|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:13, 16 Cze 2014 Temat postu: olej ktm exc olej 10w50 |
|
|
Witam wlewam olej 10w50 fullsyntetic a w serwisowce pisze zebymwlal 10w40. Co robić czy wymieniać bo 2 tyg na 10w50 jeżdżę. Przy ruszaniu pod górkę ze sprzęgła czasem slizgnie jak to pokrętło czerwone mam na lekkość ustawiona a jak przekrece na drugą stronę to klamka chodzi ciężej ale nic nie slizga. Ktm 400 exc 2002 pomocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:18, 16 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ja w 400 latam na 10w50 - a teraz nawet wlałem 10w60 na próbę i jest OK- a jakiej firmy masz ten olej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:37, 16 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Castrol 10w50
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 14:43, 16 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
slizga sie dlatego że castrol to najgorszy olej do ktma
ja leje 15W60 na lato, i tylko motula 300V, najlepiej na tym sprzet pracuje, jeszcze jest motorex dobry ja akurat mam motula w lepszej cenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:58, 16 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Powiedz mi co mam teraz zrobić, wymieniłem filtry oleju, olej castrol 10W50 wlany z 2 tyg temu mało jeździłem, ale jednak jeździłem. Co mam teraz zrobić? doradź mi póki co to kat stoi w garazu nie jeżdzę nim.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bostorn
Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok/Lublin
|
Wysłany: Pon 20:36, 16 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
2 metody
1- wywalasz castrola i zalewasz motula
2- wyjeżdzasz castrola, aż do zmiany oleju i wlewasz motula
suma sumarum, zalewasz motula
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:43, 16 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
2- Co się stanie jak wyjeżdzę tego castrola nie zepsuje sprzegla czy coś? za jaki czas musze zrobic wymianę? i jak wymienie na motula to filtry oleju tez nowe dwa wsadzić ? Gdzie kupie/zamoiwe tego motula przypominam KTM 400 EXC 2002 wy wiecie jak dobrac zeby bylo zajebiście ostatnio dosć mi sie grzeje to przyda sie konkretny olej a nie jakiś chłam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Pon 20:49, 16 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:32, 16 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ja tak się po raz kolejny pytam co wszyscy cierpią od Castrola
Kumpel pracuje w jednym z serwisów motocrossowych (nie wymienię nazwy ale to nie garaż u pana Miecia) i mówił mi, że wszyscy latają na Castrolu ( i to motocykle jeżdżone ostro np w Rumunii).
Nie jeździłem na Castrolu - ale mnie to ciekawi.
Ktoś gdzieś napisał że się robi ciemny - ok ale Motorex to samo po 10 -15 mth jest ciemny .
Wg mnie nie możesz upatrywać ślizgania sprzęgła z Castrolem czy grzania się motocykla - chyba że jakąś podróbę wlałeś.
Ale jak chcesz zmieniać to wg mnie flirty koniecznie do zmiany
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez babel dnia Pon 21:33, 16 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:59, 16 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Castrol to bardzo dobry olej o chyba najlepszym stosunku cena-jakość. Jeśli ktoś się łapie na slogany reklamowe i lepiej śpi zalewając dużo droższy( a niekoniecznie lepszy) olej to niech taki zalewa.
Jeżdżę na castrolu od 15lat, w 2t i 4t, w sprzętach używanych i nowych. Nigdy nie miałem awarii spowodowanej złym olejem. Silniki przy rozbiórce są czyste w środku a podzespoły zużyte w stopniu adekwatnym do przebiegu.
Też jestem ciekaw skąd te opinie o castrolu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:45, 16 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
bo ich uzywam i widze na którym oleju sprzęt lepiej pracuje.
też kombinuje po kosztach, i nie wypowiem sie który lepiej chroni, moze castrol moze motul. ja akurat słyszałem opinie że to castrol się szmaci i wyprzedaje itp itd. nie wnikam bo wiem że co hurtownik/sprzedawca to własna opinia, i często nagaduje na firmy których nie ma w ofercie... ale nie o tym
mi w ktmie po prostu sprzegło nie pracowało jak trzeba na castrolu. czy zimny czy ciepły bardzo cięzko było znaleźć luz, jak sprzegło postało szybciej kleiło. wiec wbijanie biegu na zimnym silniku to był ostry zgrzyt. na motoulu tego nie mam, biegi wchodza płynniej, luz znajduje bezproblemowo i przy pierwszym wbiciu biegu ledwo co łancuchem szarpnie. opinia opinią, ale po prostu ja widze ogromną róznice. testowałem inne oleje na innych tego nie było na castorlu było
aaa i dodam że wczesniej lałem jakiegos gorszego castrola chyba GPS i było lepiej, potem na syntetycznym power 1 była własnie "tragedia" na motulu 300V jeszcze nic złego sie nie działo ;D
a co do barwienia oleju - im bardziej sie barwi tym znaczy że lepiej czysci silnik ja wole zlewać czarny olej, niz piekny bialutki/zieloniutki/czerwoniutki a żeby syf zostawał w srodku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 8:05, 17 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Nie chcem rozpętywać wojny olejowej więc napiszę że każdy jeździ na czym chce bo wybór jest ogromny, i każdy z tych olei jest dobry. Powstrzymajmy się jednak od gnojenia olei castrola bo wszystkie mity krążące na jego temat są bardzo mocno przesadzone. Tak jak wcześniej napisałem olej ten ma chyba najlepszy stosunek cena-jakość. Jeśli ktoś lata amatorsko to ten olej w 100% spełni jego oczekiwania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 10:03, 17 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ja wlalem full power castrol do beemki i go wciagalo, potem inny i do wymiany 0 dolewek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 10:39, 17 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
major - ja też nie gnoje castrola ogólnie, sam uzywam czasami smarów do łancucha, czy innego oleju. ale do silnika do 4T i do RFS odradzam bo to szajs.
do 2T i do innych sprzetów może i bym wlewał ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:43, 17 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Niezła konwersacja, ale czy jak bede jezdzil dalej z tym ślizgającym sprzegłem (czasami) to nic więcej nie uszkodzę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:59, 17 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Dodam, ze jedynka na zimnym wchodzi topornie a znalezienie luzu to wyzwanie ;/ Z jednej strony jezdzil bym na castrolu bo szkoda tak wymieniac a z drugiej dla dobra ktma wymienił bym odrazu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|