|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 15:56, 12 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
ml napisał: | Kup mitasa 120/100/18 XT 946 . |
dokładnie, miałem taką w 19'', szła po błocie elegancko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 19:05, 12 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Jaka jest wysokość opon FIM? 15mm?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:32, 12 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | Jaka jest wysokość opon FIM? 15mm? |
13 mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 22:05, 12 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
To finalnie co radzicie, oponę fim z listy zalecanych przez ktm czy tez oponę crossowa? Mowa o oponie na tył. Ile srednio godzin robicie przed wymiana i przy jakiej wysokości bieżnika zmienianie oponę?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 7:30, 13 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
zależy do czego, fim-owskie są dużo mniej agresywne dlatego gorsze np. na błoto, ale za to na kamienie, korzenie super
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:59, 28 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Powoli kończy mi się S12 na tyle, teren to szeroko rozumiane góry /kamienie, korzenie, podjazdy, sporo mokrego również/
Z opony jestem zadowolony, zachowuje swoje właściwości do końca ale łatwo "gubi kostki" przy mocniejszym użytkowaniu w tym terenie.
Zastanawiam się nad zmianą na EC III lub ewentualnie EC VI które teoretycznie bardziej są dostosowane do takiego terenu, tylko nie wiem jak wygląda sprawa długowieczność dla opon FIMowskich, czy wytrzymają przynajmniej tyle samo co S12? I czy na mokrym różnica faktycznie jest mocno odczuwalna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:41, 29 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
EC 6 jest niezła na korzeniach i kamieniach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciana/Rzeszów
|
Wysłany: Nie 14:20, 12 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Chłopaki MITAS XT946 120/100-18" (czerwony pasek) vs PIRELLI Scorpion MX eXtra X 120/100-18"? Na moim placu boju pozostały tylko te dwie gumy. Na PIRELLI obecnie jeżdżę i jestem bardzo zadowolony sęk w tym, że coraz częściej polecanymi oponkami są właśnie te Mitasy i dodatkowo są parę złotych tańsze. Gumy pokroju Dunlop D952 czy Miechelin AC10 odpadają, miałem oba modele i dla mnie porażka, a Dunlop to już w ogóle (plus to trwałość, ale trakcja mierna). Miał może ktoś jedną i drugą, jak z trwałością u Mitasa (nie leci w oczach?), która lepiej sprawdza się w umiarkowanym terenie (trochę błota, trochę twardej ziemi z trawą korzeniami i śladowymi ilościami kamieni) bez piasku?
Z góry dzięki za porównanie tych dwóch oponek.
Zdrówka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 14:38, 12 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
u nas sporo używa C-18 z żółtym/zielonym paskiem i dają radę, właśnie będę taką testował,
mam na zbyciu jedną w dobrej cenie jak chcesz przetestować - dział giełda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Nie 19:54, 12 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Ja dzisiaj zamowilem 140/80/18 six days po testach opisze jak sie sprawuje ,z dostawa 76euro wiec cena jak dla mnie znakomita . Teraz jezdze na c10 i jakos mi nie lezy bo traci czesto trakcje na wysokich podjazdach tak wiec sie okaze czy oryginal daje rade bo jeszcze jej nie mialem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Nie 21:19, 12 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Tubliss, twarda opona najlepiej Metzeler 6days, Michelin Enduro a nawet GoldenTyre 140ki enduro i w lesie to wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz607
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ~Radzyń Podlaski
|
Wysłany: Pią 5:03, 17 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Testowal ktos CST Grand Prix?
W jezdzie duza jest roznica miedzy 140/80 i 110/100?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Czw 10:56, 30 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie a ma ktoś porównanie opony między mitasem c-12 a Pirelli Scorpion MX Extra X.
Nie wiem, którą wybrać. Michała kiedyś miałem to zadowolony nie byłem.
Tern to głównie las, trawa, piasek, raczej twardo, trochę błota
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:01, 30 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Mitasa nie używałem - Ale Pirelka Scorpion jak dla mnie bardzo OK - teren raczej endurzenie jak u ciebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
electro
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:25, 30 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Cześć,
Czy ktoś z Was przerabiał temat EF-07 2x zielony, zielony, żółty?
Teren: głównie góry: kamienie, strumienie, korzenie.
Jestem super zadowolony z XT-946 ice soft, przyczepność jest niesamowita. Ale na tublissie niestety ta opona ma za cienki carcass - łatwo ją przebić a jak się pojedzie chwile na przebitej, to potem już nie uszczelnia, bo krawędzie ma zjechane.
Na wyjazd do Rumunii chciałbym spróbować EF-07. Mam trzy dni jazdy na zawodach, więc pewnie nie podwójny zielony pasek. Celuję w pojedynczy zielony, w ostateczności żółty, ale nie wiem, czy nie stracę za dużo przyczepności. Macie doświadczenie z tą gumą na tublissie i w technicznym terenie?
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|