Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

luźny temat - EXC 2T 2017 VS. 2018 ?
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 17:20, 29 Mar 2016    Temat postu: luźny temat - EXC 2T 2017 VS. 2018 ?

jak w temacie - co myslicie, jak sie bedzie zachowywał rynek na tych modelach ? głownie chodzi mi o wtrysk - jeszcze chyba nie ma na milion % powiedziane że 2takty dostana wtrysk, ale jest duza szansa że 2018 rok bedzie rokiem gdzie wtrysk wprowadzą Very Happy

i tak sie zastanawiam - jak bedzie ze sprzedaza - bedzie trzymało cene ( lub rosło ? Razz) ostatni model na gaźniku ? czy bedzie szał na wtrysk i 2017stki szybko przestaną sie sensownie sprzedawac ?

jak wycofali sie z RFSa - ten zyskał chyba większa wartosc niz było to wczesniej. do dzisiaj zreszta obrósł troche mitem Very Happy i trzyma cene a ostatnio chyba nawet sprzedaje sie drożej niz wczesniej. z kolei ostatnie 530stki jakoś szału nie robią i kazdy woli dołozyc tysiac - 2 tyśki i kupic wtryskowce. ( tutaj odnośnie 4T )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:13, 29 Mar 2016    Temat postu:

Wtrysk tylko polepszy kulturę pracy 2T, więc nie ma się czego obawiać. Od dawna już w 4T są wtryski i jakoś nie padają co chwile jak to nie którzy twierdzą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 19:44, 29 Mar 2016    Temat postu:

Wtrysk w 4T to jeden z największych kamieni milowych w kwestii postępu...

Oczywiście znajdą się tacy, którzy powiedzą, że woleli prostotę konstrukcji z gaźnikiem.
Jednak jak by nie patrzeć kto lubi 4t i raz zasmakował wtryskowca do gaźnika nie wróci. Wtrysk jest niemal bezobsługowy w porównaniu do gaźnika. Zawsze pracuje dobrze niezależnie od pogody, wysokości czy temperatury. Kultura pracy, sposób oddawania mocy i precyzja dozowania gazu są bez porównania lepsze. Motocykl pali na dotyk zawsze - zimny, ciepły, tuż po glebie. Trudniej go przypadkowo zdusić albo zdławić i doprowadzić do zgaśnięcia.
Święty spokój...

W 2T mieszanka komplikuje nieco sprawę ale zapewne nie na tyle, żeby nie zrobili czegoś co będzie dobrze działać. Moim zdaniem jak już przyjdzie moment gdzie wejdą wtryski to przejście będzie płynne i szybkie. Nie chce mi się wierzyć żeby wypuścili na rynek bubla czyli coś co nie będzie działało albo byłoby bardzo awaryjne. Tylko taka sytuacja mogłoby dać jakieś negatywne efekty w postaci spadku sprzedaży. Lepsze wrogiem dobrego...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:01, 29 Mar 2016    Temat postu:

ja tam sie nie boje Very Happy bo sam wolałbym wtrysk, tylko zastanawiam sie czy jak ktos by chciuał kupować nówke, to czy lepiej 2017 czy czekać do 18stki.


sherco chyba ma "wtrysk " oleju Very Happy wiec pewnie w taki sposób sobie z nim poradzą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Wto 21:10, 29 Mar 2016    Temat postu:

Wydaje mi się, że technologia nie będzie problemem i w zestawieniu 2t gaźnik i 2t wtrysk to drugie będzie biło gaźnikowce na głowę, problemem może być jedynie cena o kilka tysięcy wyższa od modeli gaźnikowych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 5:24, 30 Mar 2016    Temat postu:

Kiedy wyjdzie 2T na wtrysku zalezy od tego kiedy zaostrzą sie normy UE, cena tutaj też ma znaczenie, bo na pewno 2T będzie drozszy, pewnie producent obawia się straty kliejenterii

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 7:54, 30 Mar 2016    Temat postu:

a to juz chyba z tym euro4 moze to wejść, 125tki są out, a modele 2017 są jeszcze w tym roku wypuszczone, więc sie nie załapią na rygor 2018 roku

bardziej mi w drugą strone chodzi ;D nie jak sie bedą sprzedawały wtryski, tylko jak ostatnie wypusty gaźnika - lepiej czy gorzej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yahoo




Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PO

PostWysłany: Śro 9:00, 30 Mar 2016    Temat postu:

henio12323 napisał:

sherco chyba ma "wtrysk " oleju Very Happy wiec pewnie w taki sposób sobie z nim poradzą.


