|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:56, 01 Mar 2012 Temat postu: ogień z rury |
|
|
witam mam pytanie a wiec ktm 525 exc 2006 rok jak odkręcam manetke gazu do konca i odpuszczam to ogień z rury za każdym razem .. wydech oryginał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 10:34, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
do pewniego stopnia to dosyć normalny objaw ale - sprawdź zawory i szczelność układu wydechowego (szczególnie wyjście z kolektora - może zaciągac powietrze)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:55, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
zawory musze zobaczyc.. macie gdzies instrukcje do regulacji??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Czw 11:03, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Miałem to samo u siebie w exc 400 jak wieczorem gdy było koło 0, -3 moto odpaliłem to często ogniem strzelał. Czytałem na forum że to często przez zawory bądź złą mieszankę, a że teraz zimno to może być mieszanka, ale zawory też warto sprawdzić.
Tu ktoś z forum pokazuje jak regulować zawory http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/regulacja-zaworow-exc-520-525-450,1292.html
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba9003
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: czestochowa
|
Wysłany: Czw 12:06, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
u mnie w 520 identycznie a u kumpla w 525 co ma akrapa to juz masakra
mnie sie bynajmniej podoba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:11, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
zawory musze sprawdzic chyba co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 12:26, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
zawory - ustaw wszystko na 0.1 i powinno być dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:44, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ten opis dosc dobry jeszcze jakis macie opis do regulacji zebym sobie podszedł i zrobił to szybko i sprawnie albo jakis kontakt do kogos kto to robił/robi na co zwrocic uwage przy regulacji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raku
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z cyrku
|
Wysłany: Pią 0:58, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Jakie zawory człowieku gaźnik! zbyt bogata mieszanka i za dużą iloś paliwa dopala w tłumiku. . .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:23, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
to co mam zrobic regulowac zawory czy ruszac ten gaznik??? bo dzis mam dzien wolny i bede to robił tylko w tym momencie to juz sam nie wiem pod co podejsc..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 9:33, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ja kiedyś usłyszałem: "Nieszczelne gniazda zaworowe mogą być powodem strzałów tłumika i ognia z rury." Czy to jest prawda nie wiem, nie jestem mechanikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 9:58, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Reguluj zawory bo to zajmnie moment a kiedyś i tak trzeba przeregulować a jak nie pomoże to regulacja gaxnika )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pią 11:42, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Raku napisał: | Jakie zawory człowieku gaźnik! zbyt bogata mieszanka i za dużą iloś paliwa dopala w tłumiku. . . |
Podparty zawór wydechowy też bedzie miał takie objawy. Zresztą zawory trzeba sprawdzać i to przynajmniej co 60mh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 16:42, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Poramańcz napisał: | Ja kiedyś usłyszałem: "Nieszczelne gniazda zaworowe mogą być powodem strzałów tłumika i ognia z rury." Czy to jest prawda nie wiem, nie jestem mechanikiem. |
tak może być to przyczyną - nieszczelne mogą być przez złą regulacje, przez to że są przypalone , albo wyrobione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|