|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dwuja
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: Czw 12:55, 28 Mar 2013 Temat postu: pierwszy motor 2T czy 4T ?? |
|
|
siema,
jestem nowy.
Planuje zakupic KTM'A EXC w tym roku. Mialem stycznosc z motorami ale tymi starszej daty... <java>;p. Moje pytanie brzmi : EXC 250 czy 450, 2-sow czy 4-sow.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dwuja dnia Czw 12:55, 28 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 14:55, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Jakim budżetem dysponujesz??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 17:02, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
1200 tys.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dwuja
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: Czw 17:04, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
sory:>, jest to oczywiscie kwota 12000 zl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:26, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
osobiście kupiłbym exc 200
ale czy 4t czy 2t to musi być twoj wybor, przejedz sie porownaj
choc za ta kase w 4t nie bedzie z czego wybierac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertaz
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk - Racibórz
|
Wysłany: Czw 20:55, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Zależy jakie roczniki Cię interesują. Jeżeli któryś z nowszych to 12000 zł to trochę za mało jak na 4T. Chociaż ja np. kupiłem w zeszłym roku exc 450 z 2004 roku za 12500 zł i jak narazie to sprzęt mnie nie zawiódł. Także wszystko zależy od twoich upodobań
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:31, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
i terenu w jakim latasz , jakies gory , skalki, tor crosowy to 2T , wiecej otwartego terenu 4T.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
goger
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Galicja
|
Wysłany: Pią 13:34, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
na pierwszy strzał tylko 2T, na ciężkim 4T tylko złych nawyków się naczusz, wiem po sobie napisz coś w jakim terenie masz zamiar śmigać, bo jak na płaskie to nawet lc4 może być ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 13:48, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
nie do konca sie zgodze.. jak dla mnie 4T na pcozatek też moze byc ok. później po 2T przesiadając się na 4T bedzie trudniej opanowac. pamietam jak siadłem 1 raz na 4T gaz do konca i piłuje ile wlezie i sie dziwiłem czemu sprzet nie jedzie ;P spoko mozna 4T brać na 1 maszyne, niedługo 4T praktycznie wyprą 2T i tak czy siak w dłuzszej perspektywie sie skonczy na 4T.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:55, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
nic nie wyprze 2t
exc będą wieczne...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Pią 14:55, 29 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:28, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Patrząc na konkretnych zawodników i ich maszyny na takim Erzberg czy Romaniacs to można odnieść wrażenie, że w PRO to 2T wypiera 4T.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Pią 16:09, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
W głównej mierze zależy i tak wszystko od kierowcy. W ostatnim czasie na 4t wygrano Roof of Africa, British Extreme Enduro, a wcześniej prawie zawsze ktoś na 4t był w czubie w tego typu zawodach. W endurocross-ie są tylko 4t. Chyba plusy i minusy 2t/4t się równoważą inaczej nie byłoby takich gorących wszędzie dyskusji. Sam wybrałbym teraz 2t, bo takiego jeszcze nie miałem, ale ty musisz sobie sam zdecydować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 17:34, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
tez wystarczy popatrzeć na sporty gdzie typowo 2T górowało czyli FMX i endurocross, czy superenduro nikt normalny nie pcha sie tam na 4T... ale od niedawna coraz częsciej widać zawodników rozbiących backflipy na 4T.,.. no a Taddy nie narzeka chyba na 350 w 4T wygrywając kolejne rundy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:00, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
2T ma tylko jedną poważna wadę - spalanie. Reszta to same plusy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pią 21:02, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
bartek85 napisał: | 2T ma tylko jedną poważna wadę - spalanie. Reszta to same plusy. |
Ale bez przesady kolego-miałem wcześniej 125,jeździłem na 250 i na exc 520 jakiejś wielkiej róznicy nie ma jak sie odkręca...A jak sie nie dba o 4T to można sie w niezłe koszta władować,a w 2T tłok korba ewentualnie cylek do nikasilu albo tuleja i heja;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|