Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Na jakich nastawach gaźnika jeździcie ? EXC 2017

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blu77




Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:28, 22 Cze 2019    Temat postu: Na jakich nastawach gaźnika jeździcie ? EXC 2017

Hej, jak macie ustawiony gaźnik, uszczelka pod cylinder i spreżyna zaworu ?
Moje moto to KTM EXC 250 2017

Dysza główna 440
Dysza wolnych obrotów 35
Iglica 43-73 na 3 ząbku
Śruba od mieszanki wykręcona o 2 obroty
Żółta sprężyna zaworu
Uszczelka pod cylinder 0.25mm


Wydaje mi się, że troche za dużo pali, świeca była mocno czarna i z tłumika często wylatuje sporo nagaru.

Piszcie swoje ustawienia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 17:28, 22 Cze 2019    Temat postu:

mam dokładnie ten sam model (gaźnik mikuni).
główna 460
wolnych obrotów 30
iglica 43-73 3 ząbek
jezeli chodzi o śrubę to nie pamiętam
uszczelka nie wiem
sprężyna czerwona
pali mi bardzo mało, fabryczny (9.5l) bak wystarcza mi na cały dzień jazdy (wąwozy, sporo dojazdówek), tłumik też lekko czarny. Świeca dosyć bliska kawy z mlekiem. Nic nie dławi się. Czasami zgaśnie na wolnych obrotach.
Sprzęty na tym gaźniku mają wadę fabryczną, problemem jest wtedy wyregulowanie niskich obrotów. U mnie jest w miarę okej, ale i tak zdecydowałem się sprowadzić części ze stanów.
W następnym tygodniu założę temat jak krok po kroku to naprawić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 17:43, 22 Cze 2019    Temat postu:

ja mam wszystkoe oem, zadnej wady fabrycznej nie stwierdziłem nic nie przerywa nic nie zalewa
nastawów nie pamietam bo sporo sie bawiłem i rezultatu nie zapisałem sobie ale chyba 460tka główna wolnych 32 raczej
i musze sie namęczyc żeby mi z koncówki wydechu rzygneło olejem zwykle ładnie dopala wszystko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blu77




Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:48, 24 Cze 2019    Temat postu:

dzięki za odpowiedź, a jak inni użytkownicy macie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blu77




Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:06, 28 Cze 2019    Temat postu:

Up

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:13, 30 Cze 2019    Temat postu:

wypuścili też zestaw alternatywny z innym rozpylaczem, innymi iglicami a dysze wolnych zaczynają się od 22,5; ogólnie lepiej na tym chodzi Smile, modele 2018 i 19 300 xc/tx w serii wychodzą na tym zestawie

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Nie 10:14, 30 Cze 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MIHEX




Dołączył: 20 Maj 2019
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WLKP

PostWysłany: Śro 23:02, 03 Lip 2019    Temat postu:

Moje ustawienia beda nastepujace w najblizszym czasie .
dysza główna 450
dysza wolnych obrotów 30
iglica 43-73 3 rowek
śruba powietrza wykręcona 2 obroty
przy temperaturze 25-30*C


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Patryk420




Dołączył: 12 Gru 2022
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: podlasie

PostWysłany: Pon 9:31, 12 Gru 2022    Temat postu:

amek721 napisał:
mam dokładnie ten sam model (gaźnik mikuni).
główna 460
wolnych obrotów 30
iglica 43-73 3 ząbek
jezeli chodzi o śrubę to nie pamiętam
uszczelka nie wiem
sprężyna czerwona
pali mi bardzo mało, fabryczny (9.5l) bak wystarcza mi na cały dzień jazdy (wąwozy, sporo dojazdówek), tłumik też lekko czarny. Świeca dosyć bliska kawy z mlekiem. Nic nie dławi się. Czasami zgaśnie na wolnych obrotach.
Sprzęty na tym gaźniku mają wadę fabryczną, problemem jest wtedy wyregulowanie niskich obrotów. U mnie jest w miarę okej, ale i tak zdecydowałem się sprowadzić części ze stanów.
W następnym tygodniu założę temat jak krok po kroku to naprawić.




Witam. posiadam ktma 250 z 2017 czyli ostatni gaznik zastanawia mnie co moge jeszcze do niego dolozyc fmf gnarly jest vforce4 rowniez. teraz zastanawia mnie temat gaznika jakie czesci sprowadzales czy chpdzi o caly gaznik lecktron


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 21:06, 01 Lut 2023    Temat postu:

można dołożyć podkładkę pod vforce
można zmodyfikować gaźnik. Więcej info tu: [link widoczny dla zalogowanych] pamiętając o dobraniu ustawień pod Twoje warunki
można zrobić porting kanałów cylindra, spasować kartery z cylindrem

Przy seryjnym wydechu i wszystkich tych modyfikacjach, regulacjach, ćwiartka idzie lepiej niż tpi, nawet 300 tpi. Bez dwóch zdań. I nie mówię tu o charakterystyce oddawania mocy/momentu, tylko o max przyśpieszeniu.

swojego czasu rozważałem zakup lectrona, ale różnica ceny między lectronem a smartcarbem była niewielka, a zalety smartcarba większe. Doszedłem do wniosku, że nie warto pakować ok. 4k zł w takie modyfikacje Very Happy
od dłuższego czasu na rynku jest nowy lectron, w budowie zbliżony do smartcarba, więc całą analizę trzeba przeprowadzić na nowo Very Happy

jeżeli chodzi o gaźnik, wg mnie najlepszy stosunek cena/jakość to zestaw jd jetting


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin