|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaplun1
Dołączył: 27 Paź 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:29, 27 Paź 2014 Temat postu: Niska cena KTM 450 exc 2008r |
|
|
Witam szukam od pewnego czasu motocykla i wpadlo mi w oko ogloszenie ktore wisi od dluzszego czasu na necie jednakze przeraza mnie odleglosc i nie chcialbym jechac na darmo stad moje pytanie czy ktos cos wie o tym sprzecie lub moze mi jakos doradzic z gory bede wdzieczny KTM jest z zielonej gory cena 11500zl model KTM 450 exc 2008r ogloszenie na olx
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macca
Dołączył: 03 Wrz 2014
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 19:45, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Nic nie widać tak naprawdę na tych zdjęciach poza tym, że moto jest całe ujebane i ma tego Akrapa. I z tego co ja się orientowałem jak kupowałem swojego jakiś czasu temu to 2008 i 2009 to najgorszy możliwy wybór bo mają wady wieku dziecięcego i 2010 już jest poprawiony i można brać tylko trzeba bardziej skrupulatnie dbać i remont praktycznie jak w serwisówce czyli 90h tłok, a najlepiej to jakbyś znalazł takiego 06-07 pancernego RFS'a w dobrym stanie to na pewno jeszcze nim długo polatasz tylko takie to się cenią
EDIT:
a no i ja jakbym szukał na tą chwilę to już na pewno 525 bo mam 450 i po 2 miesiącach już myślę typu 'szkoda jednak, że to nie 525' wiadomo w lesie, terenie 450 jest czasem nie do ogarnięcia, ale jak nie latasz tylko hard enduro tylko też masz zamiar kupić koła SM to szukaj 525. Ładną ma na sprzedaż z tego forum 'raku' nie wiem w jakim stanie, ale myślę, że tragedii nie ma bo chłop normalny i wiochy by nie robił chyba
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez macca dnia Pon 19:53, 27 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:26, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
macca napisał: | ........ jak kupowałem swojego jakiś czasu temu to 2008 i 2009 to najgorszy możliwy wybór bo mają wady wieku dziecięcego i 2010 już jest poprawiony i można brać tylko trzeba bardziej skrupulatnie dbać i remont praktycznie jak w serwisówce czyli 90h tłok, a najlepiej to jakbyś znalazł takiego 06-07 pancernego RFS'a w dobrym stanie to na pewno jeszcze nim długo polatasz tylko takie to się cenią
|
Widzę że masz bogate doświadczenie w serwisowaniu tego rocznika (2008r-). W takim razie podaj "wady wieku dziecięcego", pomijając napinacz hydrauliczny, którego większość wymienia.
Nie kwestionuje trwałości tego silnika, ale co roku słyszę/czytam o RFSach w idealnym stanie z przebiegami po 150-180 mth z rocznika 2004-2007. Nawet przy weekendowym pyrkaniu więcej nakręci się Mth. Tak samo jak nie wierze w sprzedaż motocykli świeżo po remoncie z przebiegiem 10mth. Przykładowe przebiegi 2008 rocznika:
[link widoczny dla zalogowanych] (KTM 530 275 Mth),
[link widoczny dla zalogowanych] (KTM 530 340Mth)
2 m-ce jazdy na 450 to jeszcze nie tak długi staż, uwierz 450 potrafi również sponiewierać jak szmatę o czym ostatnio przekonałem się kończąc sezon przed czasem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GaCek dnia Pon 20:32, 27 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:45, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
macca napisał: | a najlepiej to jakbyś znalazł takiego 06-07 pancernego RFS'a w dobrym stanie to na pewno jeszcze nim długo polatasz tylko takie to się cenią |
Świat nie skończył się na RFS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 23:10, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
niby nie kończy ale realne dla amatora żeby kupic cos lepszego ( lepszego pod względem ekonomii bo własciwosci jezdne czesto i tak nie są w 50% wykorzystywane) to trzeba dołozyc minimum z 10 tysiecy żeby kupic cos świeżego, jakbym miał sprzedawac i dopłacic 2-4 tysiace i kupisz pierwszy wypust zadbanej 530stki to mimo wszystko wolałbym zostać przy RFS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 7:16, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Przywołany do tablicy potwierdzam że dla amatorów świat skóńczyl się na RFS nie bez powodu Retardzi katuja cały czas te jednostki, sam, gdyby nie chęć sprawdzenia się na lekkim 2T, nie oddał bym RFSa za żadne skarby.
