|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Nie 14:33, 24 Cze 2012 Temat postu: Moce 525 exc |
|
|
Witam grono.
Panowie pojezdzilem troche nowym nabytkiem, moc jest, ale mam pytanko typu praktycznego - czy 525 exc powinien podnosic kolo na kazdym biegu ? bo moj z gazu podniesie kolo tylko na 1 i 2 biegu, o podniesieniu na 3,4,5,6 mozna zapomniec (na 3 trzeba go mocno poprosic). To samo w terenie - przy jezdzie powiedzmy 80 i mocnym odkreceniu wyraznie z poczatku brakuje mu mocy.. czy jestem zbyt wymagajacy czy poprostu tyle mocy ma miec ? Predkosc po szosie maks okolo 150kmh. Nie jezdzilem dotychczas crossami, ale naczytalem sie ze 525 to straszny szatan, a ja uwazam ze wcale nie powala.. (jezdzilem dotychczas szosowymi litrami..)
Silnik ma przelot 30mh, ale dluuugo stał, gaznik podobno byl czyszczony, ale moze warto tam zaglądnąć ?
I drugie pytanie - moj kat ma bezuzyteczny licznik (2003) wiec podlaczylem pod lewy przycisk zmiane wyświetlen. Przycisk dziala, ale problem w tym ze i tak pokazuje tylko ODO i mH, jak przelaczyc na godzine, licznik dzienny itp ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez e46 dnia Nie 14:54, 24 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 15:28, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Powinien rwać aż miło. Regulowałeś zawory, gaźnik, sprawdzałeś pompkę przyśpieszacza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 16:38, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
jakie przełożenia masz załżone?? 525 exc ma około 60KM , ktm nie podaje mocy ale są jakies dane z hamowni na necie, dużo więcej z RFSa nie da rady wycisnąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raku
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z cyrku
|
Wysłany: Nie 17:04, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Jeżeli już się upieracie przy mocy 525 to spójrzcie tu
Jakie znowu 60 km
http://www.youtube.com/watch?v=QSpL5oWmcnI
Mój 525 na przełożeniu 15/42 na koło z 3 idzie z 4 już nie ale mam takie żeby v max był większy bo na kołach SM, jezeli masz na teren to z tyłu masz pewnie większą zębate a co za tym idzie powinien z 4 jeszcze dygnąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 19:07, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
pisałem że około 60KM , ale thx za uściślenie danych
dla porównania, 450 SX-F 2011/2012 - 54 KM, 350 SX-F 2011 - 46KM
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Pon 6:11, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Asteros2012 napisał: | Powinien rwać aż miło. Regulowałeś zawory, gaźnik, sprawdzałeś pompkę przyśpieszacza? |
Zawory ustawilem na 0,10, gaznika nie ruszalem - musze sie mu chyba blizej przyjzec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Pon 6:23, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | jakie przełożenia masz załżone?? 525 exc ma około 60KM , ktm nie podaje mocy ale są jakies dane z hamowni na necie, dużo więcej z RFSa nie da rady wycisnąć |
Przelozenie jest fabryczne, moto ma fabryczny napęd, tak jak mowilem przebieg 30mH
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pon 8:00, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
tak 525 SX bezie szedł na koła z kazdego biegu nawet jakby mial ich 6, ale 525 EXC to ułagodzony baranek do jeżdzenia enduro.
Zreszta gdy zacząlem jeździć 2T to nawet 525 SX to dla mnie nie jedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:00, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
ee tam ja jeździłem CR 250 i co prawda jest moto głupie i dzikie ;P ale EXC jest wyraźnie mocniejsze, głownie czuc ten moment obrotowy. ja potrafie poderwac moto na 5 czasem 6 biegu na koło. ale to juz przy prędkosci ponad 100 km h z lekkim strzałem ze sprzegłem. a np jechac na 3-4 poderwac nie ma najmniejszego problemu, jak odkręce gaz na 3 stane na gumie to spoko moge dobic do 6 biegu. takze cos nie tak, rzucił bym na warsztat gaxnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:13, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
tak heniu tylko twój kat z toba czy bez to prawie zadna róznica przy twojej wadze.
Wszystko zalezy tez od techniki i od przełozenia, mi czasami od niechcenia na 4 pójdzie na kolo a czasami na 3 musze go meczyc.
i nie porównujcie sx z exc bo to 2 rózne motocykle, calkowicie inaczej zestrojone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benek
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Eltville (DE)
|
Wysłany: Sob 21:06, 30 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Moja 450exc na przelozeniu 14(albo15)/42 na 3jce staje na kolo bez problemu, wystarczy kiera szarpnac, na 4ce strzal ze sprzegla potrzebny:)
Przed remontem na 3jce trzeba bylo strzelac, ale silnik byl mocno zajebany, mialem okazje smigac 525(sx) to rwal na kolo az milo, wiec warto w Twoim przypadku zajrzec do silnika (chociazby pomiar kompresji, zaworki, filtr, gaznik)
Pozdrawiam:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Nie 0:18, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Benek napisał: | --mialem okazje smigac 525(sx) to rwal na kolo az milo, - |
SX to nie EXC
załóz się normalne przełożenie i 50tkę z tylu to nie będziesz musiał szarpać tą kierownicą, po co sie męczyc, Ja miałem LC4 to 123 wystarczylo gazem ruszyć i szedł do góry.
a wogóle do autora tematu, jakie przełozenie wtórne i jaka opona z tyłu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hermi
Gość
|
Wysłany: Nie 19:10, 07 Wrz 2014 Temat postu: Cześć. |
|
|
Witam. Ciekawe jest Twoje pytanie związane z podnoszeniem koła na każdym biegu.Jeżeli masz potrzebę dźwigać na każdym biegu to załóż zębatkę 60z i po sprawie. Kolego ten motocykl został stworzony do jazdy po terenie,150km/h w lesie jest jak 450km/h po szosie.To że jezdziłeś litrem po szosie i byłeś niedoscigniony to już nic nie znaczy. Wieżdzając do lasu twoje litrowe doświadczenie z prostych jest(gówno warte) 525 to bardzo mocna maszyna,o jej potworności można obiektywnie mówić dopiero gdy spędzi się z nią kilkadzięsiąt godzin jazdy w przrużnym terenie. Jezeli chcesz jezdzić po szosie to siadaj spowrotem na litra.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hus300
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:19, 17 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Hermi masz rację, 525 exc to bardzo mocny sprzęt i cała jego zaleta to to, że moc jest oddawana dość łagodnie. Jak ktoś chce mieć wściekliznę nie sobie kupi 525 sx tylko w prawdziwy teren niech się nie wybiera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 5:49, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
bully napisał: |
Zreszta gdy zacząlem jeździć 2T to nawet 525 SX to dla mnie nie jedzie |
to stań sobie tym 2T na przyczpenym terenie obok 450-525 nieważne sx czy exc, niemiło się zdziwisz co jedzie a co nie, podobna moc makasymalna ok 50KM (ale w 4t szybciej dostępna) i blisko 2x większy moment obrotowy przy zaledwie ok 10kg wiekszej masie, cudów nie ma
exc i sx rfs jadą podobnie tyle ze mają 4te biegi takie same (22:26) więc sx będzie szedl na gume na wszystkich biegach a exc nie i moze dlatego takie wrażenie mocy w sx
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|