Jak sięgam pamięcią, to Aprilia stosuje (stosowała?) wtrysk (i to zdaje się bezpośredni) w swoich dwusuwowych skuterkach 50ccm, zdaje się modelu SR. Nazywali to bodajże "DiTech". Nie pamiętam jednak ani czy to się uchowało na rynku, ani jak się sprawowało, ani jak to było rozwiązane. No tak czy siak wydaje się, że wtrysk w 2T jest bliżej niż dalej, i założę się, że w R&D u KTMa mają tuzin różnych rozwiązań w fazie zaawansowanych testów Smile

pozdrówki
yahoo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Śro 10:14, 30 Mar 2016    Temat postu:

Czytałem gdzieś artykuł, że KTM już dziś jest gotowy wypuścić dopracowane 2Ti, tylko nie chce ze względu na wyższe koszta, bardziej skomplikowaną budowę i wyższą masę - czyli 2t który ma wszystkie wady 2t i kilka zalet 4t do tego:) Wg nich ludzie wybierają 2t ze względu na prostotę budowy i lekkość. Będą obstawać przy gaźniku dopóty, dopóki tylko będzie spełniał on normy, choćby w dowodzie miał wpisane 0,1 kW Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:23, 30 Mar 2016    Temat postu:

Skoro zawodnicy jeszcze nie testują tego rozwiązania to chyba daleka droga...
Ten wtrysk w 2t jest jak yeti, wszyscy o nim mówią ale nikt go jeszcze nie widział...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Śro 10:24, 30 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:08, 30 Mar 2016    Temat postu:

jak dla mnie im później tym lepiej, gaźnik mam opanowany, zmiana ustawień max 10min Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:05, 30 Mar 2016    Temat postu:

KNKS napisał:
Skoro zawodnicy jeszcze nie testują tego rozwiązania to chyba daleka droga...
Ten wtrysk w 2t jest jak yeti, wszyscy o nim mówią ale nikt go jeszcze nie widział...


[link widoczny dla zalogowanych]

Ktm już od tamtego roku testuje exc 2t na wtrysku.. skutery mają już od jakiegoś czasu silniki 2t na wtrysku i jakoś działa wszystko bez problemów..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 22:17, 30 Mar 2016    Temat postu:

pawel napisał:
skutery mają już od jakiegoś czasu silniki 2t na wtrysku i jakoś działa wszystko bez problemów..


Działa ale raczej z problemami.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik




Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hawick / UK

PostWysłany: Czw 8:52, 31 Mar 2016    Temat postu:

pawel napisał:
KNKS napisał:
Skoro zawodnicy jeszcze nie testują tego rozwiązania to chyba daleka droga...
Ten wtrysk w 2t jest jak yeti, wszyscy o nim mówią ale nikt go jeszcze nie widział...


[link widoczny dla zalogowanych]

Ktm już od tamtego roku testuje exc 2t na wtrysku.. skutery mają już od jakiegoś czasu silniki 2t na wtrysku i jakoś działa wszystko bez problemów..



Staram się dostrzeć to, co Ty tam widzisz. Ale ja widzę tam gaźnik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:07, 31 Mar 2016    Temat postu:

A czy to nie jest tak, że władze UE dążą do całkowitego zaprzestania produkcji 2t (vide EXC 125) śrubując normy emisji spalin i w związku z tym producenci nie "przykładają się" jakoś specjalnie do konstruowania wtrysku do 2t ?
Bo po co łożyć setki tysięcy euro na coś, co pewnie za 2-3 lata wyleci z produkcji.
KTM zapowiadał już w/w wtrysk w MY15, teraz zakładają że MY17, a we wrześniu poinformują, że MY19.

Co do zdjęć Lars'a Enockl'a to ja tam widzę gażnik....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Czw 10:23, 31 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin