|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawwidd99
Dołączył: 06 Sie 2021
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Czw 11:46, 19 Sie 2021 Temat postu: Montaż stacyjki |
|
|
Siema, chce zamontować chińska stacyjkę 4 pinowa do ktma exc 450 2007r. Pomoże ktoś w co się wpiąć tymi 4 przewodami żeby w pozycji off nie dało się go uruchomić z rozrusznika ani kopki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 15:14, 19 Sie 2021 Temat postu: |
|
|
musisz odciac zasilanie cewki taka stacyjką - nie odpali, ale bedzie sie dało kręcic rozrusznikiem, moze i ktos pomoze ale musiał by byc jasnowidzem żeby ci pomóc zdalnie, pomierz przewody jak sie zachowują ( przejscia) i wepnij sie w układ - od razu zaznacze ze pomysł a raczej wykonanie na chinskiej stacyjce marne - te stacyjki działają losowo, juz na forum ktos kiedys ponad miesiac nie potrafił dojść do ładu z przerywającym motocyklu na wysokich obrotach - jak sie okazało była winna niskiej jakosci stacyjka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 12:09, 20 Sie 2021 Temat postu: |
|
|
Jeżeli ktoś już robił to w takim samym modelu to wie które to kabelki bo instalacje mam oryginalna. Jak coś się będzie działo po montażu to będę wiedział żeby pierwsze to sprawdzić. Coś innego polecasz do zabezpieczenia na mieście?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 12:52, 20 Sie 2021 Temat postu: |
|
|
w motocyklu to spoko, a w stacyjce ? chinczyk kazda stacyjke moze inaczej robic... wiec bardziej tu jest problem
zalezy od stopnia zabezpieczenia - generalnie przed złodziejem takiego enduraka mało co uchroni, blokady zapłonu spoko - ale jak pisałem dosyc zawodne zwłaszcza w terenie, złodziej jak bedzie chciał ukraś wazacego 100 kg enduraka to go wrzuci na busa i po temacie
ja uzywałem blokady na tarcze disclock z alarmem - zalet ma kilka - głosna, trudna do szybkiego unieszkodliwienia, zakłada sie pare sekund, wada ze troche waży i ciezko gdzieś to wozic, i czasem za czuła. dodatkowo jak nie chcesz zeby ktos sie bawił przyciskiem startera, to mozna odciąć przewód do przycisku jakims mało widocznym przełącznikiem - sam taki przelącznik ma małe szanse sie uszkodzic, przewód taki nie ma duzgo obciązenia wiec tez sie nie wypalaja styki itp itd... i w zasadzie moim zdaniem to lepsza ochrona niz stacyjka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starsky
Dołączył: 02 Gru 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:10, 21 Sie 2021 Temat postu: |
|
|
tak jak henio pisze. Taka stacyjka to tylko daje psychiczny spokój dla właściciela nic wiecej.
Ja taką u siebie montowałem bo cenie sobie mój spokój psychiczny np. jak ide zapłacić za paliwko na stacji benzynowej.
Jezeli instalacja jest choc troche podobna do tej z mojego tj. 2011 450 exc. to:
1. obwód stacyjki normalnie zamknięty montujesz do żółto-czarnego(o ile pamieć mnie nie myli) i do masy. To jest odcięcie cewki o którym wspominał henio.
2. obwód normalnie otwarty montujesz miedzy przewódy elektrycznego startera. To po to zeby nie dało się kręcić rozrusznikiem, bo i tak nie odpali jezeli punkt1 został zrobiony poprawnie
po przez obwód normalnie zamkniety lub otwarty mam na mysli obwody w stanie WYŁĄCZONYM stacyjki. Po przekreceniu kluszyka na WŁĄCZONY czy ZAPŁON to stany sie zmieniają na odwrotne
PS. te stacyjki z 4rema przewodami mają dwa obwody. Jeden rozwary drugi zwarty i po przekręceniu kluczyka zmieniają sie na przeciwne
PS2.
Tak mi sie cos kojarzyło ze moze byc podbnie jak w 2011 bo tu:
http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/dodatkowe-odciecie-zaplonu,32893.html
pomagałem z samym odcieciem zapłonu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez starsky dnia Sob 13:13, 21 Sie 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawwidd99
Dołączył: 06 Sie 2021
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Nie 18:35, 22 Sie 2021 Temat postu: |
|
|
Dokładnie o taki spokój mi chodzi. Zostawiam go tylko na pare minut pod sklepem czy na stacji i chodzi tylko o to żeby jakis Seba sobie nie kliknął przycisku rozrusznika i odjechał. Mam świadomość ze jak ktos będzie chciał ukraść to żadne zabezpieczenie nie pomoże.
Dokładnie mam ta stacyjkę 4 pinowa z gmoto za 2 dychy. Sprawdzę czy mam ten kabel dodatkowy czarno/żółty. Jak sprawdzić które z tych 4 przewodów są rozwarte a które zwarte? Jeżeli podłączałes tego samego typu stacyjkę to byłbym mega wdzięczny za zdjęcia [/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|