|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MOTOBI
Dołączył: 12 Cze 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelce Opolskie
|
Wysłany: Pon 21:07, 23 Cze 2014 Temat postu: O co warto zapytać przy kupnie ktm exc 125 |
|
|
Witam, jutro jadę zobaczyć ktm exc 125 2000r. Pytanie dla was, o co warto się zapytać sprzedającego oraz jakiej odpowiedzi mam oczekiwać żeby wiedzieć czy motocykl jest wart swojej ceny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MOTOBI
Dołączył: 12 Cze 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelce Opolskie
|
Wysłany: Pon 21:11, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Proszę o szybką odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:14, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
najlepiej weź kogoś kto już używął takie sprzęty
sam jako laik dużo nie zauważysz nie wypatrzysz
a patrzysz przede wszystkim na najdrozsze rzezy typu silnik czy nie cieknie czy nie ma pękniec
zawieszenie przód i tył czy nie cieknie czy nie stuka przycina
lozyska kol amortyzatora czy naped to rzeczy ktore sie zuzywaja wiec tym mozna sie kierowac targujac cene
i najwazniejsze sama jazda testowa dobrze dogrzac pojezdzic kilka dobrych minut posprawdzac wszystkie biegi
po jezdzie znowu oblukac silnik i reszte czy tam nic nie puscilo itp
drobne wycieki oleju kolo dyfuzora czy zaworu wydechowego sa dopuszczalne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MOTOBI
Dołączył: 12 Cze 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelce Opolskie
|
Wysłany: Pon 21:29, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Motocykl jest też zarejestrowany na A1 czy to znaczy że istnieje możliwość że jest ograniczony do 15 km ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:31, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
możliwosc jest, ale jeszcze takiego sprzętu zablokowanego nie widziałem ;P
sprawdź czy sprzęgło dobrze działa, czy koło z tyłu nie peka ( tzn piasta)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:35, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
na pewno nie jest tylko ktoś tak zarej żęby latać na a1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MOTOBI
Dołączył: 12 Cze 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelce Opolskie
|
Wysłany: Pon 21:46, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ma też nicasila, wiec pytanie co ile wymienia się nicasil ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MOTOBI
Dołączył: 12 Cze 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelce Opolskie
|
Wysłany: Pon 21:50, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Czy gdy jest nicasil to jak wygląda wymiana tłoka, szlif ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:57, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
sie nie szlifuje, cylinder oddajesz do pomiarów, wtedy wiadomo czy nie zrobiło sie jajo z cylindra, jak trzyma wymiar itp itd, potem oddajesz do honowania, czyli nacinanie rowków na olej na powierzchni nicasilu. plus delikatnie to równa cylinder, tzn zaleznie od tego ile sie honuje, mozna honowac długo to wyrówna cylinder ale straci sporo wymiaru. zreszta ty sie niczym nie przejmujesz, oddajesz do dobrego warsztatu i juz to robia, koszt honowania to max 50 zł. pomiar z 20 zł. czasami jak kupujesz na miejscu tłok to te usługi moga byc nawet za darmo. no i wymieniasz tłok wyliczony pod dany wymiar cylindra, honowanie zwykłe nie zmienia srednicy cylindra. tłok dobieraz np 0.06 mniejszy czy tam ile producent przewiduje. i jeździsz. praktycznie nic docierac nie trzeba nawet
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bostorn
Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok/Lublin
|
Wysłany: Wto 12:36, 24 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
można by książkę o tym napisać, co i jak, zresztą wiele jest takich tematów w sieci, polecam trochę lektury
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 13:03, 24 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Pytać nie masz co, bo jak koleś zobaczy, że jesteś zielony to usłyszysz to co będziesz chciał usłyszeć.
Lub moje ulubione odpowiedzi, "ja się nie znam wszystko robi mechanik."
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|