|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PF7
Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Prosto z piekła.
|
Wysłany: Pon 21:19, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Lam3r napisał: | Nie oszukujmy się, jest to jednak trochę kosztowne hobby i w przypadku zakupu wyczynowego 4T za 6-7k jeżeli trafisz na minę to na dzień dobry wpakujesz dodatkowo połowę wartości motocykla w remont. Fakt, że wtedy jezdzisz te 2 sezony ale jesteś przygotowany na taki wydatek już po zakupie motocykla? Jeśli tak, to inna sprawa, możesz pomyśleć o 4T. |
Min. właśnie dla tego chce tylko 2T .
Teraz waham się jeszcze tylko czy exc 125 czy 200. Moc 200 będzie wystarczająca, ale też nie taka, która mnie tak zmasakruje, że po 10 min będę miał dość, a po za tym żywotność silnika i chyba tańsze utrzymanie niż w przypadku 125 przemawia "ZA". Jeszcze jest opcja 250 ale raczej będzie za mocna na początek i za tą kasę często pewnie można trafić na dobite sztuki, dlatego chyba jestem raczej na nie w tym przypadku, choć może jakbym znalazł jakieś dobre moto, jak dla mnie może być nawet bez papierów więc to też + bo takie chodzą sporo taniej. Dzięki wszystkim za rady, jak coś zakupię na pewno się pochwalę, nie mniej jednak jeśli jeszcze ktoś miałby coś do dodania na ten temat to chętnie wysłucham innych opinii.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PF7 dnia Pon 21:23, 23 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:34, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
jak dla mnie to co chce sie kupic nie powinno byc sugerowane kosztami bo z doswiadczenia widze że czy 2T czy 4T jest kosztowne i już. w 4T remontujesz rzadko ale drogo, w 2T odwrotnie, remonty co chwile ale tansze co nie znaczy że darmowe!
bardziej warto wziąc sprzęt pod technike jazdy, tak żeby czerpac przyjemnosc z jazdy, wiec bez sensu kupowac 250tke żeby oszczędzić kilka zł na remontach i sie męczyć. wiem bo sam tak kiedys myslałem i dla mnie to była opcja ;D i kupowałem 250tki w 2T, szybko z nich zrezygnowałem bo były zbyt agresywne i mało przyjemne do jazdy, ja akurat miałem crossówki, wiec całkiem porażka. dlatego wymieniłem na EXC 525 bo na moje tereny same niziny to dobry sprzet a dzieki temu że to 4T na 1 baku duzo dalej dojade, nie musze bujac sie z remontami w srodku sezonu. i sama charakterystyka silnika mi bardziej odpowaida - czyli bardziej przewidywalna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 22:35, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
z tym brakiem papierów to uważaj, jak moto nie ma kwita , to dobrze jest sprawdzić VIN przed zakupem, po co masz się później pocić i chować moto przed policją
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PF7
Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Prosto z piekła.
|
Wysłany: Czw 15:01, 26 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Dziękuję wszystkim za cenne rady, na pewno z nich skorzystam. Od poniedziałku idę do pracy, a już na jesień dla mnie "początek sezonu". LwG chłopaki .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szo
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:13, 26 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Suzuki dr 350 w wersji N
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PF7
Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Prosto z piekła.
|
Wysłany: Czw 20:17, 26 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Nie, za dr 350 dziękuję. Może i pancerne ale do wyczynowej jazdy w górach raczej się nie nadaje. Już wolałbym to DRZ-400 choć z opinii też można wnioskować, że to enduro z gatunku "na ryby, na grzyby".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sid
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Pią 21:14, 27 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Witam ,
Najlepiej to sprawdź sobie dostępność części i ceny wybranego modelu , zarówno 2T jak i 4T i sporządź kosztorys napraw . Sam jeżdżę 200 EXC i na moc nie mogę narzekać , dość proporcjonalnie jest ona oddawana kiedy potrzeba to kręci się wysokie obroty a innym razem lekki gazik . Jak trzymasz gaz to już nieżle można polatać . Co do obsługi i dbałości o stan wygląda to tak : Paliwożerne to jest a dlatego że są to motocykle z wyżyłowanym silnikiem a czymś te koniki trzeba nakarmić i to obojętnie czy 125 czy 200 czy 250 czy 300 EXC 2T podobne spalanie , różnica w mocy i charakterystyce oddawania mocy , ile wlejesz tyle spali do długich wędrówek na pełnym gazie nie polecam. 4T trochę oszczędniejszy ale jeśli wybierzesz wyczynówkę również braknie Ci paliwa przy pałowaniu . Ogólnie do KTM są drogie części mówię o nowych oryginalnych . Inne marki są jakby tańsze . Koszty utrzymania 2T a 4T są tak naprawdę porównywalne jeśli oddajesz moto do serwisu . Może ten artykuł Ci jeszcze pomoże w podjęciu decyzji [link widoczny dla zalogowanych]
Pamiętać też należy o stosowaniu najwyższych środków smarnych 2T motorex , dobrych olei , konserwacji motocykla częstych przeglądach , filtr powietrza to świętość w tym sporcie a w tedy motocykl posłuży nam o wiele dłużej .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PF7
Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Prosto z piekła.
|
Wysłany: Nie 15:06, 06 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Siema, korzystając z wolnych chwil weekendu znalazłem taki oto sprzęt :
[link widoczny dla zalogowanych]
Moglibyście mi powiedzieć czy można coś wywnioskować już po samym wyglądzie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 17:25, 06 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
jak na ten rocznik to utrzymany całkiem dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:30, 06 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Sporo jak za 99 rok, zawsze coś po zakupie trzeba zrobić dolicz kilka zł na start. Za podobną kwotę można kupić nowszego 1-2 lata z zawiasem upside down
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Nie 19:32, 06 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sid
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Pon 18:11, 07 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ładnie utrzymany , ciekawe jak zawieszenie , silnik ( jak gra ) czy jakieś wycieki są . Tak jak kolega wcześnie pisał w tej cenie jak dobrze poszukasz to o 2 latka młodszego można wychaczyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pon 22:27, 07 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Jeśli ma papiery, to cena jest kozacka, jeśli nie, to tak jak koledzy wyżej piszą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PF7
Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Prosto z piekła.
|
Wysłany: Sob 10:40, 09 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
co prawda 4t ale dość fajna cena, co myślicie ? ile się zmienia tłok w takim exc 400 ? 200-300 mth ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 11:37, 09 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
tłok raczej co 150-200, poza tym wygląda ok, przednia guma do wywalenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PF7
Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Prosto z piekła.
|
Wysłany: Sob 12:15, 09 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Dzwoniłem do człowieka od tego moto, ogólnie nie zaciekawie - podobno 3 lata nie było z nim robione, nie ma licznika mth więc nie może mi powiedzieć ile jest przejechane nie wie też kiedy był ostatni remont silnika czy zawieszenia. No ale cóż w tej cenie z 4t nie można było się cudów spodziewać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|