|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszwr
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Wto 11:13, 20 Paź 2015 Temat postu: Pomocy!!! Problem z odpalaniem exc 530 six days akrapovic |
|
|
Witam Panowie z góry przepraszam jesli temat już był szukam na forum niemoge znaleść w internecie coś ta piszą na ten temat ale zadnych kokretów. może ktoś pomoże bo u mnie temat wygląda następująco. motocykl zakupiony od kumpla całkiem niedawno. wszystko było ok dopóki niewymienił tłoka zaprowadził do mechanika na wymiane ten wstawił tłok ze zwiększoną kompresją przy czym stwierdził ze do wymiany jest dysza bo jest za mała i tak zrobił. o tego momentu moto u mnie paliło ale na zimnym bez ssania. na ciepłym jak sie dobrze rozgrzał niechciał juz palić aku zakręcił dwa razy i koniec a z kopniaka bardzo cięzko sie kopało i w dodatku strzelał w komin ale po cieżkich próbach jakoś odpalał ale to juz nie jazda bo miałem dosyć od samego odpalania. na moje oko wydaje mi sie że za bogata mieszanka. w końcu padł akumulator. moto stoji teraz u mechanika.aku założone nowe z kopniakiem i rozrusznikiem po różnych regulacjach zapala. ale tak jak wyciągnie ssanie niema siły na zimnym przekręcić jak jest wciśniete kręci ale nieodpala. w czym tkwi problem prosze o szybką pomoc z góry dzieki i sory jesli już temat był.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 14:16, 20 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Wygląda na typowy objaw zbyt bogatej mieszanki na zamkniętej przepustnicy(wolne obroty). Jaki tam masz gaźnik? Zdaje się że fcr? Prawdopodobnie do wymiany dysza wolnych obrotów (pilot jet), jest też możliwość że jest zbyt wysoki poziom paliwa, albo nieszczelny zaworek ssania, ale to już mniej prawdopodobne. Gaźnik powinien być tak ustawiony, żeby motocykl nie odpalał bez ssania na zimnym silniku, chyba że przy wysokich temperaturach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:28, 20 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Luz zaworowy do sprawdzenia, ssące ustaw na 0,10 wydechy na 0,12. Te silniki dużo lepiej palą na dolnej granicy luzów. Jeśli po tym dalej nie będzie palił to regulacja gaźnika polegająca na doborze odpowiedniej dyszy składu mieszanki + jej regulacją śrubą od dołu gaźnika, do tego pozycja iglicy i regulacja obrotów biegu jałowego. Aby to wszystko zagrało ustaw najpierw gaźnik do pozycji fabrycznych i od tych ustawień zacznij regulować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszwr
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Wto 15:23, 20 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
dzięki panowie wszystko już przekazałem mechanikowi ma sie za to brać lada chwila, dam znać jak coś sie uda o co chodziło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:51, 20 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Jeśli musiałeś po forach internetowych szukać porad dla swojego mechanika to lepiej poszukaj innego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 18:57, 20 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
MlodyRM napisał: | Jeśli musiałeś po forach internetowych szukać porad dla swojego mechanika to lepiej poszukaj innego |
Co racja to racja:) Szczególnie, że to nie żadna wiedza tajemna, tylko podstawa od której zaczyna się serwis każdego motocykla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszwr
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Wto 22:18, 20 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
zgodze sie z wami ale co jeździć trzeba jak najszybciej niechce go usprawiedliwiać ale 530-stki jeszcze niemiał na serwisie bo u nas mało takich sprzętów na mazowszu ogólnie dzięki za porady;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|