Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe Zawory, Jakie? EXC 450
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fring95




Dołączył: 27 Wrz 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 23:22, 10 Lis 2014    Temat postu: Nowe Zawory, Jakie? EXC 450

Witam.

Robię wymianę wszystkich zaworów ssących jak i wydechowych, wiadomo nie zostały dopilnowane i stała się sieczka... a więc, jakiej firmy proponujecie zawory ssące jak i wydechowe? Jakaś solidna firma robi owe sztuki, którymi nikt by nie pogardził?

Chodzi mi tutaj o wasze obiekcje, jakie polecacie, a jakie odradzacie zawory jakich firm itd. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pon 23:29, 10 Lis 2014    Temat postu:

polecam oryginały, zazwyczaj wychodzą najtaniej i masz najlepsze z możliwych, z którego roku ta 450?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 9:03, 11 Lis 2014    Temat postu:

Jeżeli to RFS to tak jak KozioŁ napisał OEM - najlepsze i najtańsze. Do kupienia w całym zestawie ze sprężynami itd za 900zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 10:06, 11 Lis 2014    Temat postu:

ok zawory orginalne a gdzie wyslac glowice zeby to dobrze zrobili ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 11:32, 11 Lis 2014    Temat postu:

Poczciwy RFS, najlepiej wrzucaj oryginały.
Nie wiem, który rok masz, ale nawet jeśli miałeś już tytanowe zawory śmiało możesz założyć stalowe.
Komplet stalowych 59036030010 ~~850zł + do tego zabezpieczenia zaworów, bo ich nie ma w zestawie.
Głowicę warto dac do erwisu lub do ludzi, którzy specjalizują się w moto. Odradzam warsztaty samochodowe bo dotarcie zaworu w samochodzie a w moto troszkę się różni i łatwo ktoś może spierniczyć robotę.
Ja swoją wysyłałem do NMR Lublin.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fring95




Dołączył: 27 Wrz 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 12:44, 11 Lis 2014    Temat postu:

Dziękuję za odpowiedzi, z tymi tytanowymi to taka prawda, że są tylko "pokryte" tą warstwą tego tytanu, a z nazwą tytanowe nie ma nic wspólnego, miałem stalówki... Okay, czyli chyba oryginały pójdą w ruch, KTM 450 - 03r. silnik RFS

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 17:37, 11 Lis 2014    Temat postu:

ja kupowałem zestaw spręzynki i zawory za jakies 600-650 zł. jedynie co to nie były zabezpieczen i podkładek dolnych jak dobrze kojarzę.
oryginałki bardzo dobre, i na pewno zakładasz i jeździsz bez zmartwien. podobno lepsze są kibblewhite cyz jakos tak sie ta firma nazywa Very Happy nie szedł bym z kolei w "tansze" zamienniki proxy i inne wynalazki ;D bo oryginałki nie kosztują majątku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:09, 11 Lis 2014    Temat postu:

Fring95 napisał:
z tymi tytanowymi to taka prawda, że są tylko "pokryte" tą warstwą tego tytanu, a z nazwą tytanowe nie ma nic wspólnego,

tytanowe to tytanowe bez zadnych pokryc, róznica w wadze miedzy stalowym a tytanowym jest praktycznie dwukrotna i w ten sposób najłatwiej rozróżnić zawór stalowy i tytanowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:16, 11 Lis 2014    Temat postu:

Nie ma co drugiej dziury w tyłku szukać, jak RFS to tylko oryginał i spokój.
Ja płaciłem coś koło 800PLN za komplet


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:33, 31 Mar 2015    Temat postu:

Odświeżam żeby nie zakładać nowego tematu.
Dość dużo mówi/pisze się o urwanych zaworach. Z reguły wynikające z zaniedbań serwisowych, regulacja itd.
Serwisówka, w przeciwieństwie do tłoka, nie podaje konkretnego terminu wymiany, jedynie sprawdzenie/regulacja.
Jak to jest z przebiegiem zaworów (stalowe/tytanowe)?? Jakie średnio przebiegi wytrzymują przy jeździe amatorskiej??
Spotkałem się również ze stwierdzeniem, że zaworów tytanowych nie dociera się, jedynie stalowe. Jak to jest w rzeczywistości??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 6:01, 01 Kwi 2015    Temat postu:

stan zaworow w RFS sprawdzisz szczelinomierzem miedzy talerzyk sprezyny a dzwigienke zaworu - czesto zawory siadaja , dzwignia zaworu wali w talarzyk zaworu i jest kaszana , bo zawor sie potrafi wypiac i wpasc w cylinder...ktos gdzies opisal dopuszczalna szczeline

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 6:18, 01 Kwi 2015    Temat postu:

zobacz tutaj http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/dopuszczalny-luz-miedzy-dzwigienka-a-talerzykiem-rfs,12150-15.html i tego sie trzymac u mnie nie wchodzilo juz 0.20 i zawory juz jak zyletki byly na krawedzich jepeij nie przeciagac wymiany

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nixdo dnia Śro 6:25, 01 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:42, 01 Kwi 2015    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
stan zaworow w RFS sprawdzisz szczelinomierzem miedzy talerzyk sprezyny a dzwigienke zaworu - czesto zawory siadaja , dzwignia zaworu wali w talarzyk zaworu i jest kaszana , bo zawor sie potrafi wypiac i wpasc w cylinder...ktos gdzies opisal dopuszczalna szczeline

Ok RFS rządzi, podejrzewam że za 10 lat również, ale jak to ma się do nowszych roczników np. z płytkowa regulacją ewentualnie 2-u wałkową głowicą??
Te mierzenie odległości talerzyków do dźwigienki jest nie miarodajne w przypadku kolejnych frezowań gniazd. Zawór możne być nowy a wartość zmierzona będzie jak przy zużytym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:57, 01 Kwi 2015    Temat postu:

zgadza sie, jak masz juz głowice z duzym przebiegiem, pare razy obrabiane gniazda, to wstawienie nowych zaworów niewiele da, albo pojezdzisz 50h i ci regulacji zabraknie na srubkach. Wiec te 0.20 miedzy talezykiem a dzwigienka troche jest niemiarodajne co do samego stanu zaworów, bo jak napisałem mozesz miec juz gniazda wyklepane mocno albo za mocno przyfrezowane po regenaracji i jak wstawisz nówki no mozesz miec mniej jak te 0.20 wiec sie tym nie sugeruj za mocno

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:06, 01 Kwi 2015    Temat postu:

OK RFS-a mamy załatwionego. Wartość 0,2 graniczna, szczegółowa kontrola połączona z wymianą.
Dalej dopytuje się jak w pozostałych rocznikach??
Czy jest to grubość płytki zaworowej, bo co do pomiaru jak to jest w starszej wersji (0,2 do talerza) ni jak się ma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin