Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pierwsze dni na EXC 125
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Sob 21:28, 04 Cze 2016    Temat postu: pierwsze dni na EXC 125

witajcie od kilku dni mam WRESZCIE swojego Ktm'a z 2003 roku, przesiadłem sie z Husqvarny SM 125, i pierwsze co to megaa, nie spodziewałem sie w klasie 125 takiej rożnicy mocy itd, narazie na kostkach ale planuje koła SM, może trochę przesadze ale bardzo mnie zdziwiło jak przy konkret przyspieszaniu i zmianie biegów np. z 2 na 3 przód idzie do góry Smile ale moze to norma, wszystko było by fajnie gdyby nie to przy ostrej jeździe kopci jak sam skurw......, i to myśle ze wstyd tak po drodze jezdzic bo nic za mna nie widac, mieszanka 1;40 teraz gdzies doczytałem ze 1;60 styka do mieszanej jazdy troche ostro troche mniej i tak przy nastepnym tankowaniu zaleje, nie rozbierałem jeszcze cylindra i nie wiem co tam jest ale kompresja jest spoko- w przyszłym tyg. bedziemy rozbierac, od strony magneta w miare sucho. Czy to wina moze byc obu uszczelniaczy wału ze kopci od pewnych obrotow nieustannie ? czy poprostu kazde wysilone 2T dymi i nic sie z tym nie zrobi ? jak ktos sie ustosunkuje to z góry dzieki , pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 21:35, 04 Cze 2016    Temat postu:

2T nie powinno dymić przy normalnym lataniu ( pomijam to że np cisniesz cisniesz, a potem masz 100 metrów terenu gdzie praktycznie same wolne obroty, a potem nagle dasz mu po garach znowu )

jak dymi to albo:

1) za słaby olej lejesz
2) za duzo oleju
3) wali uszczelniaczem ze skrzyni
4) źle wyregulowany gaźnik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Sob 21:42, 04 Cze 2016    Temat postu:

1 castrol racing 2T - ponoc dobry Smile
2 1:40 na dzis od jutra albo 1:60 albo 1:50 doczytam jeszcze co kto jak poleca
3 to mnie właśnie mocno zastanawia
4 keihin- chyba oryginalny -pali z 1 ciepły zimny bez ssania , bede obserwowac co i jak z czasem


to mój pierwszy KTM Smile:>) postaram sie zadbac jak najbardziej od pierwszych dni Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Nie 0:01, 05 Cze 2016    Temat postu:

Jak pali bez ssania to już na wstępie jest za bogato.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 8:29, 05 Cze 2016    Temat postu:

A castrol racing też szałowym olejem nie jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 8:57, 05 Cze 2016    Temat postu:

to że gaźnik keihin i ze ładnie odpala to nie znaczy że np na wysokich obrotach nie podaje za duzo paliwa Razz gaźnik ma jakby 3 zakresy ( umownie ) i na wolnych moze miec np za ubogo a na wysokich moze miec odwrotnie - za bogato. i moze wtedy walic dymem, przyduszac sie itp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Nie 11:41, 05 Cze 2016    Temat postu:

castrol na wykonczeniu to sprobujemy w takim raziew coś innego, do gaznika tez zajrze dzisiaj obnizymy igle i zobaczymy ale to bedzie juz ostatni ząbek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 12:43, 05 Cze 2016    Temat postu:

trascy napisał:
castrol na wykonczeniu to sprobujemy w takim raziew coś innego, do gaznika tez zajrze dzisiaj obnizymy igle i zobaczymy ale to bedzie juz ostatni ząbek


Zacznij lepiej od sprawdzenia świecy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik




Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hawick / UK

PostWysłany: Nie 12:48, 05 Cze 2016    Temat postu:

Źle myślisz z tą iglicą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Nie 13:00, 05 Cze 2016    Temat postu:

swieca czysta, brazowa wyglada ok, jak nie ustawie gaznika to i tak jestem nastawiony na te uszczelniacze wału na porzyszly tydzien

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
delta6583




Dołączył: 24 Mar 2015
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:12, 05 Cze 2016    Temat postu:

Też jeżdżę na castrolu i trochę dymi, ale 2t musi dymić.
Ja robię mieszankę 1;40 lub 1;35 roznie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Nie 15:18, 05 Cze 2016    Temat postu:

To nie japoniec, 1:35 😨 to masakra. Rób 1:50, olej motul, ipone,motorex.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Nie 19:18, 05 Cze 2016    Temat postu:

dolalem troche nowego paliwa, wyjechalem z placu to troche pokopcil i po takim solidnym wykreceniu tak jakby mu przeszło , ze na pstrykniecie palca nagle sie zmieniła praca silnika i sie obroty upłynniły Smile moze cos przytkane było , podjechałem w lekki teren zeby go troche powykrecac ,zobaczyc co sie bedzie działo i do całkiem wysokich obrotow jest spoko,czysto, na tych juz bardzo wysokich troche zaczyna dymic ale juz sporo mniej ale na mxymalnym gazie zaczyna przerywac - jest jakis limit obrotów na zapłonie ze go odcina ? czy raczej takiego typu moto nie powinno tak mieć ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Nie 21:08, 05 Cze 2016    Temat postu:

Przerywanie obrotów to typowy objaw źle wyregulowanego gaźnika.
Poczytaj o regulacji 2t i do roboty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Sob 21:04, 11 Cze 2016    Temat postu:

po kilku kolejnych dniach testów swojego KTMa dopisze tu coś , mianowicie pokopci jak zimny jak sie nagrzeje to nawet przechodzi wiec jest w miare ok Smile , gaźnik jeszcze nie rozbierany tylko iglica regulowana ale co zauwazylem to po skonczeniu jazdy po zgaszeniu potrafi wypluć paliwo z wezyka-ten który odchodzi od dołu gaźnika, mam ten wiekszy prostokatny licznik i on ma jakas wartosc oznaczona H po zakupie 512;0 a dzisiaj 513;2 czyli to moga byc motogodziny ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin