Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

muss zamiast dętki
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 19:06, 27 Lis 2015    Temat postu:

no ja liczyłem sobie troche, to szybko powinien mi sie tubliss zwrócic. dobra dętka kosztuje z 80 zł, w ciągu roku przynajmniej 5X woze do wulkanizacji, a to wstawienie wentyla ( koło 20 zł ) a to przyszczypka ( i czasami przy grubych dętkach juz dziura nie do zaklejenia ) wiec 2 lata praktycznie i mam na tublissa. ja akuirat uwielbiam niskie cisnienia Very Happy wiec teraz to dla mnie praktycznie koniecznosc. mam wrzuconą aktualnie chwilo dętke to jak najszybciej chce sie jej juz pozbyc ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:54, 28 Lis 2015    Temat postu:

@henio
Możliwość bezpiecznej jazdy na niskim ciśnieniu w trudnych warunkach jest bezcenna Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Sob 9:38, 28 Lis 2015    Temat postu:

Jeszcze jest jeden duży minus dla musów i piłeczek, często opona nie do końca wskoczy na rant felgi tak jak powinna, a jak jest muss rozjechany albo za mało piłeczek/za małe ciśnienie w piłeczkach to potrafi podczas jazdy zjechać część opony i bije koło, w lesie nieodczuwalne ale kawałek dojazdówki i uczucie jakby z koła była 8ka Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 14:31, 28 Lis 2015    Temat postu:

dzisiaj pierwszy test tublissa, ok 30km zrobione, opona EF07 żółty pasek, ciśnienie 0.5

wrażenie rewelacyjne! nawet na zamarzniętej ścieżce przyczepność super, w strumyku na kamieniach nic nie bije po feldze, podjazdy robisz jak chcesz, jakieś hopy porzez rów czy kłody bez zbędnego poślizgu, na szybszej jeździe nic się nie podwija, wrażenie duużo lepsze niż na dętce z niższym ciśneniem. dlaczego ja wczesniej tego nie założyłem ? Wink nna błoto można jeszcze zejśc z ciśnieniem i nic mnie nie pokona. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:36, 28 Lis 2015    Temat postu:

poza dziura w oponie...... Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Sob 16:54, 28 Lis 2015    Temat postu:

heheh Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tooomek882




Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa

PostWysłany: Sob 20:09, 28 Lis 2015    Temat postu:

W sierpniu założyłem tublissa drugiej generacji. Z jedynką nie miałem do czynienia, więc nie będę porównywał, ale bez tego mogę powiedzieć, że cholerstwo jest naprawdę grube i twarde, więc powinno wytrzymać trochę. Zakłada się banalnie łatwo i na duży plus zasługuje dużo łatwiejsze zamontowanie opony na tublissie. Nie wkurza już uciekający wentyl i nie ma ryzyka, że przy montażu się machniesz i przyszczypniesz dętkę. Jedynym "minusem" w moim przypadku jest to, że kompresor nie nabija mi takiego dużego ciśnienia i muszę jechać do wulkanizacji, żeby mi dobili, ale mam po drugiej stronie ulicy, więc nie jest źle Very Happy

Co do jazdy... Przy jeździe na takim samym ciśnieniu jak na dętce nie odczułem dramatycznej różnicy. Była raczej niewielka. Dopiero przy niskim ciśnieniu czuć różnice w przyczepności no i w przebiegach jakie się na nim zrobi... Smile Z racji tego że nie wyobrażam sobie jazdy na ciśnieniu wyższym niż 0,5 - 0,6 to dla mnie tubliss jest idealny. Klei genialnie i nie mam nerwów z dziurawą dętką, a w tym sezonie co drugi wyjazd łapałem kapcia.

Nie wiem jak sprawuje się na dłuższą metę, dwa tygodnie po założeniu się połamałem, więc na razie stoi w garażu... Ale ciśnienia nie uleciało ani trochę. Ale jedno trzeba przyznać przedmówcom. Gdybym częściej startował w zawodach hard enduro, to zakładałbym na nie mussy odpowiednio nawiercone, żeby imitowały niższe ciśnienie, a do codziennej jazdy po prostu tubliss. Z racji tego, że częściej jeżdże w CC, to tubliss jest ok.

