|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łodzianin
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 23:24, 11 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Tak, to są motogodzin.
Dam Ci dobrą radę - Znajdź na stronie kristofsx "user manual" książka użytkownika, z niej dowiesz się najwięcej. Mi na początku bardzo pomogła w zrozumieniu sprzętu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trascy
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Sob 23:32, 11 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
tak, tak tego user manuala mam tu pod reka bo juz mi Henio podesłał linka także no problem, ale manual manualem a moto po wielu latach sie roznie zachowuje i czasem lepiej i szybciej jakis problem jest rozwiazac pytaniem na forum najwyzej jak to bedzie przeszkadzac to zdejma temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trascy
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Sob 20:48, 09 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
jezdze juz jakis tam czas, wczuwam sie coraz bardziej w to moto i kolejna dla mnie troche sprawa zagadka, zawór wydechowy- czy to normalne do akceptacji ze czasem sie nie zamknie ? mam na mysli tutaj to ze najczesciej przy rozgrzewaniu silnika 1 odkrecenie solidne powoduje ze zawor zostaje otwarty-takie przynajmniej odnosze wrazenie, bardzo glosno pracuje silnik i kompletnie brak mocy na dole, zero reakcji na manetke , oczywiscie chwile pozniej jestem w stanie to manewrujac gazem i biegami wyeliminowac, ale z ciekawosci jeden raz przy takiej sytuacji zatrzymałem moto postawiłem na nodze i tak czekałem lekko gazowałem na luzi i nic zawor otwarty i chyba sam by sie z automtu nie zamknał czy to mozliwe przy niedogrzanym silniku i tej konstrukcji czy to juz wymaga regulacji badz wymiany ktoregos elementu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 21:06, 09 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jeżeli zawór się nie zamyka, to prawdopodobnie zawalony nagarem, dobrze wyczyścisz dopiero przy demontażu cylindra.
Jak kupowałem sprzęta to jeżdżony był na castrolu, zawór skrobałem z centymetrowego osadu z nagaru, teraz jeżdżę na motorexie i co remont zawór tylko włókniną przecieram
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trascy
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Sob 21:11, 09 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
ale to jest jednorazowy incydent, moze ze 2 razy w ciagu jazdy sie to zdazy a tak to chyba wszystko normalnie moto jedzie przyspiesza i mnie zaskakuje co jakis czas jak na ta pojemnosc :)pokrywy zaworu nie rozbieralem to przyznaje odrazu, cylinder byl tylko sprawdzany czy zawor chodzi no i chodził czy to moze miec jakis wpływ na kopcenie dymienie w jakims zakresie obrotow badz w jakims momencie jazdy ? zimny niedogrzany ale juz cieply ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tkaczy
Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:11, 09 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Na jakim oleju jeździsz i w jakiej proporcji robisz mieszankę? Przy najbliższej okazji wyczyść mechanizm, nie zaszkodzi I jak to w dwutakcie, musi być maneta do porządku odkręcana nie ma jazdy w laczkach po bułki do sklepu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trascy
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Nie 20:32, 10 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
ipone samurai od 1;50 do 1;60 -to chyba nie tak najgorzej do jazdy raczej po ulicy, " I jak to w dwutakcie, musi być maneta do porządku odkręcana, nie ma jazdy w laczkach po bułki do sklepu" -czesto powtarzane stwierdzenie, do dzis nie rozumiem co to ma na celu ? ja tym moto jezdze na codzien do pracy i nie zamulam staram sie go na odpowiednich obrotach zawsze trzymac, nie na maxa ale zawsze na tych na ktorych juz jedzie do przodu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trascy
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Sob 18:21, 06 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
dzisiaj wzialem sie wstepnie za nowe regulacje zaworu, odkad go mam to ustawienie było takie ze czesc ruchoma zaworu była prawie zgrana z gorna kreska tego drugiego elementu, ustawilem na rowno te kreski i katastrofa- odczucie takie jakby zawor wogole sie nie otwieral, no to spowrotem rozkrecanie i w druga strone tym razem sam srodek kreske na ruchomym elemencie ustawiona pomiedzy, i w dalszym ciagu jest zle nie ma juz tego kopa co miał, czy jest przy tym ustawianiu jeszcze cos o czym nie wiem ? bo nie bardzo wiem jak sie jutro za to zabrac, a do tego znowu jakis problem z gaznikiem i szczerze mowiac zgrac mi te 2 rzeczy to ciezka sprawa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|