Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pali płyn chłodniczy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piesy




Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:40, 13 Sty 2017    Temat postu: Pali płyn chłodniczy

Sprawa wygląda następująco. Po odpaleniu motocykla kopci jak lokomotywa spalonym płynem na łączeniu kolanka i głowicy. Później przestaje. Czy to możliwe żeby podczas dłuższego postoju gdzieś tam się zbierał płyn i po uruchomieniu go wypala? Z wydechu nie dymi. Na bank jest to palony płyn a nie spaliny. I jeszcze jedna sprawa. Zawory ustawione i po odpaleniu super cicho chodzi a i im bardziej się rozgrzeje tym bardziej słychać zawory. Przecież powinno być odwrotnie

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piesy dnia Pią 21:41, 13 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 21:50, 13 Sty 2017    Temat postu:

co to za pojazd ? olej sie nie miesza z płynem ? mozesz mieć nieszczelnosc drobną w postaci np pękniecia głowicy płyn sie sączy i po odpaleniu jest jak jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piesy




Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:22, 13 Sty 2017    Temat postu:

EXC400. Na weekendzie zdejmę kolanko i zerknę czy widać gdzieś wyciek. Aha i jeszcze z tej dziurki pod pompą wody też na zimnym silniku pocieknie trochę płynu po odpaleniu. Później przestaje. Może być że jak puściły uszczelnienia pompy to dostaje się do wydechu? Zastanawiam się czy na razie wymienić same uszczelniacze czy od razu zrzucać głowicę

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piesy dnia Sob 7:26, 14 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 8:29, 14 Sty 2017    Temat postu:

jak cieknie pompa to płyn sie dostaje tylko przez ten odpływ. chyba że ktos źle zamontowł uszczelnaicze to by pchało płyn/olej do sobiebie, czyli miałbys płyn w oleju

EXC 400 to nadal nic nie mówi. rok podaj. co to za silnik w ogóle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piesy




Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:45, 14 Sty 2017    Temat postu:

RFS z 2004. Z montażem raczej nic nie było spieprzone bo od roku jak go mam nic się nie działo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 8:54, 14 Sty 2017    Temat postu:

to nie ma znaczenia. chodzi mi o to że czasami widze jak ludzie pchają do siebie uszczelniacze. wtedy płyn moze nie isc w odpływ tylko na silnik. a co ma sie dziać wcześniej jak uszczelniacz trzymał....

tak czy siak jedyny dostęp wody jest raczej przez pękniecie głowicy niestety lub padnieta uszczelka pod głowicą. wiec bez rozbierania sie niczego nie dowiesz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skrobik




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:24, 16 Sty 2017    Temat postu:

Miałem podobny problem z kopceniem przy odpalaniu na nagrzanym silniku nic się niedziało, płynu nie było w oleju wiedz myslałem ze uszczelka ale niestety okazała się głowica.
Zdemontuj gażnik daj na rozrusznik i luknij czy nie pokazuje się płyn przy zaworach
najłatwiej zrobić to telefonem z latarka i wł kamera.
A co do pompy wody to w rsf często sie wyciera wałek i trzeba dać ciaśniejszy uszczelniacz, ja tak przelatałem cały sezon i jest bajka nic nie cieknie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piesy




Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:05, 27 Sty 2017    Temat postu:

Skrobik a możesz napisać gdzie było to pęknięcie? Na twojej fotce na poprzedniej stronie widzę taką rysę idącą od gniazda zaworu lewego. To było to?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin