|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 20:21, 06 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
robiliśmy apkę z kolegą i lata do dziś, a docieranie polegało na dobrym rozgrzaniu motoru, lekkiej jeździe aż nie miała odpowiedniej temp, potem dzidowanie bez przetrzymywania na obrotach, dużo wachlowań biegami, 15 min i moto dotarte.
Takich art. jak wyżej nie pisza garażowi mechanicy, w linku który podałem w/w są foty.
Nie wierzysz- zadzwoń do motor-techu i spytaj P. Worynę jak docierać silniki NA NICASILU, bo na żeliwie/tulei to jest całkiem inna gadka, bo po prostu temu trzeba dać czas, ok 3 baki, ale nie waflowania, tylko normalnej jazdy, pierwsze odpalenie, rozgrzanie i trzeba iść jeździć, nie można zostawić motoru na pół godziny żeby sobie pyrkał. wsiadasz, spokojnie, potem zmienne obroty i bez piłowania, ale to w przypadku tulei.
A jeśli ktoś nie zna P.Woryny- chyba najbardziej doinformowany gość w całej Polsce jeśli chodzi o tłoki cylindry itp.
mam znajomego, który remontuje motocykle (crossówki) i wiecie jak dociera? Jedzie na tor ze swoim moto i klienta, i pare kółek robi spokojnie, potem dzida, i motory chodzą jak zyletki.
Ale żeby uwierzyć, trzeba czasami odejść od stereotypów, że im więcej tym lepiej, bo na pewno wszystko się spasuje - ok, spasuje się, będzie idealnie do tych 5tyś obr, co z tego jak nikt nie jeździ w tym zakresie tylko 10-12 k rpm ? <2T> No chyba, że dla kogoś ostra jazda jest równoznaczna z jazda po polnej drodze na 6tce 45 km/h.
To sa motocykle wyczynowe, nie można na nich oszczędzać, ale one też nie sa od oszczędzania !
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Czepek dnia Pon 20:25, 06 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:00, 06 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
w tym artykule jest bardzo duzo bredni nawet go nie doczytalem do konca...
co do tych 1000km to dotyczy zapewne 4t klasy 500 gdzie tlok wytrzymuje 300mth
kazdy bredzi o cylindrze i tloku a czy silnik sklada sie tylko z tych dwóch elementów ? co z tego ze cylinder nie wymaga praktycznie docierania jak poprzycieraja sie zawory w prowadnicach albo korba dostanie odrazu po dupie czy setki innych elementów silnika...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 21:15, 06 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
ja sie nie wypowiadam o 4t i wielokrotnie to podkreślałem, więc nie będę się kłócił bo po prostu nie mam doświadczeń związanych z tym, natomiast z 2t nie jedno.
@up: ok mówicie, że dotyczy 4t, ale po co w tym temacie o tym wspominać skoro kolega założyciel ma exc 200, który jest 2t?
Ode mnie jedno zdanie podsumowania:
Po remoncie po ok 3mth zmień olej w silniku, tym bardziej, że nowy tryb, będzie pewnie milion opiłków.
Docieraj ok 15 min, zalej większą ilość oleju do mieszanki, zrób bogatszą mieszankę pal-pow, dokładnie wyczyść filtr, bo szkoda by było nowego nicasilu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Czepek dnia Pon 21:17, 06 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 14:49, 07 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Spróbuję tak ułożyć następny nowy tłok z pierścieniami.
Będę miał porównanie z tym obecnie drugim w moim kacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|