Co do kosztów... w tym sezonie miałem takie szczęście do dętek, że jedna poszła mi nawet jak moto stało na stopce Very Happy I luźno licząc wydałem na dętki tyle samo co na tublissa, a głowa spokojniejsza. Jednak na przód zarzucę mussa, jak tylko będzie możliwośc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 20:58, 28 Lis 2015    Temat postu:

kristof - a orientujesz sie jaka jest róznica w kolorach pasków ? ostatnio próbowałem dojść co i jak i za cholerke nie moge ogarnąć. na stronie mitasa nawet nie ma informacji.
chodzi mi o rozróznienie
czerwony pasek
zielony
zółty
biały - to wiem jedynie że na zimowe warunki, miekka mieszanka itp.

słyszałem ze czerwony to opona twardsza kierowana bardziej pod motocross. przewijały mi sie informacje że niby pasek wskazuje ze opona jest przystosowana do musów - ale czytałem to zarówno jako zółty pasek i jako zielony ( swoja drogą to nawet na tym forum ) wiec zgłupiałem troche Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 21:42, 28 Lis 2015    Temat postu:

henio12323 napisał:
kristof - a orientujesz sie jaka jest róznica w kolorach pasków ? ostatnio próbowałem dojść co i jak i za cholerke nie moge ogarnąć. na stronie mitasa nawet nie ma informacji.
chodzi mi o rozróznienie
czerwony pasek
zielony
zółty
biały - to wiem jedynie że na zimowe warunki, miekka mieszanka itp.

słyszałem ze czerwony to opona twardsza kierowana bardziej pod motocross. przewijały mi sie informacje że niby pasek wskazuje ze opona jest przystosowana do musów - ale czytałem to zarówno jako zółty pasek i jako zielony ( swoja drogą to nawet na tym forum ) wiec zgłupiałem troche Very Happy


czerwony - najtwardsza opona
żółta - średnio-miękka
zielona - miękka
biała - supermiękka
nie ma to nic wspólnego z musami
tutaj jest cały wykaz co do czego
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Nie 20:18, 29 Lis 2015    Temat postu:

jest też podwójny zielony pasek i nazywa się supersoft, ale mniej więcej reszta tak jak pokazał kristof

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aarek1414




Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Sob 21:13, 16 Sty 2016    Temat postu:

Cześć ,zastanawiam się na d zakupem mousse testował ktoś te
[link widoczny dla zalogowanych]
cena dosyć atrakcyjna, ale nigdy nie miałem mousse i nie wiem czy są dobre?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 21:30, 16 Sty 2016    Temat postu:

jak chcesz pisz na PW mam takie mussy praktycznie nóweczki - jeden wyjazd oddam sporo taniej


co moge o nich powiedziec - są baaaardzo lekkie porównywałem z mefo czy michelinami to są duzo lzejsze podejrzewam że podobna waga jak solidna dętka. wytrzymałosci nie znam, ale wiem tez ze sądosyc twarde. - niektórym to pasuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 21:03, 04 Mar 2016    Temat postu:

odgrzewam kotleta

słyszał ktos i co wazniejsze testował takie rozwiązanie ?

[link widoczny dla zalogowanych]

dętka w musie podobno mozna nisko zejsc z cisnieniem, chroni dętke przed uszkodzeniem... ciekawe jakby zerwał owentyl albo cos przebiło mimo wszystko ( gwoźdź przez wszystko przejdzie Razz )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:07, 04 Mar 2016    Temat postu:

Zrywa wentyl i mimo wszystko można przebić dętkę. Jak zejdzie powietrze to powrót do domu bo mus jest zbyt mały żeby dobrze trzymać oponę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:33, 04 Mar 2016    Temat postu:

Na regimencie podobnie robili tylko z tublisem. Przecinali w połowie po obwodzie mussa, żeby zmniejszyć objętość i wsadzali go do opony z tublisem. Goście robili tak przy miękkich oponach taki jak mitas ef07 z dwoma zielonymi paskami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 8 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin