|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enduross
Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: psary
|
Wysłany: Nie 19:12, 16 Mar 2014 Temat postu: ogarnięcie sety |
|
|
witam jako że jestem od tygodnia posiadaczem exc 125 chciałbym sie zapytać was doświadczonych posiadaczy ktm jak w miare ogarnąć setke
z góry dziękuje za odp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:02, 16 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
no jak jeździć jeździć jeździć...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zyzek512
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Węgorzewo
|
Wysłany: Nie 23:09, 16 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
świetne pytanie haha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:57, 17 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Miałem kiedys podobny problem...
...tyle że z KX500
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enduross
Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: psary
|
Wysłany: Pon 19:40, 17 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
to może byście dali jakieś porady chociaż
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 19:52, 17 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
enduross napisał: | to może byście dali jakieś porady chociaż |
Ale jakie rady?
Tankuj, jeździj i tyle.
Dużej filozofii tu nie ma.
Jedyna rada jak to przy 2T nie hamuj silnikiem tylko sprzęgło i hamuj hamulcem. I pamiętaj aby dolać oleju do paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Śro 12:12, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
zamiast pchac sie na tor czy trasy enduro znajdz sobie polanke, wyjezdzij 8mke , kilka kółek, wyczuj motor, jeździj, jeździj i jeździj coraz szybciej
seta nie jest prosta do ogarnięcia jeśli ktoś stawia na technikę.
jeżdze 3/4 sezon na wyczynowym 125 2t i dalej nie mogę powiedzieć, ze ją wykorzystuję z tym, że ja postawiłem na motocross i technikę a nie polne drogi na których wystarczy odkrecic manete
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:51, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Czepek napisał: | polne drogi na których wystarczy odkrecic manete |
Pewnie, lepiej kręcic się w kółko po torze, który znamy na pamięć i przelatujemy go z zamkniętymi oczyma
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Śro 12:53, 19 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|