|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Nie 17:32, 15 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
Ma sens co podejrzewasz.
Kiedys czytałem o problemach z wałkiem dzwigienki zaworowej i nawet pomyślałem, że to chyba zbytnia nadgorliwość w poprawianiu fabryki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ciernik dnia Nie 17:33, 15 Gru 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 17:58, 15 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
a ja mysle ze małe szanse na cos takiego, jakby to było zatarte tak że zawór sie nie dał rady domknąć to by po rozebraniu była jakas masakra na wałku. na pewno było by pozacierane na " amen" i wyraxnie widocznie, a nie że cos cięzko wychodziło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Majster128
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ladzin (Krosno)/Kraków
|
Wysłany: Pon 13:36, 16 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
Zdarzały mi się przypadki, w których zawory stawały w prowadnicach z powodu nazbierania tam nagaru. Podobnie mogą stawać dźwigienki w otworach, które się mogły zatrzeć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrolek
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 147
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:56, 16 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
Witam
20 lat temu w 350 kumpla (LC4 350SC) z luzami zaworow działy się cuda. Przyczyną był nadmierny wzdluzny luz dźwigienek na walkach (nomen omen luz podtartych). Luz przy przesunięciu dzwigienki z "prawa na lewo i na oborot" zmieniał się od podparcia do iluś tam nastu setek (nie pamietam dokładnie). Nie dało się wtedy dobrze ustawić wałków, poszły podkładki dystansowe. Mając w pamięci tą sytuację dopytywalem się właśnie o zużycie osi i rozkalibrowanie otworów w dźwigienkach.
Pozdr rr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rrolek dnia Pon 20:00, 16 Gru 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dalti
Dołączył: 16 Maj 2019
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: Pią 17:22, 10 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Tak żeby wnieść coś nowego do tematu
rrolek i tu znalazłem jeszcze jednego winowajce luzu poprzecznego lub jak piszesz wzdłużny na wałku rozrządu,
Element zabezpieczający wałek .przetarcie niewielkie zmierzone -0.07 setek a luz był dosyć spory .Po zmianie na nowy ledwo wyczuwalny .
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dalti dnia Pią 17:24, 10 Sty 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrolek
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 147
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:05, 10 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Elo
Foci jako nie zguglowany nie widze. Może niejasno opisalem sytuacje. Tam, nadmierny luz wzdłużnych dźwigienki na wytartym wału powodował zmianę łożu zaworowego - przesunięcie wzdłużne powodowało tez przesunięcie poprzeczne.
Jak pomogło to super.
Pozdr rr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|