|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Śro 20:11, 05 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
KNKS napisał: | Aarek1414 napisał: | Cześć wie ktoś coś o tym oleju, co to jest?
[link widoczny dla zalogowanych] |
Na pewno nie jest to jakaś super okazja. 47 zł/litr za nie wiadomo co... |
Trochę się pomyliłeś, dodatkowo w cenie jest 6 filtrów, każdy po 10zł więc litr wychodzi 35zł, taniej można kupić Valvoline lub Castrol
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bostorn
Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok/Lublin
|
Wysłany: Śro 20:58, 05 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
janexc200 napisał: | Aarek1414 napisał: | Cześć wie ktoś coś o tym oleju, co to jest?
[link widoczny dla zalogowanych] |
jak masz dojscia to kupisz motula 300V za podobną kasę, ktoś nawet w dziale 'gielda' sprzedaje za 199zł |
ja mam dojscia do 300v po 199zł za bańkę
i nie polecał bym testowania olejów nieznanego pochodzenia, chyba że dobre są o nim opinie, odpowiednie ma atesty, dodatki uszlachetniające, albo u nas jest mało znany, ale za granicą chwalony i często kupowany.
wtedy można się skusić na test takowego oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Nie 9:25, 06 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
czy będzie różnica jeśli zaleję olej syntetyczny (Eni, Valvoline) zamiast syntetyczny estrowy (Putoline, Motul) do 450 2008? zastanawiałem się też nad Motul 300V 15w50 tylko że producent zaleca 10w50, co myślicie o takich zamianach? pytam bo wiem że w tych modelach silnik jest czuły na jakość oleju.
Pytanie trochę z innej beczki, czy po ok. 150mth pompy kwalifikują się już do wymiany i ew. jak ocenić na oko ich stan? może macie jakieś zdjęcie zużytej pompy oleju?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 9:31, 06 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
KozioŁ napisał: | czy będzie różnica jeśli zaleję olej syntetyczny (Eni, Valvoline) zamiast syntetyczny estrowy (Putoline, Motul) do 450 2008? zastanawiałem się też nad Motul 300V 15w50 tylko że producent zaleca 10w50, co myślicie o takich zamianach? pytam bo wiem że w tych modelach silnik jest czuły na jakość oleju.
Pytanie trochę z innej beczki, czy po ok. 150mth pompy kwalifikują się już do wymiany i ew. jak ocenić na oko ich stan? może macie jakieś zdjęcie zużytej pompy oleju? |
ja siebie pompy zmieniłem na 200mth, miały małe wżery, i dla spokojności dałem nowe, później wrzucę foty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Nie 9:56, 06 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
no właśnie chcę zrobić tak samo żeby mieć spokojną głowę a na temat oleju ktoś się wypowie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 10:26, 06 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
W większości przypadków zużycie pompy oleju mierzy się szczelinomierzem.
W serwisówce powinien być podany dopuszczalny luz między wirnikiem a obudową pompy.
Druga sprawa mierzy się ciśnienie oleju. W karterach jest często śruba połączona z kanałami olejowymi gdzie wkręca się manometr i mierzy ciśnienie oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:19, 06 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Jaki olej do silnika polecacie, motocykl KTM exc 200 2010?. Serwisówka zaleca Motorexa Top Speed 4t 15W/50. Aktualnie leje Valvoline Synpower 4T 10W/40, trochę czuję, że sprzęgło nie działa prawidłowo z tym olejem, biegi wskakują też tak sobie. W wcześniejszym motorze exc 125 2005 olej ten się bardzo dobrze sprawował ale w exc 200 już nie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rams dnia Nie 13:20, 06 Kwi 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazix90
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LPU
|
Wysłany: Pią 13:03, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Przeczytałem uważnie cały temat i nie zauważyłem nic o oleju Bel-ray. Co o nim sądzicie? DR 350 zalewałem przez 2 lata Bel-ray'em 15w50 i wszystko było w porządku. Teraz się zastanawiam czy zalewać nim także KTM exc 250 4t. Proszę o podpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazix90
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LPU
|
Wysłany: Pią 20:45, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Rozumiem, że nikt nie ma żadnych opinii o tym oleju. Thx za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:05, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
zaden znajomy tego nie leje, ale w USA to bardzo popularne oleje i leja je do wyczynówek, ogólnie Bel-ray robi dobre produkty wiec raczej jak lałes taki to lej dalej, jeszcze zobacz na opakowaniu jakie on normy spełnia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 11:45, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Może nie do końca zgodne z tematem ale też dorzucę swoje trzy grosze. Przykład dlaczego nie warto oszczędzać na olejach (tu akurat oleje do paliwa).
Od lewej:
- Castrol 2T racing (nagar o grubości mm),
- Ipone samourai (tłok jedynie przebarwiony),
- Motul 800 (tłok przebarwiony + trochę syfu na środku z złej jakości paliwa lub dodatków w paliwie).
Pierwszy tłok jest z innego silnika ale teraz silnik lata na Motulu i efekty podobne do tego tłoka po prawej.
Jeśli ktoś chce zaoszczędzić na oleju- Allegro co jakiś czas daje kupony po 20 zł na zakupy za 50 zł, więcej chyba nie muszę tłumaczyć.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Sob 11:46, 14 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:03, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
A tak wygląda mój po 100 godzinach, olej Castrol R2 z beczki I jak to się ma do twojego zdjęcia...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 12:25, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
No to jeszcze jedno zdjęcie. Samourai truskawka - przebieg 116,5 godzin (jeśli bym tego nie rozbierał to bym nie uwierzył). Niestety na cylindrze dosłownie skończył się nicasil i tłok trzeba było z niego wybijać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Sob 18:17, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
116 godzin i zero nagaru ?? No nie możliwe....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:31, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Siema czy ma ktoś opinie na temat oleju Ipone katana 10w60 do 4t? Bo kupiłem 5l na sezon i jestem ciekawy jakie macie opinie. Z tego co wiem to ma dobre opinie, ale poslucham waszych
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Sob 22:34, 14 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|