|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:18, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
WItam wiec jestem po regulacji zaworów troche miałem problemów bo pierwszy raz nie mogłem ustawic tych krzywek na górze ale dałem rade.. moto sie troche uciszył i mam wrażenie ze mniej strzela z rury.. chociaż pewnie regulacja gaznika też by sie przydała ale nie robiłem tego i chodzi dobrze to nie bede ruszał..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 9:26, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
wykreć swiece i zobacz jaki ma kolor, jezeli ładna, nie okopcona i koloru kawa z mlekiem to nic nie rób z gaźnikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:33, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
swieca była normalna powiem tak ze zużywa sie normlanie nie okopcona.. tylko najlepsze jest to ze jak rozebrałem moto to w deklu nie było jednej srubki z boku..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:58, 09 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie mam jeszcze takie pytanie ad. regulacji zaworów czy silnik zimny czy ciepły?? bo słyszałem ze na zimnym wiekszy luz ponieważ ciepły zmniejszą sie luzy.. co wy o tym myslicie...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 11:24, 09 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Zawory zawsze na zimnym silniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:43, 09 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
no to tak zrobiłem a to prawda ze sie jeszcze zmniejsza luzy na ciepłym???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 11:59, 09 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
no chyba prosta fizyka - pod wpływem ciepła metal sie rozszerza, wiec luzy są nieco mniejsze. serwisówka przewiduje luz 0.10 dla zimnego silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 20:30, 09 Mar 2012 Temat postu: cyg90 |
|
|
Co do tych strzałów- dzisiaj wyregulowałem zawory (pierwszy raz) i zaczęło mi właśnie strzelać ogniem z tłumika.. W takim razie źle bym je wyregulował?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|