|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciegww
Dołączył: 29 Lut 2016
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ryki
|
Wysłany: Wto 17:38, 27 Wrz 2016 Temat postu: padnięty stator? |
|
|
ostatnio w moim kacie padło ładowanie aku, mierzyłem multumierzem najpierw napięcie na statorze później oporność (bezpośrednio za statorem) , obydwa pomiary wyszły poza norma jaka podaje serwisówka (np, nominalnie na żółtym kablu 15v u mnie 0,2v, na wtyczce między stykami nominalnie 30v u mnie 3~4v , oporności też grubo różnią się od tych podanych w serwisówce) chciałem się upewnić czy to na bank padnięty stator czy możliwe że coś innego bo jestem totalnie zielony w tych sprawach a nie chce na darmo go dać do przewijania. stator na pierwszy rzut oka wygląda ok nawet elektryk któremu dałem mówi że jakby się spalił to było by widać że coś się zagrzało. dodam że zawsze miał problemy z paleniem z rozrusznika, z kopa na strzał do tej pory moto ładnie pali
rfs 02' jak coś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 19:10, 27 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
wysylasz tutaj [link widoczny dla zalogowanych] sprawdzenie darmowe jak Ci odpowiada cena przewijaja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sniadypl
Dołączył: 09 Sty 2016
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: Wto 19:18, 27 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Zmierz oporność między przewodami statora. Jak 0 to padnięty - ostatnio zmieniałem w 450.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciegww
Dołączył: 29 Lut 2016
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ryki
|
Wysłany: Wto 21:37, 27 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
właśnie oporność tak była mierzona na wtyczce ( między dwoma pinami) oporność wyszła trochę ponad 20 omów a serwisówka podaje 100 , jest możliwe że poprostu część uzwojenia padła ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 9:01, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
nie mozliwe. albo pada całkiem albo w ogole. ty mierzysz opornosc jednego drutu - jednego zwoju. albo jest przerwany, albo ma przejscie. chyba że gdzieś go np zgrzało i częsc sciezki zespoliło - ale wtedywizualnie widac jakies uszkodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sniadypl
Dołączył: 09 Sty 2016
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: Śro 9:28, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie oporność była różna, czasem nawet poprawna i odpalał. A później już 0. Ponoć roczniki '02 '03 miały felerne statory.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciegww
Dołączył: 29 Lut 2016
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ryki
|
Wysłany: Czw 0:03, 29 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
źle sprawdziłem z serwisówką - oporności tak jak serwisówka podaje są ok dla pulser coil i excitera , natomiast dla charge coil (niżej wrzucam link do screena z serwisówki) wychodzi nieco wieksza - powinno byc ok 0.65 i 0.16 a w tych obu przypadkach wychodzi mi 1.6, możliwe że to sprawa zbyt topornego miernika? bo mam tam najmniejszy zakres 200 omów , dziwna sprawa bo koło zamachowe wygląda w porządku
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maciegww dnia Czw 15:40, 29 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciegww
Dołączył: 29 Lut 2016
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ryki
|
Wysłany: Czw 15:43, 29 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
sprawdzone dokładniejszym miernikiem pokazuje 0,2/0,1 gdzie powinno być 0,16 czyli stator ok i wszystko by wskazywało na koło zamachowe. Czy jest jeszcze coś co mogło paść? Wolał bym wyeliminować wszelkie możliwości przed kupnem nowego magneta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ewertas
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Czw 19:53, 29 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
A sprawdzałeś regulator napięcia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciegww
Dołączył: 29 Lut 2016
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ryki
|
Wysłany: Pią 7:47, 30 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
sprawdzany wg serwisówki - odłączyłem go na jałowych obrotach, ładowania jak nie było tak nie ma, żarówka ledwo co świeci,
na magnecie jest ledwo widoczne, malutkie pęknięcie , czy taka pierdoła może wpływać na jego pracę ? wstawiam zdjęcie
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maciegww dnia Pią 7:44, 30 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|