|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:17, 26 Maj 2014 Temat postu: Nowe modele exc 2015 |
|
|
Ktoś wie czy w modelach 2015 są jakieś zmiany w stosunku do 14r?
Wg.mnie w tym roku six days nie wyszedł za ładnie, lepiej wygląda zwykła wersja. Dla kilku dodatków nie warto przepłacać.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 16:47, 26 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
fajnie że dali rame jak w factory w serii i czarne felgi ,
szkoda że nie wrzucilo w serii chociaż dwukomorowego z przodu.
W wersji SXF - zawias 4CS idze w serii na rynek US, 2CS na europę i AU.
w silniku chyba za dużo nie pozmieniali, mam info że na 2016 idzie nowa wersja z nowymi silnikami
a ten 6D faktycznie wizualnie szału nie robi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:13, 26 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
nowe silniki 2t czy 4t?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:44, 26 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Zawias 4CS jest w sxf na rynek US? Nie zakładał bym z góry że wp 4CS jest lepszy . Ci którzy kupowali Six days żeby mieć pomarańczową rame i czarne felgi kupią chyba zwykłą wersje w tym roku. Ale ktm i tak nie straci.. cena modeli 2015 będzie prawie na poziomie nowej husqvarny i modeli 6D. [link widoczny dla zalogowanych]
Ciekawe czemu nie zrobili kiwaczki z tyłu w exc jak w husqvarnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 19:18, 26 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | nowe silniki 2t czy 4t? |
4T , o 2T jeszcze nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:46, 27 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Ciekawe dlaczego co roku ktmy są coraz droższe. Przykładowo zwykłe 450 EXC to koszt 37 tyś, 450 6D to już 40 tyś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czop9541
Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Myślenic
|
Wysłany: Wto 20:30, 27 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Dla zainteresowanych;
Updates to the 2015 EXC range:
Improved power valve setting for 250/300 EXC – better torque
Shorter gearing of electric starter drive for 250/300 EXC – safer starting
New battery for 200/250/300 EXC with 3 Ah (instead of 4 Ah) – reduced weight
Optimised ignition curve 125/200/300 EXC and carburetor setting for 250/300 EXC – better power delivery
New MAE digital speedometer – modern design, integrated control lights
New black Neken handlebar – sportier appearance
Improved hand guards with new material – better crash resistance
New softer 2-compound grips – less rider fatigue
Updated PDS monoshock on 125 and 200 EXC – easier maintenance
Reworked silencer for 350 EXC-F and 450/500 EXC – better power delivery, reduced noise
New black coloured rims from GIANT – higher strength, Factory look
Orange coloured frame – Factory look
Plastics with new colours and graphics – sportier “Ready To Race” appearance
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalim1
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 7:37, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 8:50, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
skalim1 napisał: | http://motocross.transworld.net/1000162364/features/first-look-2015-ktm-sx-model-line/?sm_id=social_20140602_25144316 |
4CS będzie we wszystkich SX/SXF , nie tylko na rynek US,
450 z 60KM, fuck yeah =D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 9:11, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
no dobra a gdzie info o EXC bo nie wiem czy brać pozyczke na 5 czy 50 lat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:34, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | no dobra a gdzie info o EXC bo nie wiem czy brać pozyczke na 5 czy 50 lat |
Info było w temacie kilka postów wyżej To jest do zwykłej wersji. Póki co zmiany są niewielkie a cena skoczyła o prawie 10 % na niektórych modelach exc. Co rok co raz droższe, marketing kosztuje.
Czop9541 napisał: |
Updates to the 2015 EXC range:
Improved power valve setting for 250/300 EXC – better torque
Shorter gearing of electric starter drive for 250/300 EXC – safer starting
New battery for 200/250/300 EXC with 3 Ah (instead of 4 Ah) – reduced weight
Optimised ignition curve 125/200/300 EXC and carburetor setting for 250/300 EXC – better power delivery
New MAE digital speedometer – modern design, integrated control lights
New black Neken handlebar – sportier appearance
Improved hand guards with new material – better crash resistance
New softer 2-compound grips – less rider fatigue
Updated PDS monoshock on 125 and 200 EXC – easier maintenance
Reworked silencer for 350 EXC-F and 450/500 EXC – better power delivery, reduced noise
New black coloured rims from GIANT – higher strength, Factory look
Orange coloured frame – Factory look
Plastics with new colours and graphics – sportier “Ready To Race” appearance |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Wto 16:35, 03 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:58, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
to doczytałem ale nigdzie nie ma zdjęc 2015 chyba że mam jakies ubogie google ;D
noo cena do góry niestety, ostatnio kolezanka kupiła EXC 2014 to nowe moto, a napęd tandeta, elektryka na wierzchu słabo pozabezpieczana, hamulec całkiem nie wyregulowany ;P ( tylko to pewnie robią jak juz w serwisie składają z pudełka ) nawet nówka a się poci przy kraniku, przy odpowietrzniku wysprzeglika, i gdziestam jeszcze widac było lekkie slady jak sie kurz czepia :d
nie tak sobie wyobrazałem moto za 30 tysiecy a 500tka prawie za 40 tysiecy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:00, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Fotki są w pierwszym poście
Cena wysoka ale... za to dostajemy super motocykl, wszystkie te ktmy super jeżdżą. Ktm nie ma praktycznie konkurencji w enduro.. jest sherco, beta, tm. Motocykle dużo mniej sprawdzone w tej samej cenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 22:04, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
hehe te fotki akurat widziałem, ale z bliska nie pokazują detali jeszcze :d
co do innych - są ludzie którzy uwazają że nie ma nic lepszego niz sherco pewnie te nowe mogą prowadzic się nawet lepiej ;D ale mają duzo udziwnien a ktm ma tą zalete że niexle sie prowadzi, a przy tym w serwisie jest genialnie zaprojektowany, wszystko jest na wierzchu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:58, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Co do sherco to nie wiem, dla mnie jest jeden problem, brak kopniaka w 2t i 4t. Kiedyś rozrusznik może paść a akumulator może sie rozładować.
Niektórzy mówią też że crossy kawasaki dobrze sie prowadzi.. szkoda że w wielu przypadkach zawory kończą sie po 60mth.. nie mówiąc o całej reszcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|