|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomas010101
Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Nie 21:28, 25 Lis 2018 Temat postu: Pompa oleju ktm exc 525 |
|
|
Witam wszystkich forumowiczów. Mam pytank do "speców" od silnikow rfs. Przy ostatniej zmianie oleju na korku od spustu oleju znalazlem taki jakby kawalel lozyska igielkowego. Od razu motocykl pojechal do mechanika. Po zdjeciu dekla od sprzegla okazalo sie ze ten plastikowy tryb od pompy oleju sie rozpadł. Motocykl do konca chodzil nornalnie, zadnych objawow. Profilaktycznie wszystko idzie nowe, walek,pompy tryb napedzajacy. Moje pytanie czy mial ktos podobny problem i jaka byla tego przyczyna. Mechanik mowi ze nie wie jaka mogla byc przyczyna, nic nie zblokowane wszystko chodzilo normalnie. Nie chcial bym wywalic kasy w bloto ze po zlozeniu wszystkiego znow sie zesra :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:52, 25 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
a skąd było to łozysko igiełkowe w koncu ? moze cos sie rozpadło gdzie indziej = i uszkodziło pompe.
igiełka to jest np na rolkach na rozrządzie, i to potrafi sie rozsypać - nawet potrafi silnik duzo głosniej nie pracować, i taka igielka mogła by cos zablokować ( chociaz z drugiej strony ona jest po stronie rozrządu i nie wiem czy mogła by sie dostać do "skrzyni " sitko jest na przelewie pod wałem ale nie pamietam czy sie by przypadkiem taka rolka nie mogła przecisnąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomas010101
Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Nie 22:04, 25 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Ta jakby igielka jest zabezpieczeniem tego kola plastokowego na walku od pomp. I nie wiadomo jak to sie stalo ze to sie rozpadlo, ten plastikowy tryb w kilku czesciach byl :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 22:28, 25 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
własnie potem wyczaiłem ze tam zabezpieczenie jest na takim pinie, czyli sprawa troche "tajemnicza" a pompy na pewno gładko chodza ? kiedys miałem takie pomylone po rozbiórce, to co którys obrót jakby lekko sie blokowały, raczej by nie rozewały kół, tym bardziej jak silnik nie był swiezo po remoncie, ale jakby sie pasowanie zmieniło to kto wie... tylko ze były by slady na pewno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomas010101
Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Nie 22:38, 25 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
No te stare pompy idealne nie byly ale przycinac sie nie przycinaly, przynajmniej tak mechanik mi mowil. Jest mozliwosc ze pompy sie zblokowaly i rozwolily ten tryb ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:23, 26 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Ja miałem w rfs taki problem z łozyskiem igiełkowym - kołka posredniego od rozrusznika - ono jest nad kołkiem pompy - sprawdź to:
NEEDLE BEARING K 10X13X16 TN
0405101316
To jest znany problem np w roczniku 2005 ( młodsze miały inne łozysko - chyba podwójne)
U mnie odbyło sie bez strat - ale faktycznie jak to się rozpasdnie przy niefarcie może uszkodzić to kołko pompy
Popatrz po długości tej igiełki - może coś dobierzesz na fiszkach- ale u Ciebie może to tak być że coś zablokowało pompy i rozwaliło kółko - a jak pin jest jeden to moze to zabezpiecznie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez babel dnia Pon 11:11, 26 Lis 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
loczek
Dołączył: 24 Wrz 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Śro 23:58, 28 Lis 2018 Temat postu: Re: Pompa oleju ktm exc 525 |
|
|
tomas010101 napisał: | Nie chcial bym wywalic kasy w bloto ze po zlozeniu wszystkiego znow sie zesra :/ |
Dajesz niesprawny motocykl do mechanika, który Ci robi remont silnika. Co Cię obchodzi czy on się po tym zesra? To jak Ty masz się martwić co tam się zepsuło to oddaj do innego mechanika co jest ogarnięty.
A drugie, to jak rozbierze silnik, to chyba będzie widać gdzie brakuje jakiego kawałka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|