|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fring95
Dołączył: 27 Wrz 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 23:22, 10 Lis 2014 Temat postu: Nowe Zawory, Jakie? EXC 450 |
|
|
Witam.
Robię wymianę wszystkich zaworów ssących jak i wydechowych, wiadomo nie zostały dopilnowane i stała się sieczka... a więc, jakiej firmy proponujecie zawory ssące jak i wydechowe? Jakaś solidna firma robi owe sztuki, którymi nikt by nie pogardził?
Chodzi mi tutaj o wasze obiekcje, jakie polecacie, a jakie odradzacie zawory jakich firm itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pon 23:29, 10 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
polecam oryginały, zazwyczaj wychodzą najtaniej i masz najlepsze z możliwych, z którego roku ta 450?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 9:03, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Jeżeli to RFS to tak jak KozioŁ napisał OEM - najlepsze i najtańsze. Do kupienia w całym zestawie ze sprężynami itd za 900zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 10:06, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
ok zawory orginalne a gdzie wyslac glowice zeby to dobrze zrobili ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 11:32, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Poczciwy RFS, najlepiej wrzucaj oryginały.
Nie wiem, który rok masz, ale nawet jeśli miałeś już tytanowe zawory śmiało możesz założyć stalowe.
Komplet stalowych 59036030010 ~~850zł + do tego zabezpieczenia zaworów, bo ich nie ma w zestawie.
Głowicę warto dac do erwisu lub do ludzi, którzy specjalizują się w moto. Odradzam warsztaty samochodowe bo dotarcie zaworu w samochodzie a w moto troszkę się różni i łatwo ktoś może spierniczyć robotę.
Ja swoją wysyłałem do NMR Lublin.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fring95
Dołączył: 27 Wrz 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 12:44, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Dziękuję za odpowiedzi, z tymi tytanowymi to taka prawda, że są tylko "pokryte" tą warstwą tego tytanu, a z nazwą tytanowe nie ma nic wspólnego, miałem stalówki... Okay, czyli chyba oryginały pójdą w ruch, KTM 450 - 03r. silnik RFS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 17:37, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
ja kupowałem zestaw spręzynki i zawory za jakies 600-650 zł. jedynie co to nie były zabezpieczen i podkładek dolnych jak dobrze kojarzę.
oryginałki bardzo dobre, i na pewno zakładasz i jeździsz bez zmartwien. podobno lepsze są kibblewhite cyz jakos tak sie ta firma nazywa nie szedł bym z kolei w "tansze" zamienniki proxy i inne wynalazki ;D bo oryginałki nie kosztują majątku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:09, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Fring95 napisał: | z tymi tytanowymi to taka prawda, że są tylko "pokryte" tą warstwą tego tytanu, a z nazwą tytanowe nie ma nic wspólnego, |
tytanowe to tytanowe bez zadnych pokryc, róznica w wadze miedzy stalowym a tytanowym jest praktycznie dwukrotna i w ten sposób najłatwiej rozróżnić zawór stalowy i tytanowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:16, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Nie ma co drugiej dziury w tyłku szukać, jak RFS to tylko oryginał i spokój.
Ja płaciłem coś koło 800PLN za komplet
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:33, 31 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Odświeżam żeby nie zakładać nowego tematu.
Dość dużo mówi/pisze się o urwanych zaworach. Z reguły wynikające z zaniedbań serwisowych, regulacja itd.
Serwisówka, w przeciwieństwie do tłoka, nie podaje konkretnego terminu wymiany, jedynie sprawdzenie/regulacja.
Jak to jest z przebiegiem zaworów (stalowe/tytanowe)?? Jakie średnio przebiegi wytrzymują przy jeździe amatorskiej??
Spotkałem się również ze stwierdzeniem, że zaworów tytanowych nie dociera się, jedynie stalowe. Jak to jest w rzeczywistości??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 6:01, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
stan zaworow w RFS sprawdzisz szczelinomierzem miedzy talerzyk sprezyny a dzwigienke zaworu - czesto zawory siadaja , dzwignia zaworu wali w talarzyk zaworu i jest kaszana , bo zawor sie potrafi wypiac i wpasc w cylinder...ktos gdzies opisal dopuszczalna szczeline
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:42, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Rysiek24 napisał: | stan zaworow w RFS sprawdzisz szczelinomierzem miedzy talerzyk sprezyny a dzwigienke zaworu - czesto zawory siadaja , dzwignia zaworu wali w talarzyk zaworu i jest kaszana , bo zawor sie potrafi wypiac i wpasc w cylinder...ktos gdzies opisal dopuszczalna szczeline |
Ok RFS rządzi, podejrzewam że za 10 lat również, ale jak to ma się do nowszych roczników np. z płytkowa regulacją ewentualnie 2-u wałkową głowicą??
Te mierzenie odległości talerzyków do dźwigienki jest nie miarodajne w przypadku kolejnych frezowań gniazd. Zawór możne być nowy a wartość zmierzona będzie jak przy zużytym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:57, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
zgadza sie, jak masz juz głowice z duzym przebiegiem, pare razy obrabiane gniazda, to wstawienie nowych zaworów niewiele da, albo pojezdzisz 50h i ci regulacji zabraknie na srubkach. Wiec te 0.20 miedzy talezykiem a dzwigienka troche jest niemiarodajne co do samego stanu zaworów, bo jak napisałem mozesz miec juz gniazda wyklepane mocno albo za mocno przyfrezowane po regenaracji i jak wstawisz nówki no mozesz miec mniej jak te 0.20 wiec sie tym nie sugeruj za mocno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:06, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
OK RFS-a mamy załatwionego. Wartość 0,2 graniczna, szczegółowa kontrola połączona z wymianą.
Dalej dopytuje się jak w pozostałych rocznikach??
Czy jest to grubość płytki zaworowej, bo co do pomiaru jak to jest w starszej wersji (0,2 do talerza) ni jak się ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|