|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:42, 17 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
i jak to działa mam kapcia wpsikuje całe do koła i zaczynam jechać??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 11:44, 17 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
czlowiekwidmo napisał: | i jak to działa mam kapcia wpsikuje całe do koła i zaczynam jechać?? |
dokładnie tak, nawet nie całe,
kiedyś nabiłem tak przód i w lesie na kamieniu wywaliło całą dętkę oklejając wszystko dookoła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 12:11, 17 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
to sie sprawdza jak jest małe najlepiej punktowe uszkodzenie, przyszczypka czy cos przebiło opone.
mi najczęsciej jak juz to sie wyciera od trzymaja dętka, albo wyrywa wentyl. wtedy raczej to nie pomoże
miałem też w trialu problem bo waliło mi powietrze szprychami ( koło bezdętkowe, szprychowe oryginalnie zalane jakims klejem ) i ktos rozpylił to. strasznie pokleiło wszystko opone felge ale i tak powietrze uciekało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:07, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
KristofSX ty to masz przygody heheheh pozdrawiam !
ale co sądzicie o tym panowie ???
https://www.youtube.com/watch?v=yBIaEL9yXX4
korzystał ktoś?? ktoś z was coś wie na ten temat ? jak się na tym lata w terenie i na podazdach ?? czy zuzywa szybciej kapcia ? to jest tylko na tył?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 15:22, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
no własnie też jestem cieka tego tublissa - na pewno ma jakieś wady, bo patent długo czasu nie jest w obiegu a juz robią druga generacje na cośtam odporniejszą ( tylko na co? )
juz był jakis temat to mussach itp, podobno sprawdza sie patent piłeczek do tenisa w przedniej oponie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:20, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Mam tublissa rok i powiem tyle lepszego wynalazku nie znam. Spokojnie można jeździć na 0,3 bara a nawet na 0,0 tylko zależy to od opony. W ciężkim terenie sprawuje się perfekcyjnie. Oponę można zjechać prawie do zera tylko trzeba ją nacinać. Minusy z użytkowania tego wynalazku są takie, że opona szybciej się zużywa. W ubiegłym roku zjeździłem pięć tylnych opon w ciągu 80h. Też trzeba uważać z miękkimi oponami nie można przesadzać z niskim ciśnieniem bo oponę łatwo można przeciąć na kamieniu w większości przypadkach dało się odratować oponę za pomocą sznurka. Większość moich znajomych zmieniło dętki czy mussy na tublissa i są bardzo zadowoleni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 18:04, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
podejrzewam że na trudny np górski teren sie sprawdza, a jak na dalekich przelotach ? bo u mnie płasko jak stół ale czasami sie bym wybrał z przyczepką w jakis trudniejszy teren. a nie chce mi sie kombinować i przekładać pod warunki opon/detek itp szukam czegos uniwersalnego i sie zastanawiam co jakby nabić normalne cisnienie np 1 bar do takiego tublisa ( no nie do samego wkładu tylko w opone ) i poruszac sie po prostych odcinkach, jak z zywotnoscią i trzymaniem cisnienia ? cena nie jest mała. ale jak moge sie praktycnie dowolnie bawić cisnieniem, nie bojąc sie o przycięcie dętki czy urwanie wentyla. to raz moge w to cudo zainwestować
2 sprawa - oponki rozumiem lecą przez ekstremalnie niskie cisnienia ? jakby latać na normalnych to oponka zuzywa sie szybciej ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:14, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Na dalekich przelotach nie ma problemu. Ciśnienie się utrzymuje cały czas nie ma problemów z tym nawet przy bardzo ubitej feldze. Spokojnie możesz wpompować 1 bar i więcej. Przy większym ciśnieniu opona będzie się normalnie zużywać. Tylko przy małym ciśnieniu opony szybko lecą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majras
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:58, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Ja w moim moto też mam TUbliss, dowiedziałem się o tym niedawno :]
Intrygowały mnie dwa wentyle, rozebrałem, żeby sprawdzić co to jest i okazało się , że mam ten patent.
rams, mam pytanie jak to działa,
czy powietrze ma się utrzymywać tylko w tej małej opono/dętce Tublis czy również w głównej oponie ?
Jak w głównej też, to co, główna opona ma być bezdętkowa ? (bo ja mam pirelli scrorpion, która jest dętkowa)
Chyba znalazłem, w głównej oponie ma być powietrze, a tublis ma dociskać ranty głównej opony do felgi, tak, żeby trzymała powietrze.
Mam problem, bo schodzi mi powietrze z głównej opony, musiałem przeciąć gdzieś. Tylko, że w tym momencie, albo naprawienie opony albo nowa ..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez majras dnia Czw 21:59, 21 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 0:05, 22 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
napompuj opone i wrzuć do wanny i zobacz którędy ucieka, moze mała dziurka.
jestem ciekaw tez czy wytrzymuje ten patent np lekko pokrzywione felgi itp. wiem że docisk jest nie na scianki a pionowo jakby na felge ale jednak scianki trzymają nieco wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:30, 22 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Kumpel ma ubitą felgę i spokojnie trzyma się ciśnienie w oponie.
majras Jeśli nie masz dziurawej opony to rozbierz oponę i dobrze przeczyść ranty styku opony z felgą. Mógł jakiś syf podejść.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 20:50, 22 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
do nowgo moto na 99% tubelissy polecą, chyba najlepsza opcja, cena niewiele wieksza jak za mussy, a zywotnosc jak wyczytałem przy odpowiednim eksploatowaniu baaaaaardzo duza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 21:20, 22 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | do nowgo moto na 99% tubelissy polecą, chyba najlepsza opcja, cena niewiele wieksza jak za mussy, a zywotnosc jak wyczytałem przy odpowiednim eksploatowaniu baaaaaardzo duza. |
też myślę że sobie zapodam,
dzięki rams za ciekawe uwagi na ten temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majras
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:31, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
rams jakie ciśnienie masz w małej dętce ?
Wsadziłem koło do wody, opona jest ok, powietrze zdupca powolutku przez szprychy ...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez majras dnia Sob 15:32, 23 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 16:58, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
a tak z ciekawosci i z innej beczki -
mam trialówke, i mam normalne koła szprychowe tylko że od góry są pokryte klejem, nawet mi ten klej odpadł ( zaczeło utleniać felge) i zawaliłem wszystko klejem do szyb, i jest ładnie szczelnie, no i oponka bezdętkowa siedzi i mozna tez schodzic do zerowych cisnien i jest gitarka, a ciekawe czy taki patent sprawdził by sie w enduro ?
pewnie kształt felgi i moze opon jest inny i by tak nie trzymało opony na feldze, bo próbowałem z triala sciągnąc oponke to cięzko było. endurowa jest "luźna' i mniej docisnięta do felgi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|