|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaplun1
Dołączył: 27 Paź 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:26, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
ok dzieki bardzo za odpowiedzi zostaje teraz szukanie jakiegos sensownego egzemplarza w miare przystepnej cenie no i odleglosci bo nawet szukajac auta nie raz sie nadzialem ze nie ma sensu daleko jechac bo sie zle na tym wychodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
terazmy123@o2.pl
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:51, 31 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
ostatnio widziałem rozebranego exc 2008r przy przebiegu 220mth (pierwszy raz zdejmowana głowica)
cylinder bez najmniejszego zużycia, tłok trzymał wymiar, głowica stan idealny, zmieniono pierścionki i śmiga dalej, także nie ma co demonizować te motocykle są też dobre; może nie tak idiotoodporne jak rfs; mają też pewne zalety w stosunku do starszego modelu takie jak np. lżej działające sprzęgło, trochę lepsza ergonomia,
z wad to oprócz napinacza to dwa obiegi oleju to też pewna wada a największa moim zdaniem to że gorzej pali z rozrusznika niż rfs,
w ogóle moim zdaniem jedna z największych zalet rfs-a to odpalanie - te silniki po prostu palą zawsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Nie 22:51, 02 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
mi tam dobrze pali z rozrusznika na zimno, na ciepło, po wywrotce. wadliwy napinacz mozna wymienic na nowszy ponoć lepszy. a to ze go czasem słychac to według mnie nie wada tylko cecha tego modelu. dwa obiegi oleju akurat uwazam za zalete.
zmienać olej, czyścić f. powietrza, pilnowac zaworów i cieszyc sie jazdą.
nie róbmy z siebie idiotów skoro rfs-y są takie odporne
ciekawi mnie skad sie bierze tyle złej opinii o silnikach XC4.(wadomo pierwsze modele tak ale tych wad można sie pozbyć)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kudłady dnia Nie 22:58, 02 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:41, 03 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Kudłady napisał: | zmienać olej, czyścić f. powietrza, pilnowac zaworów.....
ciekawi mnie skad sie bierze tyle złej opinii o silnikach XC4.(wadomo pierwsze modele tak ale tych wad można sie pozbyć) |
... oraz płynu w chłodnicy i cieszyć się jazdą.
Standardowa opinia o każdym nowym modelu, silniku. O pierwszym wtrysku również różne opnie chodzą nie zawsze pozytywne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
terazmy123@o2.pl
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 7:53, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
nie twierdzę, że nie palą z rozrusznika ale w porównaniu z rfs po prostu gorzej (u nas jeździ tego dużo także mam porównanie), wybierając między tymi dwoma modelami a płacąc te same pieniądze zdecydowanie wybrałbym nowszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|