Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Opona tył 18 do EXC
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 53, 54, 55  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FACTORY




Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NIEMCY

PostWysłany: Nie 10:48, 22 Sty 2017    Temat postu:

A czy 140 nie trze o tlumik ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez FACTORY dnia Nie 10:49, 22 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
r2r




Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:58, 22 Sty 2017    Temat postu:

FACTORY napisał:
A czy 140 nie trze o tlumik ?


na pewno nie w 525 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 11:33, 22 Sty 2017    Temat postu:

140 czy 120 to nie do konca wyznacznik Razz bo tylko rozmiar balona
np mitas ef07 140 rozmiar jest węzszy niż mitas 754 o rozmiarze 120. - realnie, w 754 kosktki są duzo wyższe i rozłożone jak sie do tego dorzuci niskie cisnienie to sie robi szeroki kapeć i potrafi dotknąć wydechu. ale generalnie bez problemu - tez duze znaczenie ma ile gleb było na prawą strone Razz bo wydechy sie łatwo dosyc gną do srodka


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Nie 11:34, 22 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DjLeonn




Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SJZ

PostWysłany: Nie 15:46, 22 Sty 2017    Temat postu:

zazwyczaj FIMowskie mają zaniżoną szerokość 120=140

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DjLeonn dnia Nie 15:47, 22 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysztof_eM




Dołączył: 24 Maj 2016
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:16, 22 Sty 2017    Temat postu:

A doradzi ktoś co z oponami do 450sx ?
Przód 21 tył 19. Póki co miałem wrzucone d952 i średnio jestem z nich zadowolony. W piachu fajnie kopały tyle że trzymanie boczne raczej słabe. Potrzebuje coś co będzie się fajnie wgryzać w teren raczej miękki/trawiasty czasem jakaś żwirownia i nie będzie problemu z utrzymaniem się w bandzie na zakręcie. Po asfalcie nie śmigam chyba że trzeba przez ulice przejechać Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Nie 19:14, 22 Sty 2017    Temat postu:

DjLeonn napisał:
zazwyczaj FIMowskie mają zaniżoną szerokość 120=140


mitas ma równo 140 balon, zresztą wymiary producent podaje na swojej stronie. z kostkami to jest prawie 160.

a tak jak wyżej ktoś pisał czy o tłumik trze to nie zalezy od opony tylko tłumika i zadupka, ile przeszedł gleb.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pon 17:29, 13 Lut 2017    Temat postu:

Panowie teraz na wiosnę co byście bardziej polecali. Chodzi mi o przód i tył. Takie komplety mi wpadły w oko:
1. Metzeler Mce 6 Days Extreme
2. Micheli s12 xc
Na pewno szukam cos dobrego na błoto w lesie ale i dojazdy po mokrym asfalcie sie znajdą. Exc 400


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 19:25, 13 Lut 2017    Temat postu:

mam teraz 6 days extreme na przodzie - jedzie świetnie
na tył też wolałbym Metzelera niż s12xc, chyba że potrzebujesz coś bardziej trwałego niż 15mth, to wtedy s12, ale wtedy zamiast s12 wolałbym c-18 żółty Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pon 20:16, 13 Lut 2017    Temat postu:

Tylna żeby wystarczyła tak do cieplejszej pogody i automatycznie suchszej. Przód mogła by polatać dłużej. Metzeler six days na sliskiej trawie i błocie lepiej jedzie niż s12?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 21:43, 13 Lut 2017    Temat postu:

przód spokojnie sezon zrobi, tył tak 15-20mth, na mokrej trawie s12 bokiem trzyma lepiej, ale podjazdy, korzenie kamienie extreme to metzeler wygrywa, c-18 żółty to tak pomiędzy, tak że zależy co jeździsz, jak bardziej cc/mx to s12 , jak konkretne endurowanie po lesie to zakładaj metzelera

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarcinKTM




Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 0:56, 14 Lut 2017    Temat postu:

na takie warunki o których piszesz ja polecam dunlop mx3s przod a na tył mitas xt 754. Taki komplet sporo znosi. Wysoka kostka. Piach błoto podjazdy szybkie przeloty targa dobrze. Teren trawa/piach/las podkarpacie północna cześć na te rejony sie sprawdza super Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:23, 14 Lut 2017    Temat postu:

Czy ten na tyl mitas xt754 wychodzi tez w rozmiarze 140/80-18 czy 120/90-18? Jaki kolor paska szukac na teren co kolega wyzej opisuje ? Czerwony?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 13:17, 14 Lut 2017    Temat postu:

mitas jest tylko 120 ( ale jest szeroki jak inne 140stki bo balon ma 120 ale kostki na boki mocno wychodza )

czerwona jest crossowa, wiec w ciezki teren średnia

najlepsza zielona


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:28, 14 Lut 2017    Temat postu:

Pomiedzy czerwonym a zielonym paskiem jest zolta? Czyli srednia twardosc? Dobrze mysle? Mialem kiedys ef07 z zielonym paskiem to w oczach leciala kostka. Glownie lasy, szybkie polne przeloty, mech, korzenie latam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 13:50, 14 Lut 2017    Temat postu:

niestety albo opona jest dobra albo zywotna Very Happy jak szukasz trakcji to opona jednoczesnie nie bedzie zywotna

tak czerwona to jest toeroetycznie crossowa
zółta cross country
zielona enduro
podwójna zielona xtreme enduro

tylko chyba podwójnych nie ma - chyba że jakis nowy wypust i są już.

zalezy włąsnie gdzie i jak sie lata jak na przelotach mozna myslec o zółtych. sa troche twardsze. ale te zielone w górach w mega ciezkich terenach dają rade

wiec tobie na przeloty szybki takie opony sie nie nadadza za bardzo, one mają miekkie karkasy przez to opona na winklach mocno pływa i moto nie prowadzi sie zbyt dokładnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 53, 54, 55  Następny
Strona 31 z 55

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin