|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 13:51, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
jako tako nie zuzywa, ta dętka wysokocisnieniowa jest z jednej strony od felgi i nypli ( dorzucaja gruba taśme która zabezpiecza przed uszkodzeniem dętki ) z drugiej strony jest ta czerwona osnowa bardzo gruba i wytrzymała. wiec samej dętki bedzie ciezko uszkodzic, jak juz to tam jest taki trzymak moze w koncu kiedys sie moze przetrzeć, ewentualknie pusci gdzies w koncu taśma i tam cos sie wytrze - chociaz dętka jest mega elasktyczna i widac że wytrzymała ( całkiem inna niz zwykła dętka - inny materiał ) ale nawet to taka detka kosztuje koło 50 zł. najgorzej jakby sie uszkodziła ta czerwona osnowa - wtedy tubliss na smietnik. ja po tych kilku bakach nie widze zuzycia - moze jakies pojedyncze kreseczki widać ze opona odcisneła. ale widziałem tubka po 200 godzinach był jakby lekko powycierany ale wciąz w pełni działał.
jazda na kapciu jest w miare bezpieczna, ta cała dętka ma podobną wysokosc co rant felgi wiec ranty chronią. ale jak ktos ma pecha że nawet w tyłku sobie palca złamie, to moze mu sie czymś ostrym przebic wszystko. wtedy moze juz nie wytrzymac długo - ale jak czytałem po necie rózne historie i opinie to nie widziałem jeszcze takiego przypadku. wiec teoretycznie rozwiązanie pancerne i długowieczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DirtBike.pl
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 15:24, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Jak się taśma wytrze na feldze to też można kupić nową.
Ja mam w ofercie TUBLISS w trzech dostępnych wymiarach czyli 18 / 19 / 21 za 425zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rojek
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:42, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Coraz bardziej się napalam na to Pewnie się zdecyduję. Nie ma nic bardziej wkurzającego niż przyszczypana dętka przy zakładaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DirtBike.pl
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 16:18, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Ja miałem taką złą passę że chyba 3 laczki w jednym miesiącu i zamiast zrobić trening to pyrkałem powoli do domu...
Dodatkową zaletą jest to że sama tuba działa jak taki wielki trzymak, dlatego nie ma możliwości żeby spadła opona, nawet jak ją porozcinasz.
Ten film dobrze przekonuje do tublissa
https://www.youtube.com/watch?v=W0QBYwx_OdY
EDIT:
A tu ciekawostka czyli home made TUBLISS
https://www.youtube.com/watch?v=48_G7VCdGnE
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DirtBike.pl dnia Wto 16:51, 24 Lis 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 17:40, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
hehe dobry patent z tą oponką rowerową ;D
swoja drogą - to jak straciłem powietrze to doznałem najlepszej trakcji jaką kiedykolwiek miałem w endurówce :d nie wiem czy mój trial by sie tak "gryzł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Wto 21:36, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Mógł byś ogarnąć Henio takiego Tublissa za 400zl jak kiedyś pisałeś? Czy nie bawisz się w takie przysługi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:50, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
niee za tyle nie ogarne - miałem jednorazową znizke, kolega dirtbike.pl zrobi lepsza cene zapewne bo ma dobrą porównujac do innych ofert - jak sie sam dowiadywałem to ceny po lekkich rabatach były nawet blizej 500 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:12, 26 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Koledzy, wytłumaczy mi ktoś czym różni się Tubliss od Tubliss 2 ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 22:39, 26 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
tak ja kczytałem zagramaniczne fora - to poprawili tą czerwoną osnowe. niby jest 5X bardziej odporna, ( nie podawali na co ;P ) no ale mozna sobie wyobrazić, podobno stara łatwiej ulegała uszkodzeniu przy zakładaniu na felge ( wtedy jest najgorszy moment dla tublisa w sumie ), jak chciałem kupic to pierwszej wersji nie mogłem nigdzie znaleźć - ten paten ma juz dobrych kilka lat, tylko jeszcze z 2 lata temu w USA nawet kosztował ponad 2X wiecej niz kosztuje teraz.. stąd brak zainteresowania.
no i jeszcze dla rozróznenia - czerwona osnowa to tubliss 2, starsza była na pewno nei czerwona i chyba normalna czarna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pią 12:28, 27 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
W niedziele będę pierwszy raz jeździć na piłeczkach z zielonym nowym mitasem także powiem co i jak, tublissa bardzo chwalą u Nas ale tylko po miejscu, na zawody muss bo za duże ryzyko.
W piłeczkach jest dobre to, że jak przebije Ci się jedna to jedziesz dalej bez stresu, nawet jak 3-5 się przebije to jest git tylko masz jakby mniejsze ciśnienie i większe ryzyko dobicia felgą, drugim plusem jest też że ogólnie trakcyjnie jest rewelacja ale cena zabija.
Porobię fotki dla Was jak to wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Pią 12:30, 27 Lis 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 14:29, 27 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
racesupport napisał: | tublissa bardzo chwalą u Nas ale tylko po miejscu, na zawody muss bo za duże ryzyko.
|
ale i tak mniejsze ryzyko niż na dętce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Pią 15:20, 27 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
A moze ktos juz slyszal albo testowal
Gdyby zalozyc 2 wezsze dedki i na kazda dac cos kolo 0.4 bara tak pomyslalem ze to moze tez rozwiazanie jak przebijesz jedna strone to na 0.4 zawsze dojedziesz gdzir chcesz,czy to poroniony pomysl
Wtedt kosz jest znikomy tylko yrzeba jeden otwor dodatkowy na wentyl zrobic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Pią 16:51, 27 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
detki z tak małym cisnieniem to nie jest dobry pomysł. Fakt ze beda dwie ale prawdopodobienstwo obrócenia sie detki jest wysoka. Lepiej pozostac przy jednej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 18:12, 27 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
dętka najczęsciej to sie albo uszczypuje jak ktos jeździ z bardzo małym cisnieniem, albo urywa wentyl - wsumie przez tą samą przyczyne. mozna załozyc 2 trzymaki wtedy, ale pare razy czułem jak samym trzymakiem rąbałem w jakies belki itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Pią 18:59, 27 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
No to jak tak zostaje tylko tubliss, moze i ja sie kiedys szarpne na niego ale narazie troche zimno sie robi i moto przezimuje wiecej niz pojezdzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|