|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymi07
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:20, 07 Maj 2013 Temat postu: Obroty |
|
|
Witam, nowy temat zakładam no tak mi gadano że co inny problem to nowy to OK.
Jaki jest problem? Moto EXC 525 03r.
Problem jest z zapalaniem na ciepłym silniku na kopa ciężko go odpalić, tzn niema szans go odpalić ciepłego na kopa, lecz odwrotna sytuacja jest gdy jest zimny- wtedy niema problemu, motor może stać 2 tyg. 2X na kopa i chodzi tak samo jak się jezdzi, dzisiaj mi siadł elektryczny starter i żeby go opdalić musiałem czekać pół godziny, postoi chwilę minimum 0,3 h i na kopa pali jak ostygnie co może być przyczyną takiego zachowania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin.111
Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 6:42, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Może być kilka powodów ale jeżeli zawory masz dobrze ustawione to daje 99% na gaźnik. Dobrze wyczyść gaźnik zwracając uwagę na układ ssania i wolnych obrotów. Poskładaj odpal niech pochodzi kilka minut na wolnych obrotach. Zgaś, wykręć świecę i zobacz jaki ma kolor. Podreguluj śrubką aż uzyskasz pożądany kolor. Jak po zabiegach będzie Ok to dla mnie browar który możesz sam wypić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymi07
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:01, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Zawory były ustawiane około 3 miesięcy temu także to chyba będzie problem z gaznikiem, trza będzie przeczyścić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Czw 13:52, 09 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Zacznij od wkręcenia trochę śruby od mieszanki.
czasami takie objawy powoduje uszkodzony impulsator, ale wtedy silnik sam gaśnie i kicha po zagrzaniu się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymi07
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:29, 09 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
chodzi Ci o te pokrętło czarne pod bakiem?, a propo gdzie jest ten impulsator i jak go sprawdzić, wiem może pytania banalne ale proszę o odpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Czw 14:36, 09 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Szymi07 napisał: | chodzi Ci o te pokrętło czarne pod bakiem?, a propo gdzie jest ten impulsator i jak go sprawdzić, wiem może pytania banalne ale proszę o odpowiedz |
Te "czarne pokrętnło" służy do ustawienia obrotów jałowych.
mieszankę regulujesz śruba pod gaźnikiem
Impulsator znajduje się koło magneta. To to małe coś co zlicz impulsy z magneta.
Co do jego sprawdzenia robisz to multimetrem a procedurę masz opisana w manualu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Wto 9:30, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
NIestety nie sprawdzisz go multimetrem, tylko jak całkowicie padnie. Też sprawdzałem przejścia nawet zagrzewałem go do sprawdzenia i nic, wymiana pomogła jak ręką odjął, wtedy był objaw że po czasie zaczynał kichać i gasł po czym nie dało się go odpalic przez kilka minut.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 9:34, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak w 4T a w 2T jest podana szczelina jaka ma być między impulsatorem a kołem zamachowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|