Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

odpalanie kopka ktm exc-r 530 2008

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dalti




Dołączył: 16 Maj 2019
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przemyśl

PostWysłany: Sob 15:44, 06 Lip 2019    Temat postu: odpalanie kopka ktm exc-r 530 2008

Jak w temacie . rozrusznik ok . Przed remontem udało mnie się go odpalić po paru próbach z kopki, później rozebrałem. ostatnio w piaskownicy próbowałem go przekopać z buta ale ni huhu.
Raczej źle nie kopie .w tym to mam w prawe biorąc pod uwagę ze jestem posiadaczem tt600r (znawcy wiedza o co chodzi).
w tego typu sprzętach raczej nie trzeba ustawiac tłoka TDC!?odpalałem 450 exc raczej bezproblemowo.
wszystko wyregulowane . kopa nie przekręcą sie na wałku. jaka tam może być przyczyna?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dalti dnia Sob 15:45, 06 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 17:57, 06 Lip 2019    Temat postu:

ten motocykl ma autodekompresator w wałku, on odpręza silnik i powinno sie dac bez problemu z kopa odpalic, jak sie nie da to moze sam autodekompresator juz uszkodzony albo luzy zaworowe xle ustawione z drugiej strony czy kopka czy e-starter powinno byc podobnie czyli rozrusznik tez powinien miec trudniej zakręcic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dalti




Dołączył: 16 Maj 2019
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przemyśl

PostWysłany: Nie 8:32, 07 Lip 2019    Temat postu:

Z tymi luzami zaworowymi to może i masz racje .co prawda ustawione były dobrze ale na nowych płytkach i po szlifowaniu .zostawiłem stare bo sa w dobrej kondycji i trzymały limity w płytkach (2.625-2.8150) out -0,14, 0,16 in- 0,13 0,14 . mogło je wklepać i zmniejszyć luzy.rano jak jest zimny to odpala z rozrusznika od razu. (przy temp. 25 c bez ssania) jak jest ciepły to troche miej ,ale to jest tez wina słabego aku(po któryś tam czasie daje znać).Miałem to sprawdzić po 3 mth jutro tam zaglądnę .dzieki za odp.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dalti dnia Nie 8:32, 07 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dalti




Dołączył: 16 Maj 2019
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przemyśl

PostWysłany: Śro 16:46, 17 Lip 2019    Temat postu:

doradźcie mi co z ta kopka ze nie mogę odpalić z buta

-dekompresator na wałku wygląda ok
-aku kreci jak i rozrusznik od strzała .lub 2 do 3
-na popych też zapali
-kopka na wieloklinie sie nie przestawia.
-zawory dopieszczone out w tej chwili 15/15 in -13/12r


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 20:05, 17 Lip 2019    Temat postu:

za lekko kopiesz raczej ta opcja pozostaje. co prawda stare duze 4T trzeba ustawiać inaczej nie idzie przełamać itd, ale potem kopie sie stosunkowo lekko tu trzeba od razu porządnego strzała sprzedać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dalti




Dołączył: 16 Maj 2019
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przemyśl

PostWysłany: Pią 16:50, 19 Lip 2019    Temat postu:

znalazłem przyczynę.problemem była z byt bogata mieszanka ,rozrusznik to łykał ale z buta było ciezko .po kupieniu teko sprzeta poprzedni właściciel trochę namieszał i wróciłem do fabrycznych ostawień (keihin fcr 39-model 3900M) i tu popełniłem błąd bo zamiast zaczynać z 1/2 obrotu śruby mieszanki zacząłem od 1 ,1/2.obeznie chodzi dobrze na 3/4 jednego obr.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 19:58, 19 Lip 2019    Temat postu:

czyli pewnie lepiej było byc dac rozmiar mniejsza dysze wolnych obrotów i wykręcić na te 1.5 obrota składem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin