|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grabarz
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodzimierzów
|
Wysłany: Nie 9:51, 15 Kwi 2012 Temat postu: mieszanka 300 exc |
|
|
witam, chcialbym sie was zapytac jaka mieszanke powinno sie lac do paliwa tzn jaki stosunek? bo w 125 mialem od1:40 do 1:60 tutaj jest podobnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 10:19, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
w ksiazce serwisowej na 100% jest info o tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:23, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
mi w 200 tez tyle podaja to i w 300 będzie to samo
książke sprawdź o ile dostałeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 11:31, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
1:60 to chyba nicasil na pol sezonu starczy,.
przy jezdzie torowej i zgodnie z przeznaczeniem czyli cały czas pełna pi*a na 125 robi się mieszankę 1:"30.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grabarz
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodzimierzów
|
Wysłany: Nie 11:54, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
no wlasnie nie mam ksiazki serwisowej dlatego pytam:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Keny
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Nie 11:57, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Jak miałem CR250 to lałem 1:50 Motula. I wszystko było ok. Do skutera wodnego (Kawaski ZXI900) też leję 1:50 i tak już pływam trzeci sezon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 12:05, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Keny napisał: | Jak miałem CR250 to lałem 1:50 Motula. I wszystko było ok. Do skutera wodnego (Kawaski ZXI900) też leję 1:50 i tak już pływam trzeci sezon. |
a mierzysz cylek, czy po prostu zmieniasz tlok na nast selekcje.
Znajoma w sx'ie mimo ze tlok A nowy cylek to 11 setek luzu;]
poza tym 250 nie wykrecisz do konca tak jak 125 non stop, chyba ze jestes mega kozakiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grabarz
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodzimierzów
|
Wysłany: Nie 12:30, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
wszystko fajnie tylko zeszlismy troche z tematu:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Keny
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Nie 12:30, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Nie pisałem ,że jeździłem CR250 nie wymieniając tłoka, tylko że jeździłem na oleju Motul z stosunkiem 1:50. Pozatym jak już wcześniej pisałem leję w takim stosunku 1:50 do skutera wodnego gdzie pływa się 80% czasu na pełnym gwizdku (ok. 8000obr/min). I po sezonie ściągam zawsze głowicę i oceniam stan tłoka i cylindra. Lejąc wg. serwisówki Hondy CR250 w stosunku 1:30 nie szło odpalić a co dopiero jeździć. Należy brać też to pod uwagę, że serwisówka była z roku 1994r. ( z tego roku miałem cr-kę) , a wtedy też były inne oleje , a to jednak 18 lat temu i technologie produkcji są teraz inne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 12:43, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
ja nie pisałem, że nie wymieniasz tylko czy mierzysz cylinder.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Keny
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Nie 12:55, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
OK OK , osobiście uważam, że dobry olej np. Motul , można lać spokojnie 1:50 , piszę to z mojego doświadczenie i tyle. Laliśmy w takim stosunku do KTM 250EXC, Kawasaki KX250 i Hondy CR250 . "Lataliśmy" tak parę sezonów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:04, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
lej w takim przedziale jak pisałes i będzie ok
a co do serwisówki możesz sobie ściągnać.poszukaj w googlach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 13:11, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
ja tam wole wydac wiecej kasy na olej, niz na nicasil i tłoki razem z kumplem lalismy koło 1:25 castrola i było super, nie było nagaru, fakt dymił troszke ale tylko na zimnym. jak sie katowało sprzęty to wypalał sie olej w wiekszosci. a smarowanie było doskonałe. kumpel kupił uzywana rm 125, katował ją niemalze dzien w dzien na torze, spalił ponad 10 litrów oleju, i sprzedał moto i jeszcze chłopaczek pół sezonu zrobił. oczywiscie wszystko bez zadnych remontów choc wiadomo to juz przesada i tłok był przetrzymany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianEXC250
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 21:10, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Ja śmigam amatorsko czasami troszkę ostrzej czasami powoli i leję mieszankę 1:50 na oleju CASTROL POWER 1 Racing 2T. Myślę że jak do amatorskiej jazdy to jest to najbardziej wypośrodkowana mieszanka, a jak do jazdy ostrej po torze to na pewno wlał bym bardziej bogatą mieszankę np 1:30/1:40.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pon 9:22, 16 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
1:60 syntetyka, nie wierz w brednie typu 1:30. Do SXa można jeszcze pomyśleć 1:40 ale wiecej to już przesada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|