|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:07, 03 Wrz 2012 Temat postu: pęknięty karter |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
co z tym zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 16:13, 03 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
kupić nowy używany.
spawać raczej bym nie spawał ponieważ idzie pękniecie przez gniazdo łożyska a tam są duże naprężenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:16, 03 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
no niby coś tam idzie ale łożysko siedzi niżej
myślałem zagiąć i skleić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 16:20, 03 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Skleić?
To nie komarek
Ewentualnie spawanie TIG'iem przez jakiegoś fachowca, ale najlepiej dorwać jakąś używkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:50, 03 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
nie żebym tak gadał bo szkoda kasy ale zauważcie że łożysko jest w swoim gnieździe i to pekniecie nie ma nic do tego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 18:10, 03 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
przy kupnie swojego kata miałem spawane kartery w tym miejscu. nadmiar spawu splantowany niby nie ma problemów ale łożysko które tam siedziało po przewróceniu kartera samo wypadało. Jeśli gdzieś znajdę foty to wrzucę jak on wyglądał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:14, 03 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
a co do wypadania to mi bez tego wypadało samo
mam wszystkie nówki łożyska w tym silniku i lepiej by to było naprawić dla mnie
asteros będę wdzięczny za fotki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Pon 18:56, 03 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 18:20, 03 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Lepszy używany niż spawany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 18:59, 03 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czym to spawają ale ja wymieniłem na używke dałem chyba 450zl ale średnio jestem zadowolony. Były chyba 2 zerwane gwinty i luz w gnieździe łożyska wysprzęglika. Mój kat to ogólnie padło ale nie zamierzam go remontować bo za dużo w niego weszło a i nie zamierzam sprzedawać. Myślę o kupnie 144/200/300 lub nowszej 125 i poprzekładać lub choćby przebić numery(nikt na tym nie straci a ja zyskam)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:31, 03 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
no z tego co sie dowiedziałem to tigiem się to da pospawać
a jak Ci się to trzymało ten spaw? dawał? radę? nic się nie działo?
może mi ktos napisac co to za materiał dokłądnie z którego są kartery
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Pon 19:37, 03 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 19:41, 03 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Kartery to standard - aluminium. W tym wypadku tylko TIg i dobry spawacz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:57, 03 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
ale tu są jakieś dodatki magnezu ponoć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 20:00, 03 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
To nie przeszkadza. Przy spawaniu tigiem aluminium można dodawać dodatki, np właśnie magnez etc i nic się nie stanie. To tylko dodatkowo umacnia materiał i własnie tig to przetopi i zespawa bez problemu. Dlatego m.in powiedział by spawacz był doświaczony a nie jakis z pierwszej łapanki. Ogólnie najlepiej karter sprawny, używany dorwać, ale spawanie to właśnie tańsza alternatywa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:52, 03 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
można próbować to spawać ale późniejsze doprowadzenie tego elementu do prawidłowego stanu (frezowanie gniazd pod łozyska, nawiercenie i gwintowanie otworów, planowanie płaszczyzn) bedzie nie opłacalne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 21:26, 03 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Te kartery leżą gdzieś w garażu ale maja kilka pozrywanych gwintów poobijaną płaszczyznę pod cylinder i właśnie luz na łożysku wysprzęglika gdzie było pęknięcie. Używki z tego roku ciężko dostać ze zdrowymi gwintami a poza tym te roczniki są już zmęczone i gwinty łatwo padają.
PS Macie jakiś pomysł na przywrócenie działalności tych karterów? Chodzi o splantowanie płaszczyzny ale co potem? dorabiać uszczelkę 1.00 lub więcej?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Pon 21:27, 03 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|