Ostatnio przejechałem się po górzystym terenie na swoim 2T i już widze plusy i minusy 2T i 4T, i grubo sie zastanawiam co wybrać, przyszły sezon planuje jednak przelatać na 2T, dalsza przyszość jednak stoi pod znakiem zapytania.
A moje 525 jak najbardziej do wzięcia póki co, stan jest jak nabardziej zadowalający
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raku
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z cyrku
|
Wysłany: Wto 7:18, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Nie zalogowałem się post powyżej ===> RAKU
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemes
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 8:23, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
"Ostatnio przejechałem się po górzystym terenie na swoim 2T i już widze plusy i minusy 2T i 4T, i grubo sie zastanawiam co wybrać, "...też stoję przed podobnym dylematem. Możesz rozwinąć temat.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaplun1
Dołączył: 27 Paź 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:18, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
opinie na tematych rocznikow sa rozne jak dbasz to bedzie smigal bardziej to mnie cena przyciegnela bo dosc niska jak na ten model a znowy jak mam jechac 300km w jedna strone wydac na paliwo nie potrzebnie to tez bez sensu tym bardziej ze zbieram i zbieram na ten motor i zawsze jakis gowniany wydatek sie znajdzie co mi z puli zjezdza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:49, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
cena jest niska bo raczej kat 2008 rok nie cieszy sie zbytnia popularnascia i tyle w temacie... ludzie sprzedaja te nowsze modele nawet za 13000zł w wersji six days i to nawet w dobrej kondycji a i tak ludzie wola kupic za taka kase RFS'a. Ja sie zastanawiałem nad rocznikiem 2009 i 2010 rok temu po 16000 zł chodziły i to wesja six days ale i tak wolałem dac 15000 za rfsa z 2005 roku... koniec konców decyzja nalezy do ciebie, skoro model 2008 miał wadliwy napinacz to sobie go wymienisz dla pewnosci i tyle,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaplun1
Dołączył: 27 Paź 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:04, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
niby tak z ta wadliwoscia tyle ze znajomy taki sam model pogonil za 14tysi przebieg 500mth i jeszcze tysiak wkladu byl i z ceny nie chcial nic wiecej urwac moze faktycznie lepiej troche poczekac i kupic jakiegos 525 z 07roku a orientuje sie ktos od ktorego rocznika wychodzily na czarnych kolach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 15:16, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
tu nie chodzi o wadliwość napinaczy, bo najbardziej wypasione zamienniki to koszt około 500 zł wiec groszowe sprawy biorąc pod uwage całą eksploatacje. bardziej chodzi o czasową trwałosc silników. do RFSa zalejesz hipola, zmienisz pierscienie a i tak jeszcze sporo wyjeździ, do nowego jak nie zalejesz czegos lepszego albo nie dopilnujesz to może cos zawieść.
też mówienie - jak dbasz tak masz tutaj sensu nie ma, bo to jest oczywiste i logiczne, tylko cały myk polega ile kasy wywali sie na "dbanie" w RFSie jest to zdecydowanie tańsze. róznic kolosalnych nie ma, ale dla amatora często kazdy grosz sie liczy, i kazde dodatkowe 100 km przebiegu więcej.
nawet w USA jak maja do wyboru nowzego albo RFSa to wiecej osób poleca mimo wszystko RFSa własnie za ten prosty, niezawodny silnik. szkoda że sie lepiej nie prowadzi bo byłby to idealny sprzęt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:47, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
faktycznie te rfsy w prowadzeniu troche gorsze od nowszych modeli ale i tak robia robote
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 17:17, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
do amatorskiego orania lasu mogły by być nawet gorsze ( ludzie jeżdzą lc4kami w terenie i nie płaczą, to taki EXC sie prowadzi jak rower ) im sie ostrzej chce latać to lepiej zainwestować w cos nowszego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raku
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z cyrku
|
Wysłany: Wto 17:25, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
525 to moto uniwersalne, polatasz po asfalcie na SM i koszty Cię nie zeżrą, polatasz ostro w terenie i tez będzie dobrze to znosił nie ciągnąć przy tym mocno po kieszeni. Jeżeli mówimy o modelach to ja tez gdy kupowałem swojego 525 miałem na tyle kasy żeby kupić 530, wolałem wydać jednak siano na pewnego RFSa. Jeżeli chodzi o różnicę między 450 a 525 to w górnym zakresie nie czuć wielkiej różnicy, jednak w dolnym zakresie różnica jest wyraźnie odczuwalna, najlepiej czuć to i słychać na podjazdach na które 525 wspina się ze spokojem bez większych obrotów, podczas gdy 450 już troche musi powyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|