|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 18:12, 25 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
a jesteś pewny że zawory regulowałeś w dobrym punkcie? taki objaw jest jak ustawisz zawory 180st po GMP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gandzo85
Dołączył: 11 Lis 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:27, 25 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Hmmm teraz to mam banię! Dobre pytanie. Zdaje sie, że ustawilem jedynie wznios krzywki wałka rozrzadu jak najdalej od łożyska konika, czyli wznios krzywki w dół. Nie pamiętam czy kontrolowałem czy tlok jest w GMP... Teraz patrze i faktycznie wg. serwisowki tłok ma byc w GMP, w momencie zapłonu, i wtedy nalezy luz ustawiac. Jutro sprawdze luzy.
A sam mechanizm dekompresatora na walku rozrzadu moze sie zuzywac w trakcie eksploatacji i przestac dzialac? Czy to raczej niezuzywalny element?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gandzo85 dnia Pią 19:38, 25 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gandzo85
Dołączył: 11 Lis 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:52, 28 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
No to pojechalem po bandzie ustawiajac luzy zaworowe podczas skladania silnika po remoncie :/ Za duze jednak mi wyszly wtedy. Dzis ustawilem tlok w TDC za pomoca tej sruby wkrecanej od przodu silnika i luzy na wydechach mialem 0.25 i 0.23 heh. To teraz juz wiem, czemu po poprzednim wlascicielu moto, luzow praktycznie nie szlo wyczuc w palcach.
Dobra, na ile ustawic luzy? Serwisowka mowi ze na 0.12. Gdzies na forum wyczytalem, ze najlepiej silnik chodzi na 0.10. To ile mu ustawic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 21:55, 28 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
no tak jak myślałem
ustaw 0.10 0.11 na wszystkich i będzie ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gandzo85
Dołączył: 11 Lis 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:12, 29 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Wał zblokowałem śrubą od przodu silnika. Luzy zaworowe ustawiłem metodą śrubka do wyczuwalnego oporu i odkręcamy ją o 1/6 obrotu względem nakrętki kontrującej. Luzy wyszły po 0.10 na wszystkich zaworach. Ważne jest też ustawienie gaźnika, tak aby silnik schodził bezproblemowo z obrotów i aby hamowanie silnikiem było jak najbardziej efektywne.
Teraz odpalanie silnika jest dziecinnie proste. Nawet tłoka nie trzeba ustawiać w określonym położeniu. Wystarczy zwyczajnie kopnąć ze średnim wysiłkiem i moto pali od strzała Dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gandzo85 dnia Wto 17:29, 29 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|