|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Royas
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 21:56, 30 Sty 2011 Temat postu: Nowy nabtek problem z odpaleniem exc 450 |
|
|
Witam
Dzis stałem sie posiadaczem ktma exc 450 z 2003r
Chcialbym byscie opisali mi krok po kroku jak odpalic ta kobylke
Kupujac od goscia odpalala od 1 kopa jak ja juz sie dopadlem nie ma takiej opcjiby odpalila.
co do rozrusznika to musze akusnaladowac .. czekam na odp. lub jakies przydatne linki ktore rozwiaza moj problem z gory dziekuje pozdrawiam Royas
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 14:39, 31 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
kranik-ssanie-kilka przekopnięć na odprężniku, i kop, - bez gazu oczywiście żeby nogi Ci nie urwało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Royas
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 21:39, 31 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Dzieki za konkretne wypowiedzi jutro przetestuje i dam znac jak mi poszlo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Royas
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 21:45, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
A wiec tak caly dzien czekalem na wieczor by z pracy wrocic i sprobowac odpalic maszyne
tak jak koledzy pisali tak zrobilem nie odpalil za 1 musialem sie troche nameczyc i wydaje mi sie ze problem tkwi w polozeniu ustawienia tloka bo nagle koplem nie z byt mocna sila i odpalil pocodzil chwile zrobilem 1 jazde po podworku zgasilem i znow mialem problem z odpaleniem ;/ ja kto jest z tym kopnieciem jest jakasregula zeby tlok w jakiejs pozycji ustawic i jak to zrobnic??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 10:13, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
w KTM masz automatyczny odprężnik, nie trzeba ustawiać specjalnie tłoka, a jeśli na kopce masz za dużą kompresję - zawory są źle ustawione,
a ten odprężnik co masz na klamce - służy tylko do przekopania po zalaniu, albo na zimno.
Generalnie na 99% masz przestawione zawory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
Wysłany: Śro 15:20, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
musisz wyczuc moment kiedy po zejsciu kopniaka w dół odpuszczasz do góry potem w dół az poczujesz opór znowu do góry i jeb! musi palić! a deko jak kolega wyzej napisał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Royas
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 21:24, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
NO dzis bylo lepiej odpalilem i to nie jeden raz z dnia na dzien idzie mi to coraz lepiej
koledzy powiedzcie mi jaki olej kupic do mojego ktma jaki leja w servisach ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:29, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
tak odpalanie to kwestia nauczenia sie. kumpel miał lc4 i mówił że ma problemy z odpalaniem bo z rozruchu na dotyk a z kopki ni jak. ale próbował próbował i potem za kazdym razem z kopa odpalał mi tez nie pali od kopa bo tez nie umiem do konca ale tragedii nie ma
jaki olej ? motul 300V 10W40
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Turbo
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:37, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
też miałem problem z odpalaniem exc 450 na zimnym wrzucam ssanie rusze kopniakiem ze 2-3 razy dalikatnie, później manetką gazu ze 2 razy no i mocny kopniak bez gazu i jazda, na ciepłym tylko kopniak bez gazu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 20:34, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
olej - MOTOREX OLEJ KTM RACING 4T 20W 60 syntetic
ja leję tez castrol R4
wczesniejsze modele (chyba do 2006 ) miały lane Shella
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Royas
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 22:02, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
olej juz zamowilem motul 300V 10W40 mam nadzieje ze bedzie dobry bo drogi hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 23:17, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
trochę rzadki , może go trochę wciągać, zobacz jak sie będzie zachowywał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Royas
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 21:00, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Zadki chce miec 100% pewnosc ze olej bede mial dobry mam mozliwosc oddania bo znajomy mi go latwil oraz 2 filterki bo nie byk pewny ktory podejdzie niby w 2003r wychodzily 2 radzaje filterkow
czyli kupowac MOTOREX OLEJ KTM RACING 4T 20W 60 syntetic ????
ten leja w servisach moze sie ktos jescze wypowiedziec na forum POZdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gandzo85
Dołączył: 11 Lis 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:14, 25 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | w KTM masz automatyczny odprężnik, nie trzeba ustawiać specjalnie tłoka, a jeśli na kopce masz za dużą kompresję - zawory są źle ustawione
Generalnie na 99% masz przestawione zawory |
Hej. No wlasnie ja mam za duza kompresje na kopniku. Na zimnym silniku jeszcze jakotako idzie odpalic, ale na cieplym jak sie tłok uszczelni olejem i paliwskiem po 2 nieudanych kopnieciach przy odpalaniu, tak kaplica, nie idzie juz przelamac kompresji (nowy tłok wsadzony). O co chodzi z tymi zaworami? Trzeba ustawic luz zaworowy jakos inaczej czy walek rozrzadu przestawic na lancuszku?! Na starym tloku palil od strzala zawsze jakby nie bylo kompresji czyli odpreznik wtedy dzialal. Wydechowe zawory byly docierane, ssace nowe i zdaje sie, ze ustawilem luzy pod gorna granice tolerancji...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gandzo85 dnia Pią 17:18, 25 Maj 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|