|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Keny
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Czw 21:36, 30 Sie 2012 Temat postu: Pierścienie |
|
|
Jak załozyć pierścień uszczelniający na tłok tzn. , któa stroną. N jednej stronie jest wybity znak 0 , czy ten zank ma być do góry? Dziwny mam pierścień olejowy przy tłoku wossnera tzn. składa się z dwóch cieniutkich pierścieni i jednego takiego karbowanego, w orginale był w całości a wewnątrz sprężyna spiralkowa. Ten olejowy wossnera wygląda na cholernie delikatny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batsopot
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 4:41, 31 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
oznaczenia do gory ,olejowe takie sa ,pierscienie poprzesuwane wzgledem siebie (zamki)co 90 stopni (sa cztery uszczelniajacy ,zgarniajacy,dwa olejowe "blaszki" 0
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 9:50, 31 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
oznaczeniami do góry. Pierścień normalny, takie same są np w skuterach .
Zamki także możesz ustawić co 180stopni względem sworznia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Keny
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Sob 13:22, 01 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki za wyjaśnienie, czyli orginał to ma ten drugi pierścień uszczelniająco-olejowy, a te z wossnera typowy olejowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gandzo85
Dołączył: 11 Lis 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:20, 14 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Jak ustawić pierścienie, gdzie jest: jeden uszczelniąjący oraz dwa olejowe wraz z takim pofalowanym pierścieniem?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gandzo85 dnia Sob 12:21, 14 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toivias
Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kato
|
Wysłany: Sob 17:20, 14 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Też ostatnio miałem ten problem
Ułożyłem według poniższego schematu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gandzo85
Dołączył: 11 Lis 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toivias
Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kato
|
Wysłany: Sob 18:16, 14 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
No według serwisówki Vertex, nie do końca Lobo moto poprawnie składa
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 20:06, 14 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
wazne jest aby nie były koło siebie - a w ktora strone dokładnie to juz niuanse
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gandzo85
Dołączył: 11 Lis 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:33, 14 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Też tak właśnie wyczytałem po wszelakich forach zagranicznych. Jeśli są 3 pierścienie (1 kompresyjny, 2 zgarniające) to można je ustawiać w logo Mercedesa co 120 stopni. Jeśli są 4 pierścienie czyli 2 kompresyjne i 2 zgarniające to ustawiać w "X".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|