Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pierwszy KTM, a może coś innego ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PF7




Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Prosto z piekła.

PostWysłany: Pon 21:19, 23 Cze 2014    Temat postu:

Lam3r napisał:
Nie oszukujmy się, jest to jednak trochę kosztowne hobby i w przypadku zakupu wyczynowego 4T za 6-7k jeżeli trafisz na minę to na dzień dobry wpakujesz dodatkowo połowę wartości motocykla w remont. Fakt, że wtedy jezdzisz te 2 sezony ale jesteś przygotowany na taki wydatek już po zakupie motocykla? Jeśli tak, to inna sprawa, możesz pomyśleć o 4T.


Min. właśnie dla tego chce tylko 2T Smile.

Teraz waham się jeszcze tylko czy exc 125 czy 200. Moc 200 będzie wystarczająca, ale też nie taka, która mnie tak zmasakruje, że po 10 min będę miał dość, a po za tym żywotność silnika i chyba tańsze utrzymanie niż w przypadku 125 przemawia "ZA". Jeszcze jest opcja 250 ale raczej będzie za mocna na początek i za tą kasę często pewnie można trafić na dobite sztuki, dlatego chyba jestem raczej na nie w tym przypadku, choć może jakbym znalazł jakieś dobre moto, jak dla mnie może być nawet bez papierów więc to też + bo takie chodzą sporo taniej. Dzięki wszystkim za rady, jak coś zakupię na pewno się pochwalę, nie mniej jednak jeśli jeszcze ktoś miałby coś do dodania na ten temat to chętnie wysłucham innych opinii.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PF7 dnia Pon 21:23, 23 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:34, 23 Cze 2014    Temat postu:

jak dla mnie to co chce sie kupic nie powinno byc sugerowane kosztami bo z doswiadczenia widze że czy 2T czy 4T jest kosztowne i już. w 4T remontujesz rzadko ale drogo, w 2T odwrotnie, remonty co chwile ale tansze co nie znaczy że darmowe!

bardziej warto wziąc sprzęt pod technike jazdy, tak żeby czerpac przyjemnosc z jazdy, wiec bez sensu kupowac 250tke żeby oszczędzić kilka zł na remontach i sie męczyć. wiem bo sam tak kiedys myslałem i dla mnie to była opcja ;D i kupowałem 250tki w 2T, szybko z nich zrezygnowałem bo były zbyt agresywne i mało przyjemne do jazdy, ja akurat miałem crossówki, wiec całkiem porażka. dlatego wymieniłem na EXC 525 bo na moje tereny same niziny to dobry sprzet a dzieki temu że to 4T na 1 baku duzo dalej dojade, nie musze bujac sie z remontami w srodku sezonu. i sama charakterystyka silnika mi bardziej odpowaida - czyli bardziej przewidywalna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 22:35, 23 Cze 2014    Temat postu:

z tym brakiem papierów to uważaj, jak moto nie ma kwita , to dobrze jest sprawdzić VIN przed zakupem, po co masz się później pocić i chować moto przed policją

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PF7




Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Prosto z piekła.

PostWysłany: Czw 15:01, 26 Cze 2014    Temat postu:

Dziękuję wszystkim za cenne rady, na pewno z nich skorzystam. Od poniedziałku idę do pracy, a już na jesień dla mnie "początek sezonu". LwG chłopaki . Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szo




Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:13, 26 Cze 2014    Temat postu:

Suzuki dr 350 w wersji N

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PF7




Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Prosto z piekła.

PostWysłany: Czw 20:17, 26 Cze 2014    Temat postu:

Nie, za dr 350 dziękuję. Może i pancerne ale do wyczynowej jazdy w górach raczej się nie nadaje. Już wolałbym to DRZ-400 choć z opinii też można wnioskować, że to enduro z gatunku "na ryby, na grzyby".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sid




Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła

PostWysłany: Pią 21:14, 27 Cze 2014    Temat postu:

Witam ,
Najlepiej to sprawdź sobie dostępność części i ceny wybranego modelu , zarówno 2T jak i 4T i sporządź kosztorys napraw . Sam jeżdżę 200 EXC i na moc nie mogę narzekać , dość proporcjonalnie jest ona oddawana kiedy potrzeba to kręci się wysokie obroty a innym razem lekki gazik . Jak trzymasz gaz to już nieżle można polatać . Co do obsługi i dbałości o stan wygląda to tak : Paliwożerne to jest a dlatego że są to motocykle z wyżyłowanym silnikiem a czymś te koniki trzeba nakarmić i to obojętnie czy 125 czy 200 czy 250 czy 300 EXC 2T podobne spalanie , różnica w mocy i charakterystyce oddawania mocy , ile wlejesz tyle spali do długich wędrówek na pełnym gazie nie polecam. 4T trochę oszczędniejszy ale jeśli wybierzesz wyczynówkę również braknie Ci paliwa przy pałowaniu . Ogólnie do KTM są drogie części mówię o nowych oryginalnych . Inne marki są jakby tańsze . Koszty utrzymania 2T a 4T są tak naprawdę porównywalne jeśli oddajesz moto do serwisu . Może ten artykuł Ci jeszcze pomoże w podjęciu decyzji [link widoczny dla zalogowanych]
Pamiętać też należy o stosowaniu najwyższych środków smarnych 2T motorex , dobrych olei , konserwacji motocykla częstych przeglądach , filtr powietrza to świętość w tym sporcie a w tedy motocykl posłuży nam o wiele dłużej .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PF7




Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Prosto z piekła.

PostWysłany: Nie 15:06, 06 Lip 2014    Temat postu:

Siema, korzystając z wolnych chwil weekendu znalazłem taki oto sprzęt :

[link widoczny dla zalogowanych]

Moglibyście mi powiedzieć czy można coś wywnioskować już po samym wyglądzie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 17:25, 06 Lip 2014    Temat postu:

jak na ten rocznik to utrzymany całkiem dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:30, 06 Lip 2014    Temat postu:

Sporo jak za 99 rok, zawsze coś po zakupie trzeba zrobić dolicz kilka zł na start. Za podobną kwotę można kupić nowszego 1-2 lata z zawiasem upside down

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Nie 19:32, 06 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sid




Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła

PostWysłany: Pon 18:11, 07 Lip 2014    Temat postu:

Ładnie utrzymany , ciekawe jak zawieszenie , silnik ( jak gra ) czy jakieś wycieki są . Tak jak kolega wcześnie pisał w tej cenie jak dobrze poszukasz to o 2 latka młodszego można wychaczyć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pon 22:27, 07 Lip 2014    Temat postu:

Jeśli ma papiery, to cena jest kozacka, jeśli nie, to tak jak koledzy wyżej piszą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PF7




Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Prosto z piekła.

PostWysłany: Sob 10:40, 09 Sie 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

co prawda 4t ale dość fajna cena, co myślicie Smile? ile się zmienia tłok w takim exc 400 ? 200-300 mth ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 11:37, 09 Sie 2014    Temat postu:

tłok raczej co 150-200, poza tym wygląda ok, przednia guma do wywalenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PF7




Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Prosto z piekła.

PostWysłany: Sob 12:15, 09 Sie 2014    Temat postu:

Dzwoniłem do człowieka od tego moto, ogólnie nie zaciekawie - podobno 3 lata nie było z nim robione, nie ma licznika mth więc nie może mi powiedzieć ile jest przejechane nie wie też kiedy był ostatni remont silnika czy zawieszenia. No ale cóż w tej cenie z 4t nie można było się cudów spodziewać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin