystkie narzędzia ogrodowe będą dalej 2t a crossów i skuterów 2t juz nie będzie hehe.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 19:57, 27 Lut 2017    Temat postu:

bedą Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HaardRock




Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 9:42, 01 Mar 2017    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Lars Enockl jechał megawatta na wtryskowym dwusuwie Wink

Jeszcze znalazłem fotki z Roof of Africa
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HaardRock dnia Śro 9:44, 01 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:50, 01 Mar 2017    Temat postu:

będą ale czy będzie je można rejestrować to już inna sprawa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 10:36, 01 Mar 2017    Temat postu:

te300 napisał:
będą ale czy będzie je można rejestrować to już inna sprawa


myślę że właśnie po to cała ta akcja żeby można było homologwać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 12:29, 01 Mar 2017    Temat postu:

Podobno nawet z wtryskiem bedzie ciezko z normami w 2t :d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
picolo




Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:01, 01 Mar 2017    Temat postu:

Niekoniecznie... Beta 250/300 2t 2017r jako jedyny endurak chyba spełnia normy euro 4 na gaźniku. Jest to oczywiście na pseudo dyfuzorze i wtrysku oleju, który z powodu masy nie jest wkładany do najbardziej wypasionych wersji, ale skoro jest homologacja to i z rejestracja żadnego problemu nie będzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:57, 01 Mar 2017    Temat postu:

czas pokaże, tu nie tylko chodzi o Euro4;

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DumDum




Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mogilno/Poznań

PostWysłany: Czw 22:36, 02 Mar 2017    Temat postu: Re: dwusuw

Historia zna wiele prób zaadoptowania wtrysku do 2T, niestety nie słyszałem jeszcze o udanej i niezawodnej. Może i gaźnik bywa problematyczny, może i źle reaguje na zmiany warunków, ale jednak jedzie, prycha, strzela, kaszle, ale jedzie. Z wtryskiem w 2T jest gorzej, w 4T to zbawienie, w 2T może być największą udręką.
Wspomniany wcześniej wtrysk montowany w skuterach Aprili był niewypałem, dziś większość z tych skuterów ma już zamontowany gaźnik. W zasadzie to nie tylko Aprilia z tym eksperymentowała. Żadnej firmie nie wyszło.
Kiedyś nawet Bimota pakowała kupę siana we wtrysk do VDue. Skończyło się splajtowaniem firmy. Większość VDue jeździ/stoi na gaźnikach.

Jestem ciekaw jak skończy się historia 2T w przypadku KTM'a. Jest większa szansa na utrzymanie się firmy niż w przypadku Bimoty. Ale jest też duże prawdopodobieństwo, że przez kłopoty z zasilaniem, 2T znikną z oferty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:00, 02 Mar 2017    Temat postu:

Przecież spokojnie mogą sprzedawać bez homologacji modele XCW.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Czw 23:30, 02 Mar 2017    Temat postu:

rams napisał:
Przecież spokojnie mogą sprzedawać bez homologacji modele XCW.

Oraz SX.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 23:51, 02 Mar 2017    Temat postu:

polecam poczytać
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin