Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nie pali cieply EXC 450 2003

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
studencik




Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nekla

PostWysłany: Pią 18:45, 10 Kwi 2015    Temat postu: Nie pali cieply EXC 450 2003

Witam . Problem polega na tym ze moto gdy jest zimne pali od strzala. Chwile sie rozgrzeje i nie do odpalenia. Ani z kopki ani z rozrzusznika. Na zapych odpali i chodzi normalnie. Zawory ustawione jak trzeba , gaznik wyczyszczony ustawiony. Gdy juz odpali chodzi jak należy. Wczoraj zgasnal samoczynnie , dzis gdy wbilem jedynke. Dodam ze niedawno robilem cewke na statorze , wtedy caly uklad elektryczny byl sprawdzany . Gdy cewka byla padnieta, nie palil w ogóle , teraz tylko gdy cieply . Stawiam na cos elektrycznego ale bez pomiarów mozna gdybac... co myslicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 18:57, 10 Kwi 2015    Temat postu:

miałem tak w RFSie jak zawory ustawione nie w gmp, niby też chodził dobrze, ale na gorącym nie szło odpalić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
studencik




Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nekla

PostWysłany: Pią 23:09, 10 Kwi 2015    Temat postu:

Zawory sprawdzalem z 4 razy ustawiajac GMP za kazdym razem i caly czas sie pokrywalo wiec to raczej odpada.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pią 23:14, 10 Kwi 2015    Temat postu:

Jeśli masz możliwość to na początek podmień moduł zapłonowy,od tego bym zaczął.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:54, 11 Kwi 2015    Temat postu:

co robiłeś ze statorem?
Jeśli był przewijany i źle zabezpieczony na ciepłym może być przebicie i nie będzie palił. Kiedyś na szybko przewinąłem sobie stator i nie miałem czym zabezpieczyć zrobiłem to lakierem(jeden wyjazd było dobrze) potem lakier szlak trafił i kat palił na zimnym o na rozgrzanym nie (gdzieś od wibracji zrobiło się przebicie). Przewinąłem jeszcze raz zabezpieczając porządnie zwoje żywicą epoksydową i więcej nie było problemów z tym statorem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:57, 11 Kwi 2015    Temat postu:

sprawdź jaką masz iskrę na świecy na zimnym i wtedy kiedy nie chce palić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:03, 11 Kwi 2015    Temat postu:

zmierz opór cewki ze statora

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
studencik




Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nekla

PostWysłany: Sob 10:34, 11 Kwi 2015    Temat postu:

Cewka byla przewijana w firmie DIGITECH z Będzina i wygladala na fachowo przewinietą. Po południu bede grzebal i pomierze wszystko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
studencik




Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nekla

PostWysłany: Nie 20:27, 12 Kwi 2015    Temat postu:

Jutro przekladam moduł i zobaczymy . Na szescie jest taki sam kacior w "rodzinie" Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 20:57, 12 Kwi 2015    Temat postu:

może być stator, ziomek miał tak w husabergu i to był stator, tak że jak masz z czego to stator też podmień

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Nie 20:58, 12 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
studencik




Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nekla

PostWysłany: Nie 21:09, 12 Kwi 2015    Temat postu:

Cewka na statorze byla przewijana i dawali na to jakas gwarancje . jak moduł nie pomoże to woltomierz w rękę i pokolei Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 6:47, 13 Kwi 2015    Temat postu:

jak stator był przewijany to właśnie od niego bym zaczął, po za tym żeby sprawdzić stator nie musisz nic odkręcać tylko odpiąć jedną kostkę i miernikiem zmierzyć opór; najlepiej zrób to kiedy odpala(na zimnym) i na ciepłym kiedy nie pali; podaj wartości i wszystko będzie jasne;
jeśli to byłby moduł to temperatura silnika nie miałaby znaczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 7:23, 13 Kwi 2015    Temat postu:

te300 napisał:

jeśli to byłby moduł to temperatura silnika nie miałaby znaczenia.


Można by tak myśleć.
Jednak wiele osób na tym forum miało takie objawy przy uszkodzonym CDI.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
studencik




Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nekla

PostWysłany: Wto 11:32, 14 Kwi 2015    Temat postu:

Pomiary zrobione i pelne zaskoczenie... dzisiaj KTM odpalal i zimny i cieply bez zadnych oporów wiec nie wiem juz co o tym mysle. Zagrzalem go az wlaczyl sie wentylator, zgasilem i odpalil bez problemu. Na cieplym opornosc statora 16 ohm , z impulsatora 120 ohm. W piatek przegonie go porzadnie w lesie i zobaczymy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin