Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy nabtek problem z odpaleniem exc 450
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Royas




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 21:56, 30 Sty 2011    Temat postu: Nowy nabtek problem z odpaleniem exc 450

Witam Smile
Dzis stałem sie posiadaczem ktma exc 450 z 2003r
Chcialbym byscie opisali mi krok po kroku jak odpalic ta kobylke Smile
Kupujac od goscia odpalala od 1 kopa jak ja juz sie dopadlem nie ma takiej opcjiby odpalila.
co do rozrusznika to musze akusnaladowac .. czekam na odp. lub jakies przydatne linki ktore rozwiaza moj problem z gory dziekuje pozdrawiam Royas


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcx




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WuWua

PostWysłany: Nie 23:36, 30 Sty 2011    Temat postu:

dokladnie tak jak tu http://www.youtube.com/watch?v=9ftGHfl_PQs

Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 14:39, 31 Sty 2011    Temat postu:

kranik-ssanie-kilka przekopnięć na odprężniku, i kop, - bez gazu oczywiście żeby nogi Ci nie urwało Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Royas




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 21:39, 31 Sty 2011    Temat postu:

Dzieki za konkretne wypowiedzi jutro przetestuje i dam znac jak mi poszlo Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Royas




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 21:45, 01 Lut 2011    Temat postu:

A wiec tak caly dzien czekalem na wieczor by z pracy wrocic i sprobowac odpalic maszyne
tak jak koledzy pisali tak zrobilem nie odpalil za 1 musialem sie troche nameczyc i wydaje mi sie ze problem tkwi w polozeniu ustawienia tloka bo nagle koplem nie z byt mocna sila i odpalil pocodzil chwile zrobilem 1 jazde po podworku Smile zgasilem i znow mialem problem z odpaleniem ;/ ja kto jest z tym kopnieciem jest jakasregula zeby tlok w jakiejs pozycji ustawic i jak to zrobnic?? Smile Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 10:13, 02 Lut 2011    Temat postu:

w KTM masz automatyczny odprężnik, nie trzeba ustawiać specjalnie tłoka, a jeśli na kopce masz za dużą kompresję - zawory są źle ustawione,
a ten odprężnik co masz na klamce - służy tylko do przekopania po zalaniu, albo na zimno.

Generalnie na 99% masz przestawione zawory


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcx




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WuWua

PostWysłany: Śro 15:20, 02 Lut 2011    Temat postu:

musisz wyczuc moment kiedy po zejsciu kopniaka w dół odpuszczasz do góry potem w dół az poczujesz opór znowu do góry i jeb! musi palić! a deko jak kolega wyzej napisał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Royas




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 21:24, 02 Lut 2011    Temat postu:

NO dzis bylo lepiej odpalilem i to nie jeden raz z dnia na dzien idzie mi to coraz lepiej

koledzy powiedzcie mi jaki olej kupic do mojego ktma jaki leja w servisach ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 21:29, 02 Lut 2011    Temat postu:

tak odpalanie to kwestia nauczenia sie. kumpel miał lc4 i mówił że ma problemy z odpalaniem bo z rozruchu na dotyk a z kopki ni jak. ale próbował próbował i potem za kazdym razem z kopa odpalał Very Happy mi tez nie pali od kopa bo tez nie umiem do konca Razz ale tragedii nie ma Very Happy

jaki olej ? motul 300V 10W40


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Turbo




Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:37, 03 Lut 2011    Temat postu:

też miałem problem z odpalaniem exc 450 na zimnym wrzucam ssanie rusze kopniakiem ze 2-3 razy dalikatnie, później manetką gazu ze 2 razy no i mocny kopniak bez gazu i jazda, na ciepłym tylko kopniak bez gazu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 20:34, 03 Lut 2011    Temat postu:

olej - MOTOREX OLEJ KTM RACING 4T 20W 60 syntetic

ja leję tez castrol R4
wczesniejsze modele (chyba do 2006 ) miały lane Shella


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Royas




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 22:02, 03 Lut 2011    Temat postu:

olej juz zamowilem motul 300V 10W40 mam nadzieje ze bedzie dobry bo drogi hehe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 23:17, 03 Lut 2011    Temat postu:

trochę rzadki , może go trochę wciągać, zobacz jak sie będzie zachowywał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Royas




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 21:00, 04 Lut 2011    Temat postu:

Zadki chce miec 100% pewnosc ze olej bede mial dobry mam mozliwosc oddania bo znajomy mi go latwil oraz 2 filterki bo nie byk pewny ktory podejdzie niby w 2003r wychodzily 2 radzaje filterkow

czyli kupowac MOTOREX OLEJ KTM RACING 4T 20W 60 syntetic ????
ten leja w servisach moze sie ktos jescze wypowiedziec na forum Smile POZdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gandzo85




Dołączył: 11 Lis 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:14, 25 Maj 2018    Temat postu:

KristofSX napisał:
w KTM masz automatyczny odprężnik, nie trzeba ustawiać specjalnie tłoka, a jeśli na kopce masz za dużą kompresję - zawory są źle ustawione
Generalnie na 99% masz przestawione zawory


Hej. No wlasnie ja mam za duza kompresje na kopniku. Na zimnym silniku jeszcze jakotako idzie odpalic, ale na cieplym jak sie tłok uszczelni olejem i paliwskiem po 2 nieudanych kopnieciach przy odpalaniu, tak kaplica, nie idzie juz przelamac kompresji (nowy tłok wsadzony). O co chodzi z tymi zaworami? Trzeba ustawic luz zaworowy jakos inaczej czy walek rozrzadu przestawic na lancuszku?! Na starym tloku palil od strzala zawsze jakby nie bylo kompresji czyli odpreznik wtedy dzialal. Wydechowe zawory byly docierane, ssace nowe i zdaje sie, ze ustawilem luzy pod gorna granice tolerancji...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gandzo85 dnia Pią 17:18, 25 Maj 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin