![Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna](http://www.ktm-parts.com/mm5/graphics/00000002/blacklogo.jpg) |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
benus33
Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:30, 19 Cze 2013 Temat postu: obroty w 380 2t |
|
|
czesc. nadal mam problem z obrotami. grzebalem w gazniku i zaplonie i szaalu nie ma. cos jest nie tak . 380 ledwo na 1 pujdzie na kolo , ale nie zawsze. nieraz zlapie wmiare. zauwazylem ze swieca ma taki niebieskawy kolor i jak porownac do 2t z czasow PRL. to jest slaba. jest tylko dol na pierwszych 4 biegach. na5 jezeli na maxsa zaczyna przerywac to odpuszczam i dokladam i czesto to pomaga. prosze o rady. dzieki za wszystkie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 7:51, 20 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
A jaki masz zapłon?
SEM czy Kokusan?
Świecę wymieniałeś?
Jakie masz ustawienie gaźnika?
Masz jakieś dysze aby móc się pobawić regulacją gaźnika?
KTM 380 uważany jest za najtrudniejszy 2T w regulacji gaźnika.
I raczej nie znajdziesz dwóch 380 z takimi samymi ustawieniami gaźnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
benus33
Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:31, 21 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
pracuje w delegacji i nie wiem co mam . w niedziele rano bede w domu to zobacze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
benus33
Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:08, 23 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
czesc. ja mam zaplon sem . gaznik ma tylko ustawienie powietrza i nic wiecej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 15:37, 23 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy zapłon masz dobrze ustawiony.
Czy zawór się otwiera.
Czy zawór jest dobrze ustawiony - wysokość, oraz punkty na kołach zębatych.
Zobacz czy nie masz zawalonego wydechu sadzą, zawór wydechowy czy nie jest zawalony.
Czy membrana jest w dobrym stanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
benus33
Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:54, 23 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
powiem tak . zawor sie otwiera ale czy dostatecznie tego nie wiem . wyglada wszystko czysto . zaplon w gornym punkcie polozenia tloka . moze byc cos z modulem lub cewka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 16:43, 23 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
benus33 napisał: | powiem tak . zawor sie otwiera ale czy dostatecznie tego nie wiem . wyglada wszystko czysto . zaplon w gornym punkcie polozenia tloka . moze byc cos z modulem lub cewka? |
No to serwisówka w rękę i sprawdzasz. Na "wygląda", "wydaje mi się" motocykl może nie działać tak jak powinien.
Zawór jak jest zamknięty ma być 50,5mm od górnej krawędzi cylindra.
Zapłon ma być ustawiony 1,4mm przed GMP (13') a nie w GMP.
A co do regulacji gaźnika to warto go porządnie wyczyścić i zacząć od ustawienia gaźnika według serwisówki.
Później zabawa dyszami.
Ja mogę Ci powiedzieć że inne dysze mam muszę wsadzać lejąc Ipone a inne lejąc Motula 800 do paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Nie 16:47, 23 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|