|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Czw 16:05, 13 Wrz 2012 Temat postu: Pęknięty karter przy korbowodzie |
|
|
Witam,
historia długa ze smutnym zakończeniem.
Przed wczoraj poziom oleju był w okolicach połowy oczka. Wczoraj jeździłem sobie po polach w błocie, zaliczyłem delikatną glebę, motocykl uderzył jedynie kierownicą o ziemię. Po tej glebie miałem problemy z odpaleniem silnika, rozrusznik nie miał siły pchać jakby tłok chodził bez smarowania, odgłos jakby piach szorował. W końcu odpaliłem (to chyba był błąd), dojechałem do domu bez większych problemów, tylko dźwięk silnika się zmienił z okolic przodu silnika było słychać jakby świszczenie, jak nie które samochody mają turbosprężarki. Po powrocie do domu dolałem oleju, brakowało ponad 300ml!!! nie wiem jakim cudem, ponieważ nie ma żadnych wycieków i nie kopci, czasami tak mam że doleje trochę a po jeździe i wystygnięciu silnika jest go bardzo dużo. Dziś chciałem odpalić mojego KTM lecz sprawiło mi to bardzo dużo problemów, kilka razy z rozrusznika i sporo z kopki a gdy odpalił wybrałem się na przejażdżkę, dosyć mocno przygazowałem i pękł karter. Poniżej zdjęcia:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I co z tym zrobić?
Zacząłem rozbierać silnik, niedawno wymieniałem olej, może 2 mth temu a moja śruba od spustu wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
pełno opiłków metalu, już wcześniej miałem z nimi problem, na filtach siateczkowych, lecz myślałem że to ze skrzyni biegów gdyż biegi zaczęły ciężko chodzić.
P.S zostawiłem po sobie 2 spore czarne plamy oleju, lecz olej ciągle był w połowi oczka, więc już nic nie rozumiem...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Czw 16:07, 13 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batsopot
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:09, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
z tego co widze walek balansowy umarł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:46, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
rozwaliło łożyska na wałku wyrównoważającym, jak nic pozatym nie uszkodziło to szukaj nowych karterów i składaj od nowa silnik ale prawdopodobnie szkody będą większe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Czw 19:45, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Całe łożysko się wysypało, dzisiaj zdemontowałem silnik, zobaczymy co dalej.
Głównie mi chodzi dlaczego tak się stało, miałem różne przygody z olejem, raz za duzo, raz za mało i to z dnia na dzień, ale to raczej nie wiele wspólnego ma, chyba że coś się w magistrali olejowej zapchało bo po glebie 1 dnia niby nic sie nie stało a nie chciał odpalić jakby na sucho chodził i było za mało oleju, dzisiaj był olej ok i BUM!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Czw 19:50, 13 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|